Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    KAN NOGEN HJÆLPE MIG AT FORSTÅ DET?
    Nu er det åbenbart at Kent ser et stort lys i Fellah da vi gik efter ham siden 2016. Og det er ja helt o.k. når ham har en idé om det.
    Men vi skriver nu
    - en lejekontrakt for et halvt år
    - med en mand som var åbenbart ikke særlig interesseret at komme til OB de sidste år
    -som kan ikke være kampklar da ham spillede ikke en eneste minut første hold fodbold i sæsonen og bare en reserveligakamp (bare 410 minutter i suppen sidste sæson)
    -som er ikke med i store dele af forberedelsen
    Ham vil vel ikke være i stand at hjælpe med det samme men med et halvt år leje ligger der ja også ingen perspektive i det. Når man er overbevist om manden måtte man ja købe og skrive en længere kobtrakt.
    Det lyder så urealistisk/mærkeligt/grotesk at jeg kan bare ikke forstå det.
    Er der noget jeg ikke ser????
    HJÆLP MIG, TAK!
    Som jeg læser det har vi allerede aftalt en frikøbs klausul

    Derfor henter vi ham ind på en lejeaftale, hvor vi på fordelagtige vilkår kan se ham an, så vi til sommer har en god fornemmelse af, om han stadig kan nå det potentiale, som vi håber på. Hvis det er tilfældet, er vi allerede nu enige med FC Nordsjælland om vilkårene for et permanent skifte, siger OB’s sportsdirektør Jesper Hansen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Som erstatning for Jönsson/Joan vil det jo nok være nogenlunde same/same niveaumæssigt måske med en lille pil op, hvis Kent virkelig har spottet noget som ingen andre har set.
      Hvad er det for en bizar trang til at tale vores egne spillere ned?

      I sidste sæson var Joan og Jönsson vores topscorere. De var direkte involveret (mål+assists) i henholdsvis 11 og 10 mål for os. Fellah har levet 11 mål+assists samlet i de 4½ år han har været i dansk fodbold. Hvad i alverden får dig til at tro, at ham som kun har spillet 58 minutters seniorfodbold og 3 reservekampe i 2017, skulle være på niveau med Jönsson og Joan eller bedre end de to, i det kommende forår?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
        Som jeg læser det har vi allerede aftalt en frikøbs klausul

        Derfor henter vi ham ind på en lejeaftale, hvor vi på fordelagtige vilkår kan se ham an, så vi til sommer har en god fornemmelse af, om han stadig kan nå det potentiale, som vi håber på. Hvis det er tilfældet, er vi allerede nu enige med FC Nordsjælland om vilkårene for et permanent skifte, siger OB’s sportsdirektør Jesper Hansen.
        Det er nok ikke så meget en frikøbsklausul, som det bare er FCN der vil gøre næsten alt for at blive fri for hans kontrakt. Der bliver næppe tale om en overgangssum.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jeg ved godt, hvilket scenarie, der er mest sandsynligt - jævnfør tidligere virkeligheder.

          MvH ChrisOB
          Det ved jeg også godt. Og jeg tror vi har samme scenarie som det mest sandsynlige. Jeg forstår sådan set bare ikke den slags ultimatum. Jeg synes faktisk det er en anelse barnligt. Det var egentlig bare min pointe.

          Comment


            Så bliver han sammenlignet med aftalen med Zohore i din tid. Kent regner også med at Fellah blomstrer op og finder et højt niveau i OB.....😐

            Comment


              Hvis Kusk og Rygaard var en lækker champagne, svarer Fellah til at gå ud på A-bars toilet klokken 4 lørdag morgen og fylde sit beskidte fadølsglas i den stoppede urinalrende.

              Skål, Jesper!
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Det ved jeg også godt. Og jeg tror vi har samme scenarie som det mest sandsynlige. Jeg forstår sådan set bare ikke den slags ultimatum. Jeg synes faktisk det er en anelse barnligt. Det var egentlig bare min pointe.
                Dér ser vi så meget anderledes på det - jeg ser det som en naturlig form for afmagt overfor noget, der for nogen er bonechilling pinagtigt.

                Det synes jeg på ingen måder er barnligt. Måske ikke lige det, jeg selv ville vælge at gøre, men modsat dig kan jeg sætte mig ind i følelserne, der ligger bag sådan en udmelding - og de eneste jeg klandrer for at frembringe sådanne følelser, kan du selv gætte dig til.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...g-aftale-i-aab

                  Når man nægter at orientere sig uden for landets grænser, er der åbenbart ikke så langt fra Kusk og ned til Fellah på listen, selvom der er lysår i mellem niveaumæssigt. Hvorfor skal vi forfalde til en så naiv og middelmådig måde at rekruttere spillere på?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...g-aftale-i-aab

                    Når man nægter at orientere sig uden for landets grænser, er der åbenbart ikke så langt fra Kusk og ned til Fellah på listen, selvom der er lysår i mellem niveaumæssigt. Hvorfor skal vi forfalde til en så naiv og middelmådig måde at rekruttere spillere på?
                    Aab køber 2 spillere i FCK i det sidste halve år og vi er ikke i nærheden af at kunne..
                    How times change

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Aab køber 2 spillere i FCK i det sidste halve år og vi er ikke i nærheden af at kunne..
                      How times change
                      Det ville vi også kunne gøre, hvis vi havde et mere spændende projekt. Det har de altid i Aalborg - som har vundet DM 4 gange i de 25 år, jeg har fulgt OB.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                        Som jeg læser det har vi allerede aftalt en frikøbs klausul

                        Derfor henter vi ham ind på en lejeaftale, hvor vi på fordelagtige vilkår kan se ham an, så vi til sommer har en god fornemmelse af, om han stadig kan nå det potentiale, som vi håber på. Hvis det er tilfældet, er vi allerede nu enige med FC Nordsjælland om vilkårene for et permanent skifte, siger OB’s sportsdirektør Jesper Hansen.
                        O.k.. Man vil åbenbart holde bagdøren åbent.
                        Men det betyder ja at man har åbenbart ikke det største/sikkerste tiltro i Fellah...
                        Derudover bliver faktum at ham mister forberedelsen og er ikke spillet ind i truppen/systemet.
                        Så HVIS vi skiller os af med Joan OG Jønne så ser jeg det som svækkelse for foråret hvis ingen videre spiller kommer ind ud over Kløve.
                        Så, come on, Jesper! Hvad ville det være en følelse én gang ikke at være skuffet om vinduet!!!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Det største problem er, at han er ringere og mere ustabil end både Jönsson, Kløve og Greve i hvert fald. At han så har spillet rigtigt godt i 2-3 ud af hans 67 Superligakampe gør ingen sommer.

                          Greve bliver ofte kritiseret for, at han ikke laver nok mål. Alligevel har han lavet 6 mål i 4352 minutter, hvor Fellah har lavet 3 mål på 3721 minutter. Det er niveauet for, hvor grinagtig den her lejeaftale er.
                          det er jo kun 27 måneder siden Fellah spilede en hel kamp. :-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            det er jo kun 27 måneder siden Fellah spilede en hel kamp. :-)
                            Og på de 27 måneder har OB's træner forsøgt at hente ham yderligere 2 gange.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det ville vi også kunne gøre, hvis vi havde et mere spændende projekt. Det har de altid i Aalborg - som har vundet DM 4 gange i de 25 år, jeg har fulgt OB.

                              MvH ChrisOB
                              Jeg savner bare for 1 gangs skyld at komme positiv og glad ud af et vindue

                              Kunne de så bare præstere så godt at man måtte krybe til korset og indrømme man tog fejl... Men det sker heller ikke..
                              Mest af alt er jeg sur på mig selv over ENDNU en gang at få forventningerne op på et niveau hvor man begynder at tro lidt på tingene.. Det er jo mig der er den dumme for at lade mig narre.. Endnu engang

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Og på de 27 måneder har OB's træner forsøgt at hente ham yderligere 2 gange.

                                MvH ChrisOB
                                Det er da også en form for kontinuitet

                                Comment

                                Working...
                                X