Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der er godt nok langt fra Rygaard, Kusk og hvad man ellers måtte håbe på og så til Fellah. Det eneste positive (hvis det bliver en realitet) er vel, at han kun kan overraske positivt, for forventningerne er godt nok sat lavt!

    Comment


      Fellah igen nu? Hvad fanden handler den interesse om? Er det JHs hemmelig søn, som han har forsømt siden fødslen eller hvad sker der. Det er simpelthen for mærkeligt.

      Man må gå ud fra det ikke var ham champagnen var lagt på køl for, og at den spiller så nok er glippet.

      Interessen kan ikke være baseret på seneste præstationer, men JH og KN må jo mene at vide noget vi ikke ved. Jønsson ud, fellah ind, tjaaaa

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Har OB nogen sinde været inde i kampen om Kusk , udover ønsketænkningen herinde ?
        Det er der nok ikke mange der kan svare på men HVIS valget for Kusk var enten OB eller AaB ville Gaarde gøre sig selv en bjørnetjeneste ved ikke at få ham hjem
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Ha ha ha - tragikomikken vil ingen ende tage.

          Med den iver forventer jeg en Fellah der smider 10 bolde i kassen og 6-8 Assists i foråret.

          Jesper Hansen - forventningsdræber.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Måske er det bare et rygte sat i verden for at få forventningerne ned efter de positive rygter herinde (fingers-crossed-smiley)...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Måske er det bare et rygte sat i verden for at få forventningerne ned efter de positive rygter herinde (fingers-crossed-smiley)...
              Jeg går ud fra, at du joker. ;)

              Det ville godt nok være pinligt, og yderligere bidrage til det eksisterende billede af klubbens kommunikation som mangelfuld og amatøragtig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Måske er det bare et rygte sat i verden for at få forventningerne ned efter de positive rygter herinde (fingers-crossed-smiley)...
                Men vi begynder lidt at løbe tør for kvalificerede bud på spillere fra en højere hylde, gør vi ikke? Kusk er væk, Rygaard er en and som Davidsen beskriver det, og jeg har meget svært ved at tro, at OB skulle hente udelandske spillere uden for landets grænser. Hvem kan man lokke væk fra danske klubber med 33 timer tilbage, uden at skulle have den store pung frem?

                Jeg skyder igen helt blindt på Kevin Mensah eller Bror Blume. Det er som jeg ser det noget nær topmålet af, hvad et OB der er ved at geare ned økonomisk kan hente.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Ej nej nej nej nej... Nu STOPPER det fandme!
                  De få penge der var at gøre godt med er brugt, Fellah er hvad der er råd til. Jeg returnerer champagnen. Nogen sig det er en joke.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Jeg går ud fra, at du joker. ;)

                    Det ville godt nok være pinligt, og yderligere bidrage til det eksisterende billede af klubbens kommunikation som mangelfuld og amatøragtig.
                    Jo, det var for sjovt - men jeg er nødt til at klynge mig til håbet... det er trods alt stadig kun et rygte.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      De få penge der var at gøre godt med er brugt, Fellah er hvad der er råd til. Jeg returnerer champagnen. Nogen sig det er en joke.
                      Det er sådan set fair nok, hvis det er tilfældet, men hvorfor så bruge de resterende penge? Vi har Greve, Kløve, Jönsson, CN, Desler og i teorien Edmundsson. Hvad er det en 28-årig Fellah der ikke har spillet meget fodbold de sidste to år kan give os, som vi bare mangler akut?

                      Det penge der måtte være til overs, burde være brugt på at række ud efter noget større end Kløve eller Rømer, så man kunne have en berettiget tro på, at de kunne gå ind og være klare forstærkninger ift. dem de skal afløse nu og her.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Det er sådan set fair nok, hvis det er tilfældet, men hvorfor så bruge de resterende penge? Vi har Greve, Kløve, Jönsson, CN, Desler og i teorien Edmundsson. Hvad er det en 28-årig Fellah der ikke har spillet meget fodbold de sidste to år kan give os, som vi bare mangler akut?

                        Det penge der måtte være til overs, burde være brugt på at række ud efter noget større end Kløve eller Rømer, så man kunne have en berettiget tro på, at de kunne gå ind og være klare forstærkninger ift. dem de skal afløse nu og her.
                        Det er lige præcis det - selv uden de positive rygter herinde, ville det være en skuffende og unødvendig handel i min bog

                        Comment


                          Fellah - Nu stopper du Jesper, jeg har så mange gange set rygter, hvor ordene useriøs og bytur indgår.

                          Så er det altså ligegyldigt, han havde en supersæson i Norge for 5 år siden.

                          Det vil få Conor O´Brien og Thomas Mikkelsen til at fremstå som stjerne signings - Lad være, stop.

                          Comment


                            Hvis det er fellah der er hentydet til hele tiden, fra dem som har hørt lidt, så havde Kielberg i hvert fald ret i at forum går amok 😅

                            Comment


                              Denne gang bliver der trykket ivrigt på f5, i håb om at handlen meldes død..

                              Comment


                                Sakset fra bold.dk-kommentar. Brugeren (jennerdrengen) er fast FCN-debattør og må følge dem ret tæt. Jeg har i hvert fald set flere træningsupdates fra ham om FCN.

                                "
                                I FCN har han været sat ind på midten som en 10´er og mellemrumsspiller der kan spille i små rum - og det er han faktisk ret god til. Jeg har ikke set ham virke ugidelig, men i stedet agressiv og bidragende. Han har været ramt af skader når der var plads på banen og, at andre (Marcondes, Mathias Jensen) har gjort det fantastisk samt, at FCN har ændret spillestil hvorfor han ikke længere passer ind. De få gange han har spillet i FCN har han (bortset fra en enkelt gang) set rigtig god ud.

                                Jeg har meget, meget svært ved at forstå, at han ikke har fået chancen mere i FCN. Hvis OB har brug for en offensiv mellemrumsspiller der kan spille hurtigt i små rum, er Fellah en rigtig god spiller til den position. "

                                Jeg skal ikke kunne sige, om brugeren har 'salgshatten' på, for han kan vel næppe være tilfreds med Fellahs succésrate i FCN. Mere for at sige, at der er andre holdninger til Fellah end bare prædikatet 'flop'.

                                Comment

                                Working...
                                X