Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Til hvilken position skulle det være? Med mindre der ryger et af de større navne udover Joan, tror jeg ikke der sker en skid.
    Jønne er vel i dialog med HIK ... Tverskov er måske urolig for at komme på bænken .. Gryte er en risiko .. Desler er måske ved at opgive lidt ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Til hvilken position skulle det være? Med mindre der ryger et af de større navne udover Joan, tror jeg ikke der sker en skid.
      Det har jo længe lugtet lidt af en central tilføjelse(tør ikke at skrive forstærkning) omkring midtbanen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det har jo længe lugtet lidt af en central tilføjelse(tør ikke at skrive forstærkning) omkring midtbanen
        Har det? Det kan jeg sgu ikke genkende. Davidsen har luftet idéen om at man kunne hente en ind, og men der har intet konkret været. Og vi har to mand i forvejen som man anser som klare startere.

        Comment


          Kunne 'champagne-rygtet' være Alexander Jakobsen i Norrköping?

          Comment


            Han er da vist god 😀
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
              Kunne 'champagne-rygtet' være Alexander Jakobsen i Norrköping?
              Ville ikke en gang smide en flaske Asti på køl for ham. Hvis vi snakker "Champagne-spillere", må det være nogle der går direkte ind i startopstillingen. Jeg kan ikke se Jakobsen slå JJT af.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Ville ikke en gang smide en flaske Asti på køl for ham. Hvis vi snakker "Champagne-spillere", må det være nogle der går direkte ind i startopstillingen. Jeg kan ikke se Jakobsen slå JJT af.
                Øv. Måske forveksler jeg ham. Men hvis du har ret er han vel netop sådan en, vi signer.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Øv. Måske forveksler jeg ham. Men hvis du har ret er han vel netop sådan en, vi signer.
                  Ham vi snakker om, er Alexander Jakobsen der spillede i Viborg sidste forår og rykkede ned med dem, efter at han havde været i Norge og Sverige, hvor begge klubber sjovt nok også rykkede ned. I sommer kom han så til Norrköping, hvor han angiveligt har gjort det ret godt på et solidt midterhold der, i parentes bemærket, mistede deres to bedste offensivspillere i sommer.

                  Jeg synes han er en fin spiller, men også en lidt uberegnelig type der i de sidste 4 halvsæsoner har spillet for 4 forskellige klubber. Derudover er han ikke den mest disciplinerede spiller på eller udenfor banen, han blev bl.a. fyret i sin tidligere klub i Sverige, fordi han var i slagsmål til træning. En af hans problemer er nok, at han mangler lidt en klart defineret position. Han spillede central midt i Viborg og gjorde det fint der med en 6er bag sig, men som jeg skrev, synes jeg ikke han er på JJTs niveau. Thomasen har et klart bedre blik for spillet og evne til at afvikle det hurtigere og i små rum, i min optik.

                  I Sverige har han spillet venstre wing i en 3-4-3 opstilling hovedsagligt, og det er måske også det der er hans bedste rolle, hvor han kan få lov til at udfordre mere én mod én og ikke har så mange defensive pligter. En lignende rolle kunne han måske også indtage på vores venstre kant, men igen synes jeg det vil være noget optimistisk at tro, at han vil kunne forløse vores spil bedre end Jönsson, Greve eller Kløve for den sags skyld. Jeg tillader mig at have højere forventninger, når vi taler om spillere, som vi skal lægge champagne på køl for.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Og på de 27 måneder har OB's træner forsøgt at hente ham yderligere 2 gange.

                    MvH ChrisOB
                    Er jeg den eneste som tænker : David Løfquist ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Er jeg den eneste som tænker : David Løfquist ?
                      Jeg ved ikke, hvad jeg skal tænke ud over at det virker som en lettere desperat approach i vurderingen af en spillers potentiale.

                      Jeg ved godt det måske kan virke lidt konspiratorisk - men jeg har idé om at denne halv års kontrakt er ren proforma - at Fellah ikke behøves at gøre andet end at holde sig skadesfri for at få den permanente kontrakt. At det er spil for galleriet, når man siger man vil se ham an. Det ville være nærmest være et mirakel, hvis en spiller, der har spillet så lidt overhovedet kan nå at vise tilstrækkelig megen fremgang til at man giver den permanente kontrakt. Ud over at han kommer i bedre form.

                      Jeg frygter lidt at Kent vil gå langt for at beholde Fellah, når han nu har brugt så lang tid på at få ham i hus. Hvilket i min verden betyder at betingelserne for at få en kontrakt a la hans egen, citat "De skal være bedre end dem vi har" de vil blive strukket lidt ud.

                      Til "Han har en puls og består de fysiske tests" Sådan groft sagt.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Har det? Det kan jeg sgu ikke genkende. Davidsen har luftet idéen om at man kunne hente en ind, og men der har intet konkret været. Og vi har to mand i forvejen som man anser som klare startere.
                        Jesper siger det jo næsten i Stemmer fra Ådalen og det er den position vi vel er blevet rygtet mest på..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                          Jeg vil hellere ikke have fellah, uagtet om der sælges/fritstilles en spiller mere. At han skal tage spilletid fra andre i truppen kan jeg ikke se nogen grund til. Der er intet salgspotentiale jo.
                          Det der med intet salgspotentiale, og at det skulle være en hindring for at hente en spiller, har jeg aldrig forstået.

                          Så længe at OB notorisk aldrig sælger spillere for høje beløb a la FCM, BIF og FCK, kan de småbeløb, der kan hentes på en transfer være ligegyldige. Og når der så endelig er en spiller i truppen, som andre gerne vil købe, og OB så vælger at sælge, så er fanden også løs. Se bare Tingager - der var salgspotentiale og han blev solgt. Det bekom ikke alle lige vel.

                          Jeg har det sådan, at kan en spiller hjælpe OB her og nu - eller på sigt, så er jeg fløjtende ligeglad med alder, udseende, tidligere meritter, nationalitet osv...det handler for mig om fodbolden først og fremmest. Er han god nok til OB, så er alt det andet så inderligt ligegyldigt.

                          Når det så er sagt, så synes jeg faktisk, det er en fin aftale, der er strikket sammen med Fellah. Han ved godt, han ikke er klar til start 11. Han ved godt, der skal arbejdes for sagen. Klubben ved godt, at det måske ikke holder vand, men vil godt give det chancen i 6 mdr., for at se, om det kan briste eller bære. Præcis som vi gjorde det med fx Jeppe Hansen. Han fik et år til at bevise, om han kunne være med på højere niveau. Det kunne han ikke, og måtte videre. Det er vel lidt der, vi er med Fellah. Man ved, der er et vist niveau, men det er gemt godt væk. Nu får han chancen. Gribes den ikke, må han videre til sommer.
                          Last edited by obforever; 31-01-2018, 08:13.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Jeg ved ikke, hvad jeg skal tænke ud over at det virker som en lettere desperat approach i vurderingen af en spillers potentiale.

                            Jeg ved godt det måske kan virke lidt konspiratorisk - men jeg har idé om at denne halv års kontrakt er ren proforma - at Fellah ikke behøves at gøre andet end at holde sig skadesfri for at få den permanente kontrakt. At det er spil for galleriet, når man siger man vil se ham an. Det ville være nærmest være et mirakel, hvis en spiller, der har spillet så lidt overhovedet kan nå at vise tilstrækkelig megen fremgang til at man giver den permanente kontrakt. Ud over at han kommer i bedre form.

                            Jeg frygter lidt at Kent vil gå langt for at beholde Fellah, når han nu har brugt så lang tid på at få ham i hus. Hvilket i min verden betyder at betingelserne for at få en kontrakt a la hans egen, citat "De skal være bedre end dem vi har" de vil blive strukket lidt ud.

                            Til "Han har en puls og består de fysiske tests" Sådan groft sagt.

                            MvH ChrisOB
                            Jet fuel can't melt steel beams.

                            Comment


                              Med Fellah og Kløve som tilgange, må vi nærmest være ret sikre på, at både Jønsson og Joan Edmunsson smutter nu her?

                              Comment


                                Jo, det fristes man til at tro, desværre. Det er godt nok en smal trup, vi ender ud med i dette transfervindue, såfremt både Jönsson og Joan ryger.

                                Comment

                                Working...
                                X