Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægLindegaard har kontrakt til sommeren, hvis Tom Heaton bliver klar inden da (hvilket er meget sandsynligt), så kan jeg ikke se pointen i at han skulle blive der. Heaton er samme alder og Lindegaard har næppe interesse i at være tredjeviolin, hvor muligheden for at spille afhænger af skader og at intet målmandstalent overhaler ham fra ungdomsrækkerne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPengene har jo styret Lindegaards karriere pt. Hvorfor skulle det være anderledes nu?
Han tog til United, da han fik chancen - det er der vel ikke nogen, der kan fortænke ham i. Der blev han nok en sæson for længe, men i lang tid var han jo i en reel konkurrencesituation med De Gea (hvor absurd det end virker, når man tænker på hvordan deres karrierer har udviklet sig efterfølgende). Siden gik han først et niveau ned (formentlig også på lønnen) for at blive starter i en mindre PL-klub. Da det ikke lykkedes gik han endnu et niveau ned til Championship, hvor han har prøvet sig af i forskellige Championship-klubber. At det ikke er lykkedes, undrer mig, taget det niveau han viste i United i betragtning, men jeg forstår da godt, at han bliver ved med at prøve. At han gerne har villet blive i England kan jo altså også hænge sammen med mange andre ting end pengene.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Kent åbner op for flere forstærkninger!!
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...g-forstaerkes/
Hvis den rette findes
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJeg tror ikke vi sprænger banken for at få Kusk eller Toutouh nu hvor vi har hentet Kløve med det samme, men det ville være fedt, hvis vi samtidig kan komme af med Jönsson eller lign.
Mht angriber så kunne en Martin Pusic være interessant, men den tvivler jeg også på. Man han er en type vi godt kunne bruge til vores offensiv.
Hvis jeg skal være ærlig så er mit bedste bud at der kommer et højt bud på Grytebust som vi ikke kan sige nej til og at vi henter Anders Lindegaard hjem. Det ville da udløse en lille eksplosion ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKent åbner op for flere forstærkninger!!
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...g-forstaerkes/
Hvis den rette findes
................................
"Vi var tæt på, men fandt ikke lige den spiller der kunne forstærke os her og nu."
Comment
Comment