Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han hjalp med at sortere i de tilbud der kom. Har ikke hørt han skulle have scoutet nogen selv
    Så kan man da lige så godt sparre hans løn. Hvad har han bidraget med siden han blev ansat?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Så kan man da lige så godt sparre hans løn. Hvad har han bidraget med siden han blev ansat?
      Det virker primært til at han har sendt en masse CVer og rapporter ind på JHs kontor, hvorefter de er gået direkte i makulatoren. Vi henter jo kun spillere som trænerstaben allerede har et indgående kendskab til. Jeg kan virkelig heller ikke se nogen mening i at have ham gående, hvis han ikke skal bruges til at finde nogle spillere som de andre folk i klubben ikke i forvejen ser en masse til gennem deres almindelige trænerarbejde.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Så kan man da lige så godt sparre hans løn. Hvad har han bidraget med siden han blev ansat?
        Han laver en masse reporter har jeg hørt. Men så nærig som JH er tænker jeg at han allerede var sparket ud hvis han ikke var pengene værd

        Comment


          Fra ob.dk

          status efter transfervinduet
          http://www.ob.dk/artikel/status-efte...ervinduet.aspx

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Han laver en masse reporter har jeg hørt. Men så nærig som JH er tænker jeg at han allerede var sparket ud hvis han ikke var pengene værd
            Men hvor mange timer bruger han overhovedet på at scoute for OB monstro? Mig bekendt er han også ansat af Everton, for hvem han skal dække hele Skandinavien for at finde potentielle emner. Og der er næppe særligt meget overlap mellem emner til OB og emner til Everton.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Men hvor mange timer bruger han overhovedet på at scoute for OB monstro? Mig bekendt er han også ansat af Everton, for hvem han skal dække hele Skandinavien for at finde potentielle emner. Og der er næppe særligt meget overlap mellem emner til OB og emner til Everton.
              Ich habe keine ahnung...

              Comment


                Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke synes, transfervinduet var voldsomt godt. Men heller ikke dårligere, end jeg havde regnet med.

                http://obstruktion.dk/transfervinduet-er-lukket/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke synes, transfervinduet var voldsomt godt. Men heller ikke dårligere, end jeg havde regnet med.

                  http://obstruktion.dk/transfervinduet-er-lukket/
                  Jeg er grundlæggende ret enig. Hvis man ikke har rede penge at handle med, så skal man selvfølgelig heller ikke gøre det, man kan jo som bekendt ikke klippe håret af en skaldet. OB kunne så bare gøre sig selv en KÆMPE tjeneste ved at melde klarere ud i den retning og ikke forsøge at skabe nogle forventninger der ikke bliver indfriet.

                  "Men der er ingen tvivl om, at vi har nogle midler til at gå ud og forstærke vores trup, og det vil vi også prøve på at gøre"

                  "Når det er sagt, er vi tilfredse med vores økonomi, og vi har en pose penge, der gør, at vi kan skrive med den rigtige spiller, hvis han altså byder sig til"

                  Begge citater er noget JH meldte ud i sommer i forskellige sammenhænge, hvorefter intet skete.

                  "I sommeren ‘15 var vi tæt på at være i mål, og vi har arbejdet videre med det. I bund og grund handler det om, at vi kan geninvestere pengene igen, når en spiller har udløb" - Udtalte han i marts 2016.

                  Jeg synes det er en smule uartigt at melde ovenstående ud, for derefter at lade det sive, at vi åbenbart ingen økonomi har, og at det simpelthen ikke kan lade sig gøre at finde andet end en lottokupon som Fellah hen mod slutningen af vinduet. Det giver bare ingen mening, når man sælger for små 10 millioner, og ikke geninvesterer mere end to. Det taler lodret imod, hvad man tidligere har meldt ud.

                  Og jeg får aldrig respekt for en ledelse der forsøger at tale ned til mig som fan.
                  Last edited by Sheed; 01-02-2018, 21:46.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg er grundlæggende ret enig. Hvis man ikke har rede penge at handle med, så skal man selvfølgelig heller ikke gøre det, man kan jo som bekendt ikke klippe håret af en skaldet. OB kunne så bare gøre sig selv en KÆMPE tjeneste ved at melde klarere ud i den retning og ikke forsøge at skabe nogle forventninger der ikke bliver indfriet.

                    "Men der er ingen tvivl om, at vi har nogle midler til at gå ud og forstærke vores trup, og det vil vi også prøve på at gøre"

                    "Når det er sagt, er vi tilfredse med vores økonomi, og vi har en pose penge, der gør, at vi kan skrive med den rigtige spiller, hvis han altså byder sig til"

                    Begge citater er noget JH meldte ud i sommer i forskellige sammenhænge, hvorefter intet skete.

                    "I sommeren ‘15 var vi tæt på at være i mål, og vi har arbejdet videre med det. I bund og grund handler det om, at vi kan geninvestere pengene igen, når en spiller har udløb" - Udtalte han i marts 2016.

                    Jeg synes det er en smule uartigt at melde ovenstående ud, for derefter at lade det sive, at vi åbenbart ingen økonomi, og at det simpelthen ikke kan lade sig gøre at finde andet end en lottokupon som Fellah hen mod slutningen af vinduet. Det giver bare ingen mening, når man sælger for små 10 millioner, og ikke geninvesterer mere end to. Det taler lodret imod, hvad man tidligere har meldt ud.

                    Og jeg får aldrig respekt for en ledelse der forsøger at tale ned til mig som fan.
                    +1

                    Rømer for Izunna, det er o.k..
                    Lund for Tingager er en stor svækkelse
                    Kløve ind er godkendt.
                    Men ikke at reinvestere en større del af de indtægter man fik (Tingager, Izunna; Søndergaard) viser at der mangler viljen at steppe op og "vise ambitioner".
                    Dermed siger man:
                    "OB 2018 = vi er helt tilfreds som grå mus, men det er fint at vi får lov at spille med i Superligaen."
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Ikke nok med at vi er svækket i forsvaret men det er vi altså også i angrebet efter alt det med Joan.. Han kommer 99% ikke til at spille og hvis han skulle spille lidt alligevel bliver det ikke godt. Så nu har vi kun 3 angribere istedet for 4.. Eneste sted vi er lidt forstærket er på kanten hvor vi i forvejen er godt besat.

                      Så midtbane og målmandsposten er even steven.. Forsvaret har mistet sin bedste mand og er erstattet af en reserve fra 1.Div og i angrebet har man mistet vores 2. bedste angriber uden erstatning..

                      Hvordan man kan godkende sådan et vindue fatter jeg simpelthen ikke. Ikke engang Jesper Hansen kunne se overbevisende ud på tv da han skulle gøre rede for det.

                      Comment


                        Her må jeg forsvare JH. Du forventer alt for meget:
                        Ikke engang Chuck Norris kunne se overbevisende ud ved at forklare det på TV. 😉
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg er grundlæggende ret enig. Hvis man ikke har rede penge at handle med, så skal man selvfølgelig heller ikke gøre det, man kan jo som bekendt ikke klippe håret af en skaldet. OB kunne så bare gøre sig selv en KÆMPE tjeneste ved at melde klarere ud i den retning og ikke forsøge at skabe nogle forventninger der ikke bliver indfriet.

                          "Men der er ingen tvivl om, at vi har nogle midler til at gå ud og forstærke vores trup, og det vil vi også prøve på at gøre"

                          "Når det er sagt, er vi tilfredse med vores økonomi, og vi har en pose penge, der gør, at vi kan skrive med den rigtige spiller, hvis han altså byder sig til"

                          Begge citater er noget JH meldte ud i sommer i forskellige sammenhænge, hvorefter intet skete.

                          "I sommeren ‘15 var vi tæt på at være i mål, og vi har arbejdet videre med det. I bund og grund handler det om, at vi kan geninvestere pengene igen, når en spiller har udløb" - Udtalte han i marts 2016.

                          Jeg synes det er en smule uartigt at melde ovenstående ud, for derefter at lade det sive, at vi åbenbart ingen økonomi har, og at det simpelthen ikke kan lade sig gøre at finde andet end en lottokupon som Fellah hen mod slutningen af vinduet. Det giver bare ingen mening, når man sælger for små 10 millioner, og ikke geninvesterer mere end to. Det taler lodret imod, hvad man tidligere har meldt ud.

                          Og jeg får aldrig respekt for en ledelse der forsøger at tale ned til mig som fan.
                          Fuldstændig enig..

                          Bliver også spændende til sommer. Vi kan jo nemt ende med at sælge for 8-10 mill igen til sommer pga Grytebust. Ser vi så bare det samme igen?
                          10 mill ind og 1,5-2 mill ud. Et overskud på 15-16 mill kroner i transfers på året og et hold der garanteret ikke er et hak bedre end nu, når vi går igang med den nye sæson.. Halvdelen stopper Thorborg i lommen og resten går til at dække huller andre steder i organisationen.. Hurra hurra..

                          Muligvis et negativt syn på noget der måske ikke sker, men er det ikke det mest sandsynlige scenarie?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ikke nok med at vi er svækket i forsvaret men det er vi altså også i angrebet efter alt det med Joan.. Han kommer 99% ikke til at spille og hvis han skulle spille lidt alligevel bliver det ikke godt. Så nu har vi kun 3 angribere istedet for 4.. Eneste sted vi er lidt forstærket er på kanten hvor vi i forvejen er godt besat.

                            Så midtbane og målmandsposten er even steven.. Forsvaret har mistet sin bedste mand og er erstattet af en reserve fra 1.Div og i angrebet har man mistet vores 2. bedste angriber uden erstatning..

                            Hvordan man kan godkende sådan et vindue fatter jeg simpelthen ikke. Ikke engang Jesper Hansen kunne se overbevisende ud på tv da han skulle gøre rede for det.
                            Jeg siger heller ikke, det som sådan er godkendt. Nu fungerer det bare ikke sådan, at de penge man får ind på salg, bare kan bruges på nye spillere.
                            Jeg havde gerne set et meget bedre vindue, men jeg havde ikke regnet med det, for vores økonomiske formåen er ikke til mere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Her må jeg forsvare JH. Du forventer alt for meget:
                              Ikke engang Chuck Norris kunne se overbevisende ud ved at forklare det på TV. 
                              Selv døden frygter Chuck Norris........

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Jeg siger heller ikke, det som sådan er godkendt. Nu fungerer det bare ikke sådan, at de penge man får ind på salg, bare kan bruges på nye spillere.
                                Jeg havde gerne set et meget bedre vindue, men jeg havde ikke regnet med det, for vores økonomiske formåen er ikke til mere.
                                Det var nu ikke ment som et angreb på dig. Mere generelt..
                                Jeg er helt med på at de fleste danske klubber ikke bruger transferpenge 1:1. Transfers er en del af budgettet..

                                Facts er bare at JH endnu engang ikke har formået at gøre truppen komplet. Det er hans job og ansvar.. Andre har godt kunne finde spillere igår..
                                Vi har 4-5 kantspillere med et fornuftigt niveau. På den centrale midtbane har vi 2,5. Det er hans ansvar at skabe symmetri i truppen.. Men endnu engang har han ikke formået det og endnu engang kommer vi til at misse Top 6

                                Jeg har respekt for Jesper som klubmand og erkender han har fået sat mange ting i gang. Han er ikke “All evil”. Hellere ham end Gravgaard
                                Men som en der skal sammensætte et hold og købe ind til succes er han bare ikke god nok.

                                Comment

                                Working...
                                X