Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det eneste - og største problem ved det salg er, at Izunna/JJ var den eneste nogenlunde fungerende centrale midtbanekonstellation, vi har haft i 3 år, vi har haft Kent Nielsen. Tverskov kommer ikke til at blive en god central midtbanespiller - kun som nødløsning; men omvendt så har Izunna aldrig rigtigt vist et stabilt niveau.

    Mit problem er, at jeg ikke stoler en meter på, at vores sportslige ledelse kan finde noget, der er mindst lige så godt (og rutineret)

    Og halvanden million? Lyder af meget lidt.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Vi har fået alt for lidt value for money med Izunna. Hans første år var ræderligt, hvor han tydeligt var fejlcastet, og derudover brokkede han sig konstant. Han har oppet sig, og i perioder spillet rigtigt godt, men stadig med for mange karantæner og udfald. I forhold til, at vi her smed rigtige penge efter en profil, har det været et flop. Farvel og tak til ham, den latterlige lave pris er vel bare en tilståelsessag, hvis den altså er rigtig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Vi har fået alt for lidt value for money med Izunna. Hans første år var ræderligt, hvor han tydeligt var fejlcastet, og derudover brokkede han sig konstant. Han har oppet sig, og i perioder spillet rigtigt godt, men stadig med for mange karantæner og udfald. I forhold til, at vi her smed rigtige penge efter en profil, har det været et flop. Farvel og tak til ham, den latterlige lave pris er vel bare en tilståelsessag, hvis den altså er rigtig.
        Min det er fordi vi allerede har en afløser klar i kulissen? Og i givet fald hvem?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Min det er fordi vi allerede har en afløser klar i kulissen? Og i givet fald hvem?
          Mon ..

          Comment


            Dygtigt salgsarbejde JH. 200.000 Euro... var alligevel mange penge ENGANG

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Det er den ondelynemende en latterlig lav pris. Nå men så er vi i gang om ikke andet. Nu er der masser af tid til at finde en erstatning.
              Især når man tænker om hvor mange penge der er i den kinesisk fodbold og om de overdrevne transfersummer de betalte i de sidste år, så lyder det som dårlig købmandskab.
              Derudover stod Izunnakøb dertid for at vise "ambitioner" i OB. Så hvad betyder det at give ham for småpenge til Kina?
              Hvis der ikke kommer ægte forstærkelser ind for holdet så kunne man vel spekulere om ambitionernes begravelse?!?
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Især når man tænker om hvor mange penge der er i den kinesisk fodbold og om de overdrevne transfersummer de betalte i de sidste år, så lyder det som dårlig købmandskab.
                Derudover stod Izunnakøb dertid for at vise "ambitioner" i OB. Så hvad betyder det at give ham for småpenge til Kina?
                Hvis der ikke kommer ægte forstærkelser ind for holdet så kunne man vel spekulere om ambitionernes begravelse?!?
                Havde det været ambitiøst af JH at forlange 6-8 mill. for Izu. Han har ret beset kun præsteret fornuftigt i denne del af 17/18 sæsonen og det med mange karantænedage. Han er næppe mere værd end det, og det bør ikke være vanskeligt at remplacere ham enten i truppen, eller med en tilgang til truppen
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Havde det været ambitiøst af JH at forlange 6-8 mill. for Izu. Han har ret beset kun præsteret fornuftigt i denne del af 17/18 sæsonen og det med mange karantænedage. Han er næppe mere værd end det, og det bør ikke være vanskeligt at remplacere ham enten i truppen, eller med en tilgang til truppen
                  For et år siden ville jeg gerne gave slippet af med Izunna. Men nu præsterer ham. Ser ikke at vi kan remplacere ud af truppen. Det var ofte vanskeligt for os når ham var ude denne sæson. Der er ingen anden spiller med oprydningsevner som Izunna aktuelt i holdet. Og de sidste transfervinduer var alt for skuffende at jeg stoler fast på at vi henter ægte kvalitet ind...
                  Så før jeg ser at vi forstærker holdet faktisk med kvalitet vil det være en dårlig beslutning for mig. Derudover er 1,5 millioner en alt for lav pris og derfor dårlig købmandskab.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Jeg er egentlig tilfreds med, at vi skiller os af med ham. Irriterende når spillere får så overdrevet mange kort, at de ikke kan være til gavn for deres høje løn. Der må vi kunne finde en mere driftsikker og elegant spiller.
                    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      For et år siden ville jeg gerne gave slippet af med Izunna. Men nu præsterer ham. Ser ikke at vi kan remplacere ud af truppen. Det var ofte vanskeligt for os når ham var ude denne sæson. Der er ingen anden spiller med oprydningsevner som Izunna aktuelt i holdet. Og de sidste transfervinduer var alt for skuffende at jeg stoler fast på at vi henter ægte kvalitet ind...
                      Så før jeg ser at vi forstærker holdet faktisk med kvalitet vil det være en dårlig beslutning for mig. Derudover er 1,5 millioner en alt for lav pris og derfor dårlig købmandskab.
                      Du får ikke rigtig svaret på om det ville være mere ambitiøst at forlange 4 eller flere mill. for en spiller der i hans bedste periode i klubben har slæbt masser af karantæner til sig.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Izunna fik aldrig chancen af Kent Nielsen. 1,5 mio er jo latterligt. Og hvad henter man ind i stedet? En no name fra Sønderjyske eller lign. OB 👎

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det er jeg da enig i, og her kunne Pascal Gregor vel en mulighed .. uden at jeg kender noget til vores egen talentmasse
                          De forsvarere der er på U19 har det svært nok på det niveau ... tror ikke OB ser dem som mulige erstatninger, i hvert fald ikke nu.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Jeg er altså ikke helt i panik over dette salg! Først og fremmest har der garanteret været et press på Jesper Hansen at han skulle få solgt en spiller, nu letter dette press lidt o vi får frirum i lønbudgettet. Dette gør det nok nemmere for JH at få forlænget nogle kontrakter og nemmere at sige nej til lave/middelmådige bud på Gryte. Ret beset har Izunna været dyr i forhold til hvad han har præsteret også i de sidste 6mdr når alt tages med.

                            Hvad skal der så ske nu? Jeg synes egentligt at vi har løsningen i klubben, vi har nogle spændende unge kreative spillere i truppen som Eskesen, jeg har altid ønsket at se Dessler centralt, gør vi det giver det også mere plads til at bringe en som ham i spil.

                            Så jeg er for en sjælden gangs skyld optimist okring perspektiverne, men jeg forventer stadig at JH/KN fucker det helt op og erstatter Izunna med Gryte for at sætte Svenskeren på mål!

                            Comment


                              Ærgeligt at miste en af de bærende kræfter på midtbanen, jeg håber dog ikke at Tverskov skal spille fast der nu, han hører til i forsvaret. Jeg tænker dog at André Rømer hentes ind til erstatning, netop til den plads han helst selv vil spille.

                              Comment


                                1,5 mio. for en 27-årig med 1½ år tilbage af kontrakten, der kostede 3-4 mio for to år siden. Det er sådan en omgang dårligt købmandsskab, som vores sportslige middelmådighed er brolagt med, og jeg fatter ikke, at man fortsat kan se mildt på, at den sportslige ledelse i den grad sløser med og ødsler så mange penge væk. Transfers på 3-4 mio og 130.000-150.000 i månedsløn, er altså utopi for i hvert fald halvdelen af Superligaen.

                                Man vidste udmærket, hvad man fik i Izunna i sin tid, efter hans mange sæsoner i Superligaen. Eller, det burde man i hvert fald. En udpræget 6er og duelspiller der fylder godt foran et forsvar. At man først prøvede at parre ham med El Makrini, var et vanvidsprojekt fra dag 1. Parringen med JJT var så absolut bedre, men blev jo heller aldrig spillemæssigt forløst, da han fortsat mangler ro på bolden og evner til at se og udnytte de fremadrettede pasningslinjer.

                                Det siger alt om det scoutingarbejde man lavede i sin tid og det udviklingsarbejde man har lavet i klubben at:

                                1: Man betalte 3-4 millioner for en spiller der var i overskud, og ½ år før var uden kontrakt.
                                2: At man kan sælge samme spiller, med 1½ år tilbage af kontrakten, som fast mand på holdet, for 1½ mio. til epicentret for overbetalte transfers. Hvis det tal altså står til troende.

                                Det lyder næsten for vanvittigt til at være sandt, og om ikke andet, så ender Izunna bare som endnu en spiller i rækken under Kent og JH, som viste sig som et fejlcast til den rolle de var indkøbt til. Så længe det problem ikke bliver addresseret, så kommer vi ikke til at rykke os nævneværdigt i fremtiden.

                                Comment

                                Working...
                                X