Oprindeligt indsendt af FFM
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægSee Fellah som den offensive centrale, evt kant, er det helt forkert?
Så længe han kan erhverves billigt er det for mig en okay lotto kupon..
Det er selvfølgelig fair at synes han er interessant, jeg kan bare ikke se de store perspektiver i at hente en 28-årig med attitudeproblemer, som ikke har spillet førsteholdsfodbold i et par år snart. De penge der skulle være til en lottokupon, så jeg gerne gå til en lidt yngre spillere med nogle flere perspektiver forhåbentligt, eller til at købe Kløve fri, gud bedre det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNej overhovedet ikke, men Welbeck er vel i høj grad en defensiv midtbanespiller? Derfor synes jeg ikke lige, at det passede sammen at omtale Fellah som en mulig Welbeck-afløser, vi er jo ikke blevet stærkere besat på den defensive midtbane i det her vindue, tværtimod nu har vi jo mistet Tverskov som en backup-mulighed.
Det er selvfølgelig fair at synes han er interessant, jeg kan bare ikke se de store perspektiver i at hente en 28-årig med attitudeproblemer, som ikke har spillet førsteholdsfodbold i et par år snart. De penge der skulle være til en lottokupon, så jeg gerne gå til en lidt yngre spillere med nogle flere perspektiver forhåbentligt, eller til at købe Kløve fri, gud bedre det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNej overhovedet ikke, men Welbeck er vel i høj grad en defensiv midtbanespiller? Derfor synes jeg ikke lige, at det passede sammen at omtale Fellah som en mulig Welbeck-afløser, vi er jo ikke blevet stærkere besat på den defensive midtbane i det her vindue, tværtimod nu har vi jo mistet Tverskov som en backup-mulighed.
Men stadig en helt anden type end Fellah. Fellah ville aldrig komme til at spille på den centrale midtbane hos os (eller andre 4-4-2 hold for den sags skyld vil jeg tro).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJeg ser Welbeck som mere 8'er end 6'er. I mine øjne klart mere felt-til-felt end decideret defensiv. Sådan synes jeg også han selv og klubben har beskrevet ham.
Men stadig en helt anden type end Fellah. Fellah ville aldrig komme til at spille på den centrale midtbane hos os (eller andre 4-4-2 hold for den sags skyld vil jeg tro).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOk, jeg kan ikke huske Welbeck nogensinde har haft en aktion i modstanderens felt, for at være helt ærlig.
Han har snart været 2 år i klubben og kommer længere og længere væk fra holdet.
Alt andet end et farvel og tak vil være tåbeligt og JH burde erkende sit nederlag med ham her.. Så hellere give Frøkjær spilletid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOk, jeg kan ikke huske Welbeck nogensinde har haft en aktion i modstanderens felt, for at være helt ærlig.
For mig dækker felt-til-felt i dette tilfælde mere over, at det er i den rolle man oftest vil koste mindre.Last edited by Agbre; 23-01-2018, 23:55.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægFCK er jo igang med at rydde ud i spillerne og Niclas Røjkjær er også sat til salg. Var et kæmpe talent for 1½ år siden og destruerede ungdomsrækkerne i SIF sammen med Dolberg inden han blev hentet til FCK i sommeren 16, kunne dette være noget?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Spændende at se om vi bliver et helt dansk hold fra sommerferien af.. Det er vel langt fra umuligt at følgende er væk fra sommer
Joao
Jønne
Joan
Gryte
Nana
Så mangler JH bare at handle lidt i nogle jyske klubber igen. Så er missionen fuldført
Vi har selvfølgelig også Yao der kan komme tilbage men jeg tvivler efterhånden stærkt. Han har svært ved at klare sig i 1.Div og vi har afløseren på vej i form af Mathias Jørgensen som fylder 18 til sommer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægTotalt off topic og totalt ananas i egen juice.
Men når Atle Roar Håland retweeter dig, så ved du bare, at dit liv peaker
Det var bare det...
MvT
Comment
-
Så kan vi da sikkert skyde en hvid pil efter Amankwaa
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...j-til-skotlandBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægSå kan vi da sikkert skyde en hvid pil efter Amankwaa
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...j-til-skotland
Comment
Comment