Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
    Mange bliver ved med (og i mine øjne med god grund) at skrige på forstærkning til den centrale midt. Men tidligere har der været mange der har skrevet og sagt, at Desler oprindeligt er CM - så kunne det være ham som KN nu vil til at satse på centralt - og så håber at Ryan holder sig skadesfri?
    Jeg tvivler ærlig talt på at Desler er god nok til at bringe os der hen hvor vi gerne vil.. Tænker der var en grund til at han blev flyttet på backen/kant i sin tid..
    Jeg syntes hans udvikling er gået i stå men at hans arbejdsraseri og hjerte holder røven oppe på det så det stadig ligner et okay niveau.. Tvivler på at han har overblik og den teknik der skal til for at slå igennem centralt. Man kan sammenligne det med Casper..

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg tvivler ærlig talt på at Desler er god nok til at bringe os der hen hvor vi gerne vil.. Tænker der var en grund til at han blev flyttet på backen/kant i sin tid..
      Jeg syntes hans udvikling er gået i stå men at hans arbejdsraseri og hjerte holder røven oppe på det så det stadig ligner et okay niveau.. Tvivler på at han har overblik og den teknik der skal til for at slå igennem centralt. Man kan sammenligne det med Casper..
      Meget enig, Casper har dog vist mere overblik centralt end Desler har vist fra kanten. Det siger dog ikke det store.
      De lever mere på fight.

Comment

https://www.bt.dk/fodbold/dansk-udla...tjek-i-ny-klub

Lasse Nielsen ser ud til at skulle til Trelleborg, bare lige for at lukke den helt ned.

Comment

Hører lidt om at Duncan er færdig i AGF og bliver forsøgt afhændet. Kunne han være noget for os i 12-18 måneder?

Comment

Hører lidt om at Duncan er færdig i AGF og bliver forsøgt afhændet. Kunne han være noget for os i 12-18 måneder?
            For bare œ år siden ville jeg have sagt ja; og han har jo fysik og målnæse som få. Men 1) han er ikke Kent-angriber, og 2) han virker slidt op. Og løntunge has-been-good angribere har vi allerede.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              For bare œ år siden ville jeg have sagt ja; og han har jo fysik og målnæse som få. Men 1) han er ikke Kent-angriber, og 2) han virker slidt op. Og løntunge has-been-good angribere har vi allerede.
              Har det også selv lidt på samme måde men Duncan har bare altid været garrant for mål og fylde meget i boksen. 2 ting vi mangler lidt.
              Kender til et par klubber der vil have ham i 1.div men det kræver jo at han selv vil. Lønnen kan ingen 1.Div klubber bære hellere.
              VB har også været efter ham men skulle lige have landet en udenlandsk angriber der ikke slog til i Kina

Comment

Hent nu bare Cedric N Koum tilbage. Og Jeppe Hansen.

Comment

Hellere en gaffel i øjet ...

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Hent nu bare Cedric N Koum tilbage. Og Jeppe Hansen.
                    Ja for satan! Og Timmi Johansen! Det ville være klassesignings.

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Ja for satan! Og Timmi Johansen! Det ville være klassesignings.
                      Hvem er det?

Comment

Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                        Hvem er det?
                        Er det en joke? Eller har du bare glemt ham... :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Er det en joke? Eller har du bare glemt ham... :-)
                          Pænt sikker på at det er en joke

Comment

Hvad med Uffe Bech? Har vi en chance? Og er det en chance, som vi tør tage?
                            Han kan være et kæmpe scoop eller en skadet udgift 😬

Comment

Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                              Hvad med Uffe Bech? Har vi en chance? Og er det en chance, som vi tør tage?
                              Han kan være et kæmpe scoop eller en skadet udgift 😬
                              En chance vi bør tage. Han er kun 25 og er absolut en klassespiller, som har alt det vi mangler. Ligesom med ryan, synes jeg at de her spillere er vigtige at kigge efter, da vi ikke kan tiltrække spillere i samme klasse, som har en lavere skadesfrekvens.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                En chance vi bør tage. Han er kun 25 og er absolut en klassespiller, som har alt det vi mangler. Ligesom med ryan, synes jeg at de her spillere er vigtige at kigge efter, da vi ikke kan tiltrække spillere i samme klasse, som har en lavere skadesfrekvens.
                                Hvis, og det må være et stort hvis, han overhovedet er indenfor rækkevide, så håber jeg så sandelig, at JH har snøren ude. Det virker dog ikke specielt sandsynligt.

Comment

Working...
                                X