Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ikke ét eneste ord kom der fra OB i går... Kan ikke huske at have oplevet det før.
    Måske man vil klare hvad der sker med Joan? Ophævelsen?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Ikke ét eneste ord kom der fra OB i går... Kan ikke huske at have oplevet det før.
      Nej det er godt nok vildt... Bedste gæt er at man har arbejdet på en masse og mislykkedes med det hele..
      Tvivler på at man har handlet uden det er kommet frem allerede selvom man skulle tro at vores gamle målmand er ansat dernede som VVSer

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Måske man vil klare hvad der sker med Joan? Ophævelsen?
        https://www.fyens.dk/sport/OB-Edmund...rtikel/3226819

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja :)

          Gad vide hvornår “Vi prøvede til det sidste men er tilfreds med truppen” pladen kommer på skrift?

          Jeg er skuffet over at man kommer svækket ud af et vindue når man skal jagte noget.. Vil JH prøve at polere lorten eller stå ved sine manglende evner til at finde den ekstra midtbanespiller vi mangler
          Hvad tror du selv? Der er ingen tvivl om at der ikke bliver ændret et komma i den hidtidige kommunikations-“strategi”.

          Kan nogen forklare mig hvad det er de rige ejere vil med klubben? Hvis det bare er en erhvervsklub de vil have, er det da bedre at beholde loungen på stadion, sælge resten til udstykninger og trække stikket. Jeg har ikke tålmodighed til d’herrers “udvikling”, der snart sagt går langsommere end evolutionen. Det er paradoksalt at der er fuld gang i udviklingen af Odense mens fodboldflagskibet får lov at grundsejle.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Hvad tror du selv? Der er ingen tvivl om at der ikke bliver ændret et komma i den hidtidige kommunikations-“strategi”.

            Kan nogen forklare mig hvad det er de rige ejere vil med klubben? Hvis det bare er en erhvervsklub de vil have, er det da bedre at beholde loungen på stadion, sælge resten til udstykninger og trække stikket. Jeg har ikke tålmodighed til d’herrers “udvikling”, der snart sagt går langsommere end evolutionen. Det er paradoksalt at der er fuld gang i udviklingen af Odense mens fodboldflagskibet får lov at grundsejle.
            Nej ingen kan forklare det. For OB vil ikke fortælle det

            Comment


              Spørgsmålet er, om vi ret beset ER færdige endnu? Vi kan stadig hente spillere på fri, og eftersom både den svenske og norske turnering blev afsluttet ved nytår, står en række spillere stadig uden kontrakt den dag i dag.

              Jeg var overbevist om, at man fik sendt Joan af sted. Nu må han så tage et halvt år mere i stribet. Jønsson tror jeg stadig ryger til Helsingborg inden det svenske vindue klapper i.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Spørgsmålet er, om vi ret beset ER færdige endnu? Vi kan stadig hente spillere på fri, og eftersom både den svenske og norske turnering blev afsluttet ved nytår, står en række spillere stadig uden kontrakt den dag i dag.

                Jeg var overbevist om, at man fik sendt Joan af sted. Nu må han så tage et halvt år mere i stribet. Jønsson tror jeg stadig ryger til Helsingborg inden det svenske vindue klapper i.
                Så længe der ikke er noget officielt ude er vi vel ikke færdige. Men det er kun et spørgsmål om minutter eller timer..
                Så kommer røgsløret

                Comment


                  Vi må vel bare erkende at så længe jesper hansen er i OB bliver vi ikke en top 6 klub. Han burde smutte tilbagd til horsens

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Vi må vel bare erkende at så længe jesper hansen er i OB bliver vi ikke en top 6 klub. Han burde smutte tilbagd til horsens
                    budgettet er også kun til Top 8 siges det.. Men enig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Spørgsmålet er, om vi ret beset ER færdige endnu? Vi kan stadig hente spillere på fri, og eftersom både den svenske og norske turnering blev afsluttet ved nytår, står en række spillere stadig uden kontrakt den dag i dag.

                      Jeg var overbevist om, at man fik sendt Joan af sted. Nu må han så tage et halvt år mere i stribet. Jønsson tror jeg stadig ryger til Helsingborg inden det svenske vindue klapper i.
                      Masser af kontraktfrie spillere:
                      https://www.transfermarkt.com/statis...agslosespieler
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        budgettet er også kun til Top 8 siges det.. Men enig
                        Nå .. er det nu blevet justeret så det passer ;-)
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Nå .. er det nu blevet justeret så det passer ;-)
                          Ja den er nede på 31 mill nu efter sigende...

                          Dem der er højere

                          FCK
                          FCM
                          BIF
                          AGF
                          AaB
                          Randers
                          FCN

                          De 3 nederste er kun få millioner foran. Uden betydning ifølge Jesper Hansen

                          Comment


                            Syntes altså det er vildt underligt at intet er meldt ud endnu....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Hvor er der mange, gamle managerlegender på den liste! Også ret mange, der nok ikke har OB øverst på listen over deres næste destination.

                              Comment


                                Sekou Oliseh og Emmanuel Mayuka ligger klar på fri transfer. Dem ønsker jeg mig.

                                Comment

                                Working...
                                X