Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægIkke ét eneste ord kom der fra OB i går... Kan ikke huske at have oplevet det før.
Tvivler på at man har handlet uden det er kommet frem allerede selvom man skulle tro at vores gamle målmand er ansat dernede som VVSer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMåske man vil klare hvad der sker med Joan? Ophævelsen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa :)
Gad vide hvornår “Vi prøvede til det sidste men er tilfreds med truppen” pladen kommer på skrift?
Jeg er skuffet over at man kommer svækket ud af et vindue når man skal jagte noget.. Vil JH prøve at polere lorten eller stå ved sine manglende evner til at finde den ekstra midtbanespiller vi mangler
Kan nogen forklare mig hvad det er de rige ejere vil med klubben? Hvis det bare er en erhvervsklub de vil have, er det da bedre at beholde loungen på stadion, sælge resten til udstykninger og trække stikket. Jeg har ikke tålmodighed til dherrers udvikling, der snart sagt går langsommere end evolutionen. Det er paradoksalt at der er fuld gang i udviklingen af Odense mens fodboldflagskibet får lov at grundsejle.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægHvad tror du selv? Der er ingen tvivl om at der ikke bliver ændret et komma i den hidtidige kommunikations-“strategi”.
Kan nogen forklare mig hvad det er de rige ejere vil med klubben? Hvis det bare er en erhvervsklub de vil have, er det da bedre at beholde loungen på stadion, sælge resten til udstykninger og trække stikket. Jeg har ikke tålmodighed til d’herrers “udvikling”, der snart sagt går langsommere end evolutionen. Det er paradoksalt at der er fuld gang i udviklingen af Odense mens fodboldflagskibet får lov at grundsejle.
Comment
-
Spørgsmålet er, om vi ret beset ER færdige endnu? Vi kan stadig hente spillere på fri, og eftersom både den svenske og norske turnering blev afsluttet ved nytår, står en række spillere stadig uden kontrakt den dag i dag.
Jeg var overbevist om, at man fik sendt Joan af sted. Nu må han så tage et halvt år mere i stribet. Jønsson tror jeg stadig ryger til Helsingborg inden det svenske vindue klapper i.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægSpørgsmålet er, om vi ret beset ER færdige endnu? Vi kan stadig hente spillere på fri, og eftersom både den svenske og norske turnering blev afsluttet ved nytår, står en række spillere stadig uden kontrakt den dag i dag.
Jeg var overbevist om, at man fik sendt Joan af sted. Nu må han så tage et halvt år mere i stribet. Jønsson tror jeg stadig ryger til Helsingborg inden det svenske vindue klapper i.
Så kommer røgsløret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægSpørgsmålet er, om vi ret beset ER færdige endnu? Vi kan stadig hente spillere på fri, og eftersom både den svenske og norske turnering blev afsluttet ved nytår, står en række spillere stadig uden kontrakt den dag i dag.
https://www.transfermarkt.com/statis...agslosespieler"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMasser af kontraktfrie spillere:
https://www.transfermarkt.com/statis...agslosespieler
Comment
Comment