Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Har aldrig hørt om manden. Men grytebust kender ham vel. Mindes vi havde en fantastisk norsk midtbane spiller for en del år siden
    Magne Sturød!!

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Magne Sturød!!
      Han er jo nærmest blevet en legende på niveau med den hemmelige back Timmi

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Hej Jesper Hansen.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rlader-malmoe/

Snup du bare ham her.
        Jeg tror ikke på at andre end FCK kan hente ham. Men mit bud er at han havner i Holland eller Belgien.

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Jeg tror ikke på at andre end FCK kan hente ham. Men mit bud er at han havner i Holland eller Belgien.
          Ja, ikke relevant for en klub som OB.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Argh, så høj kurs er Eikrem slet ikke i lige nu. Han gled ret langt ud af holdet i sidste sæson, og stod bag både Rakip, Sarfo, og Berget når han blev rykket derud, i hakkeordenen på den højre kant. Hans problem er, at han mangler defensiv disciplin og arbejdsstyrke ift. at spille centralt, og han mangler i den grad fart og gennembrudsstyrke til at spille på kanten, så han ender med at blive lidt en tweener der får karakter af at være lidt af en luksusspiller.

Nu har Brøndby jo været i spil til både Lewicki og sågar også deres topscorer Berget her til vinter, så mon ikke der i hvert fald er mindst 3 klubber i Danmark, der kunne være i spil til en breddespiller i Malmö, som Eikrem i realiteten er gået hen og blevet. At han så ikke kan forstærke hverken FCK, Brøndby eller FCM pt. i min optik, er en anden sag.

Comment

Transferplanen i følge Tipsbladet

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...oergsmaal-i-ob

ikke meget nyt. Men så skete der da lidt herinde :)

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det lader til, at journalisten fik fat i Jesper Hansens automatiske telefonsvarer

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Det lader til, at journalisten fik fat i Jesper Hansens automatiske telefonsvarer
                  Tryk 1 hvis du har et godt tilbud. Afslut med #

Comment

intet nyt - og endnu engang virker det ikke til JH vil ud og opsøge en kvalitetsspiller - i stedet håber han at falde over ham. Godt med så proaktiv en sportsdirektør.....

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      intet nyt - og endnu engang virker det ikke til JH vil ud og opsøge en kvalitetsspiller - i stedet håber han at falde over ham. Godt med så proaktiv en sportsdirektør.....
                      Simpelthen så trist at man ikke har større ambitioner(måske til egne evner?)

Comment

JH er en fagmand, der stoler på sin intuition..... Det er fair nok, men så må hammeren også falde, hvis top 6 igen misser. Så er det JH's ansvar og han må ud. Ikke flere chancer.

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                          JH er en fagmand, der stoler på sin intuition..... Det er fair nok, men så må hammeren også falde, hvis top 6 igen misser. Så er det JH's ansvar og han må ud. Ikke flere chancer.
                          Men efter SIF kampen begyndte JH højest usædvanligt, at pege sine fingre mod trænerteamet, og gav samtidigt udtryk for, at holdet var godt nok, og til mere end nu, og derfor var det trænerens ansvar. Så håndvasken er blevet tændt.

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Men efter SIF kampen begyndte JH højest usædvanligt, at pege sine fingre mod trænerteamet, og gav samtidigt udtryk for, at holdet var godt nok, og til mere end nu, og derfor var det trænerens ansvar. Så håndvasken er blevet tændt.
                            Enig. JH ved at lokummet er ved at brænde for fuldt blus og at han må af med Kent hvis der ikke sker noget. Ellers skal ledelsen fyre Jesper-drengen.

Jeg synes vi ved at Kent ikke er top6 til det taktiske.Men er han god nok til at skabe spilleglæde - den som Morten Olsen sugede ud af spillerne. Ved det ikke - men kan frygte han er får dårlig der (også). Det var jo nok Kuhn, der kunne det der.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Vil godt vædde en 100 lap med at hverken Kent eller Jesper bliver fyret ved en misset Top 6

Comment

Vil godt vædde en 100 lap med at hverken Kent eller Jesper bliver fyret ved en misset Top 6
                                Det bet ville jeg også tage. Med mindre vi virkelig kommer i nedrykningsfare, hvilket vi trods alt burde holde os ude af, selvom der kun er 6 point ned til de rigtigt kedelige pladser, så tror jeg heller ikke på, at der sker noget som helst. Ambitionsniveauet er simpelthen ikke højere for OB i de her år. En midterplacering og et årsregnskab med sorte tal på bundlinjen, vil givet blive anset på de indre linjer, som en kæmpe succes på nuværende tidspunkt.

Comment

Working...
                                X