Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-loyal-roemer/
    Han har tidligere været rygtet til OB.
    Rømer kunne være okay at have i truppen, men når alle man er klar, vil han ikke komme i opstillingen. Det må blive et "nej, tak".

Comment

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-loyal-roemer/
      Han har tidligere været rygtet til OB.
      Med en forkærlighed for allroundere, kunne man måske godt forestille sig det; men hvor skal han spille? Han har vel mest været højre back, og det er måske vores stærkest besatte plads pt (anti-jinx på Ryan), og midtbaneplads eller kant er svær at forestille sig.
      Hvis han alligevel skal være backup, så bliver han nok i FCM.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Med en forkærlighed for allroundere, kunne man måske godt forestille sig det; men hvor skal han spille? Han har vel mest været højre back, og det er måske vores stærkest besatte plads pt (anti-jinx på Ryan), og midtbaneplads eller kant er svær at forestille sig.
        Der er brug for all-roundere i alle trupper, men vi vist brug for mere "x-factor" i vores trup pt.
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Rømer er en fornuftig spiller. Men mm at vi mister Desler/Izu kan jeg ikke se formålet med at handle i FCM..
          Vi skal bruge klasse på midten og på venstrekant

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Synes tidligere jeg har læst at han ser sig selv som central midtbane. Men ved ikke hvor god han er på den plads.

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Synes tidligere jeg har læst at han ser sig selv som central midtbane. Men ved ikke hvor god han er på den plads.
              Jeg synes det er der han er bedst, men i FCM er det jo en virkelig svær plads at gøre sig gældende på. Jeg synes heller ikke han vil være god nok til at kunne slå izu af, men skulle vi sælge få et godt bud på Tingager, så synes jeg han kunne være ret fin at få ind. Han kan gardere når izu er i karantæne og er samtidig et supplement på HB og i det centrale forsvar. All-round spillere er gode for truppen og han virker top prof, men han skal ikke være førsteprioritet, for han vil ikke rykke os nogen steder

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Rømer er en Vilfort type der har spillet samtlige pladser i Fcm. Det er umiddelbart ikke en type vi har i truppen. Jeg ville gerne bytte ham med Thrane/welbeck/Jønsson.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Jeg synes det er der han er bedst, men i FCM er det jo en virkelig svær plads at gøre sig gældende på. Jeg synes heller ikke han vil være god nok til at kunne slå izu af, men skulle vi sælge få et godt bud på Tingager, så synes jeg han kunne være ret fin at få ind. Han kan gardere når izu er i karantæne og er samtidig et supplement på HB og i det centrale forsvar. All-round spillere er gode for truppen og han virker top prof, men han skal ikke være førsteprioritet, for han vil ikke rykke os nogen steder
                  Han er typen der altid giver sig 100% for holdet. 2 vejs spiller der aldrig piver. Hvis han var på vores venstrekant havde vi et helt andet bundniveau. Jønne har jo ikke tilbage løb på sit cv. Tror han kunne være god for OB.

Comment

Han er typen der altid giver sig 100% for holdet. 2 vejs spiller der aldrig piver. Hvis han var på vores venstrekant havde vi et helt andet bundniveau. Jønne har jo ikke tilbage løb på sit cv. Tror han kunne være god for OB.
                    Casper Nielsen er også en to-vejsspiller der i mine øjne giver alt for holdet. Han er bare ikke god nok. OB spiller også dårlige kampe uden Jønne, så selvom jeg er enig i at han ikke er god nok til OB, så synes jeg omvendt heller ikke han kan erstattes med hvem som helst. Der skal en ind, som kan flytte noget. Det kan Jønne ikke, men det er det heller ingen af de andre offensivspillere der har bevist at de kan. Derfor holder jeg fast i at Rømer kan være fin, men ikke som en spiller der kan rykke os kvalitetsmæssigt, hvor vi er svagest, nemlig fremad banen

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Der er brug for all-roundere i alle trupper, men vi vist brug for mere "x-factor" i vores trup pt.
                      100% enig. Vi har arbejdsmænd nok pt - man kan altid diskutere kvaliteten, men vi mangler noget andet.

Comment

Hellere 1 stk Falk end 3 stk Rømer

Comment

Glædelig jul og godt nytår,OB. Jeg håber at vi kravler op i tabellen i 2018.At vi får lukket bedre af i forsvaret og at vi scorer flere mål.Hvid og blå for evigt.

Comment

Hej Jesper Hansen.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rlader-malmoe/

Snup du bare ham her.

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Hej Jesper Hansen.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rlader-malmoe/

Snup du bare ham her.
                              Fordi det gider Eikrem helt sikkert :-D

Comment

Har aldrig hørt om manden. Men grytebust kender ham vel. Mindes vi havde en fantastisk norsk midtbane spiller for en del år siden

Comment

Working...
                                X