Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så kom den første signing

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...dtbanespiller/

    Har tidligere kaldt denne

    Comment


      Nej, du har sgu desværre nok ret.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
        Nej, du har sgu desværre nok ret.
        Jeg har altid ret, det ved du :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Aaarh. Kan komme med indtil flere eksempler der viser andet. Det er nok bare ikke så fodboldfagligt 😄

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Det er der maksimalt 2-3 klubber der har råd til i Danmark og nok kun 1-2 af dem som han vil skifte til.
            OB kan slet ikke være med der.
            Tænker også at han er udenfor OBs rækkevidde, men han er den type spiller OB mangler. Og chancen for at JH river ham op af hatten er nok under middel 😊

            Comment


              Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
              Aaarh. Kan komme med indtil flere eksempler der viser andet. Det er nok bare ikke så fodboldfagligt 😄
              Umuligt! :D.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                Tænker også at han er udenfor OBs rækkevidde, men han er den type spiller OB mangler. Og chancen for at JH river ham op af hatten er nok under middel 
                Han skal købes fri.
                Han er på årets hold i Norge.
                Han både scorer og lægger op.
                Han kan drible, aflevere og og afslutte både fra distancen og i feltet.
                Det er selvfølgelig i Tippeligaen, men det er altså ret godt det han laver.

                Han ser faktisk meget spændende ud (kender ham af navn), det er som jeg ser det helt umuligt for OB.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Ikke et rygte, men en god spiller når han er på toppen, og transfer fri https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...r-ifk-goteborg

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Ikke et rygte, men en god spiller når han er på toppen, og transfer fri https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...r-ifk-goteborg
                    Passer han ind i den måde OB vil spille på? Kender ikke det store til ham.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Ikke et rygte, men en god spiller når han er på toppen, og transfer fri https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...r-ifk-goteborg
                      Jaaaa, den kan vi godt skyde en hvid pil efter. Han sigter mod andet end Sverige og Danmark har han sagt iflg. Bold.dk

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                        Jaaaa, den kan vi godt skyde en hvid pil efter. Han sigter mod andet end Sverige og Danmark har han sagt iflg. Bold.dk
                        Det gjorde Spelmann vidst også da vi hentede ham i sin tid. Det er jo ikke sikkert de udenlandske klubber står i kø for at få fat i en 30-årig dansker.
                        Synes klart han ville være interessant, og det ville klæde holdet at hente en rutineret profil ind til offensiven. Rieks har så vidt jeg husker lidt af den X-Factor vi sukker efter i vores offensiv. Det kræver nok bare vi disker op med en god løn, og om vi kan have råd til det aner jeg ikke

                        Comment


                          Mit ønske til at forstærke holdet er:
                          Skytte fra Silkeborg
                          Kusk eller Thomsen fra FCK

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                            Jaaaa, den kan vi godt skyde en hvid pil efter. Han sigter mod andet end Sverige og Danmark har han sagt iflg. Bold.dk
                            Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                            Mit ønske til at forstærke holdet er:
                            Skytte fra Silkeborg
                            Kusk eller Thomsen fra FCK
                            Ja og Skov, men så kræver det at NT ønsker at betale hvad et top 6 hold koster. Kh kan ikke med det nuværende budget. Det er så billigere at skifte JH, men det er desværre ikke under opsejling

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                              Mit ønske til at forstærke holdet er:
                              Skytte fra Silkeborg
                              Kusk eller Thomsen fra FCK
                              Hvis Fck lykkedes med at hente Viktor Fischer skal Kusk væk i januar. Hvis han bliver i superligaen ser jeg kun 3 klubber der er inde i billedet. AaB, OB eller AGF....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Hvis Fck lykkedes med at hente Viktor Fischer skal Kusk væk i januar. Hvis han bliver i superligaen ser jeg kun 3 klubber der er inde i billedet. AaB, OB eller AGF....
                                Enig i de 3 plus nok FCM.
                                desværre ligner de andre klubber uadtil at være mere aggresive og ambitiøse i at opnå succes i disse dage på transfermarkedet..
                                Gider ikke at diskuttere om det så har virket eller ej men det ligner bare at de bruger større summer på transfers og spillere end vi gør pt.
                                Når det er sagt tvivler jeg på at AGF kan interessere ham hvis man tænker på placering,spillestil,galehus osv.

                                FCM har det med at støvsuge markedet hvis de er gode og billige nok. Så tænker han også er i spil der. Ved godt de har massere af spillere pt men de tænker langsigtet og køber ind i god tid konstant. Så de kunne godt nuppe ham med henblik på at de sælger lidt til sommer.

                                Vi har vel kun Kent Nielsen kortet at spille

                                Comment

                                Working...
                                X