Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB burde fortælle hvad der er op og ned, så vi ikke skal sidde og spekulere. Hvis izunna er gået gratis for nu at score en kinesisk signon er det godt gået af ham og tilsvarende ringe af JH, så dum tror jeg dog ikke JH er.. Glimrende at frigøre nu nogle lønkroner til Kusk.
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      Har JH overhovedet solgt en spiller i sin tid i OB.
      Godt nok mange spillere han har ophævet kontrakten med eller ladet kontrakten udløbe. Det sgu ds bedre at sælge billigt og evt få en vidersalgsklausul på

      Comment


        Føler mig ret sikker på Izunna ikke gad os, tænker også på den lidt spøjse melding sidste vinter.

        Jeg kan ikke svine JH for denne. Synes den der har svigtet mest er Izunna. Det lykkedes ikke med Makrini og Izu sammen, men Izu blev også afløser for Makrini. Det løftede han nogenlunde, men havde håbet på meget mere.

        Er det, det her der frigør økonomi til Kusk eller andet, så kan det være fint nok.

        Det summer også i mit hoved, at Desler var central spiller i ungdomsårerne, men ja, ved det ikke.....

        Comment


          Umiddelbart virker det formig meget mærkeligt at ophæve med izunna.

          Efter at have sundet mig lidt tror jeg planen er at frigøre lønkroner til en kusk transfer og så klare sig med det man har pt på midten i foråret. Dvs. at tverskov træder ind på izunnas plads på holdet og Thrane er backup. Så kører vi indtil sommer med det setup, og så er der måske penge til en def.midt til sommer.

          Så håber jeg bare at man så går efter - og får kusk. Ellers går planen jo helt i vasken.

          Det hele kan måske også ses i lyset af at defensiven ikke har lukket så mange mål mens offensiven har været mega tandløs. Det virker som en prioritering af holdets mangler

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Umiddelbart virker det formig meget mærkeligt at ophæve med izunna.

            Efter at have sundet mig lidt tror jeg planen er at frigøre lønkroner til en kusk transfer og så klare sig med det man har pt på midten i foråret. Dvs. at tverskov træder ind på izunnas plads på holdet og Thrane er backup. Så kører vi indtil sommer med det setup, og så er der måske penge til en def.midt til sommer.

            Så håber jeg bare at man så går efter - og får kusk. Ellers går planen jo helt i vasken.

            Det hele kan måske også ses i lyset af at defensiven ikke har lukket så mange mål mens offensiven har været mega tandløs. Det virker som en prioritering af holdets mangler
            Tænker også, at det kan hænge sådan sammen. Det vigtige er nu, at vi får en spiller ind der er bedre end Izunna. Ham har vi ikke i truppen.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Det er en katastrofe!!!
              Alle ved nu at OB mangler en ny 6’er, lur mig om ikke alle priser lige er steget 10-15% fordi man ved OB står og mangler.
              Så kan man sige hvad man vil i de forskellige medier, spin til højre og venstre tror ikke det ændre på priserne

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Ja det synes jeg .. de er blevet enige om betingelserne står der. Ophævelse er for mig en teknikalitet som skal til for at Izu kan komme videre .. måske har han af egen lomme betalt ½delen af den transfer OB gav i sin tid .. jeg kan sompelthen ikke få det til at lyde som han er foræret væk
                Hvorfor skulle han dog det :D?
                Han havde kontrakt i noget tid endnu og står i en god position ... så giver han da ikke OB penge.
                Det der max er kommet ud af det er at han har frasagt sig lønnen totalt, men det er mere sandsynligt at OB har givet Izunna en kompensation for opsigelsen.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Jammen det er Jesper Inkompetent Hansen som skal købe en. Det kan kun gå galt. De eneste spillere han kender spiller i Jylland, særligt Horsens. Da Kent ikke er tilhænger af lange indkast, og spillere med hovedstød s styrke,
                  så kan jeg ikke se Horsens har spiller som passer hos os

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                    Det er en katastrofe!!!
                    Alle ved nu at OB mangler en ny 6’er, lur mig om ikke alle priser lige er steget 10-15% fordi man ved OB står og mangler.
                    Så kan man sige hvad man vil i de forskellige medier, spin til højre og venstre tror ikke det ændre på priserne
                    Det kunne også være at man allerede har afløseren klar, som så præsenteres i morgen.

                    Comment


                      Ja, rolig nu. Jesper får chancen igen for at modbevise alle, han er trods alt ikke fyret endnu.

                      Vi aner ikke hvad opsigelsen går ud på, og det kan altså omhandle titusinde forskellige muligheder, så det må jo have været attraktivt for klubben siden de går med til det.

                      Spændende om vi henter en ny, eller de er så selvsikre på at vi allerede har erstatningen i klubben 😄😄

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Hvorfor skulle han dog det :D?
                        Han havde kontrakt i noget tid endnu og står i en god position ... så giver han da ikke OB penge.
                        Det der max er kommet ud af det er at han har frasagt sig lønnen totalt, men det er mere sandsynligt at OB har givet Izunna en kompensation for opsigelsen.
                        Hvis det er Izu som ville væk, er det ikke ham der står i den gode position. OB skal kompenseres for et “manglende” salg, og med mindre JH er helt tabt, så er man også blevet det.
                        JH siger, at man har lavet en god aftale herom. Det læser jeg således at man sparer mere end lønkroner.

                        Comment


                          Jesper Ha-ha Hansen SKAL yde sit ypperste nu. Han har placeret aben hos Kent men Kent kan plante aben solidt i Ha-Ha's fjæs hvis holdet bliver klart dårligere nu.
                          Var Desler ikke meget bedre i
                          begyndelsen som senior end han er efter lang tids hårdt arbejde med Kent. Jeg husker han var skadet og hvis det er forklaringen er han ikke klar til en anden rolle.
                          80-20 på at både Kent og Ha-Ha ikke er hos os 1.september.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Ja, rolig nu. Jesper får chancen igen for at modbevise alle, han er trods alt ikke fyret endnu.

                            Vi aner ikke hvad opsigelsen går ud på, og det kan altså omhandle titusinde forskellige muligheder, så det må jo have været attraktivt for klubben siden de går med til det.

                            Spændende om vi henter en ny, eller de er så selvsikre på at vi allerede har erstatningen i klubben 😄😄
                            Der er helt sikkert mange muligheder :) ...
                            Men det er dog sikkert, at OB ikke har fået penge ud af det ... jeg kan ikke se hvorfor han skulle betale mere end at frasige sig løn for restperioden.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Hvis en spiller virkelig bare vil væk, og der ikke ligger noget bud på ham, så er det en svær situation. Man kan se på en Masango i Randers, som klubben der fortsat forsøger at få penge for. Det kan blive en lang opslidende historie for alle parter. Man kan nemt sige, at så må man holde spilleren til kontrakten, men hvis der ikke ligger et bud (og det lader det jo ikke til ud fra OBs egen hjemmeside), så er det jo enten en kamp eller lade ham gå. Hvis ikke man kender detaljerne - som OB forståeligt nok ikke går ud med - så er det enormt svært at bedømme, hvad der er op eller ned i den historie.

                              På +siden: der frigøres løn og mulighed for tilgang af en spiller, der vil klubben mere end Izunna. På -siden mangler vi da nu i den grad en central midtbanespiller af en vis kvalitet. Det kan være, at man mener at have spilleren allerede nu i form af Desler, Casper Nielsen eller Thrane, men det er lidt svært at tro på.
                              Eller også er der bare nogle kampe der skal tages, hvis man fremadrettet skal tages seriøst. Det kan vel ikke være rigtigt, at en spiller, der for 2 uger siden var transfer rygter omkring (og som med garanti, har andet på hånden) kan "forlange" at blive fritstillet efter for godt befindende. Hvad er det for et signal at sende, til såvel andre i klubben samt fans og investorer ? Det er da mega håbløst. Jeg vil nærmest sige vattet, hvis det er sådan som du skriver at det er foregået. Så hellere lade kontrakten løbe ud. Så har man som klub da i det mindste respekt for sig selv, og den aftale man har indgået med spilleren. Jeg kunne forstå hvis han ikke var i nærheden af førsteholdet, og ville til en klub hvor han kunne få spille tid... Men en mere eller mindre fast mand ??? Det er sgu for slapt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Der er helt sikkert mange muligheder :) ...
                                Men det er dog sikkert, at OB ikke har fået penge ud af det ... jeg kan ikke se hvorfor han skulle betale mere end at frasige sig løn for restperioden.
                                Du kan ikke se hvorfor han skulle betale mere end blot at frasige sin løn? Jeg tror ærligt talt ikke at manden trives helt vildt godt, og som det tydeligt fremgår - så har han længe haft et ønske om at prøve sig af i en anden liga og kultur - her kommer Kina ind i billedet. Hvad hvis klubben i Kina ikke vil betale 1,5 mio. i transfersum for ham, men hvis han derimod selv betalte den - så var han fri til at gå, det er vel ikke utænkeligt? Det kommer jo bare an på hvor meget han brænder for en tur til Kina, og hvis man skal tro diverse medier, så er lønniveauet lige den del højere i Kina, og derfor kan 1,5 mio. måske vise sig ikke at være den store ting selv at betale.. Jeg siger ikke det er sket, men det er ikke utænkeligt.

                                Comment

                                Working...
                                X