Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-loyal-roemer/
Han har tidligere været rygtet til OB.
Hvis han alligevel skal være backup, så bliver han nok i FCM.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægMed en forkærlighed for allroundere, kunne man måske godt forestille sig det; men hvor skal han spille? Han har vel mest været højre back, og det er måske vores stærkest besatte plads pt (anti-jinx på Ryan), og midtbaneplads eller kant er svær at forestille sig.
Hvis han alligevel skal være backup, så bliver han nok i FCM.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægMed en forkærlighed for allroundere, kunne man måske godt forestille sig det; men hvor skal han spille? Han har vel mest været højre back, og det er måske vores stærkest besatte plads pt (anti-jinx på Ryan), og midtbaneplads eller kant er svær at forestille sig.
Hvis han alligevel skal være backup, så bliver han nok i FCM.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægSynes tidligere jeg har læst at han ser sig selv som central midtbane. Men ved ikke hvor god han er på den plads.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægSynes tidligere jeg har læst at han ser sig selv som central midtbane. Men ved ikke hvor god han er på den plads.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg synes det er der han er bedst, men i FCM er det jo en virkelig svær plads at gøre sig gældende på. Jeg synes heller ikke han vil være god nok til at kunne slå izu af, men skulle vi sælge få et godt bud på Tingager, så synes jeg han kunne være ret fin at få ind. Han kan gardere når izu er i karantæne og er samtidig et supplement på HB og i det centrale forsvar. All-round spillere er gode for truppen og han virker top prof, men han skal ikke være førsteprioritet, for han vil ikke rykke os nogen steder
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHan er typen der altid giver sig 100% for holdet. 2 vejs spiller der aldrig piver. Hvis han var på vores venstrekant havde vi et helt andet bundniveau. Jønne har jo ikke tilbage løb på sit cv. Tror han kunne være god for OB.
Comment
-
Comment