Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tænker bare at vi hentede Izunna for 4 vinduer siden og hvis den skal overgå det navn som han var den gang skal vi da op i Lucas Andersen plus det løse..
    Men faktisk et meget godt forslag. Ung, god på bolden, offensiv og har spillet under Kent
    Blev solgt til grasshoppers for 15 mio kr for 1,5 år siden, og som jeg lige ser stats, så spiller han forholdsvist fast. Har jeg svært ved at se ske (selvom jeg ved, at Kent ser et stort lys i ham)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Kan Jradi åbne champagne
      Næppe, men i mine øjne vil det være noget mere imponerende end at hente eksempelvis Uffe Bech, som ikke er i nærheden af spilletid i 2. Bundesliga. Men jeg anser Jradi for urealistisk, så det bliver næppe relevant.

      I øvrigt er det jo kun amphibia, der taler om champagne. Chuck var noget mere tilbageholdende.
      SLO

      Comment


        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
        Har lige prøvet at gennemgå, hvilke spillere det kunne være ud fra præmissen om, at det er en udenlandsdansker,:

        Lucas Andersen (Spiller dog fast)
        Andrew Hjulsager
        Nicolai Brock-Madsen
        Ken Ilsø
        Nicklas Pedersen
        Johan Absalonsen
        Martin Vingaard
        Jeg kan ikke se nogen af de ovennævnte; Lucas Andersen spiller fast til højere løn end vi kan komme i nærheden af, har kontrakt til 2020 og bør være umulig. Hjulsager burde trods alt også have større muligheder, de to næste har lige skrevet nye kontrakter, Pedersen er vel ikke helt så umulig, men decideret angriber, og det virker meget lidt sandsynligt på mig; Absa er ikke umulig, hvis han vil hjem fra Australien, men er han Kent-spiller? Vingaard virker færdig. De to sidste ville også næppe være spillere, man gik amok over, selv om Absa slet ikke ville være skidt i min bog.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Kan Jradi åbne champagne
          Ja! Men det bør være umuligt; han har fået et gennembrud i Norge den seneste sæson og var især flyvende imod sæsonslut. Har været på tale til belgisk hold og burde generelt være udenfor vores rækkevidde. Han har kontrakt året ud, så transfer kunne være mulig, men der burde bare være større fisk efter ham. Han ville være et mega scoop, der hvor vi er nu.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Jeg kan ikke se nogen af de ovennævnte; Lucas Andersen spiller fast til højere løn end vi kan komme i nærheden af, har kontrakt til 2020 og bør være umulig. Hjulsager burde trods alt også have større muligheder, de to næste har lige skrevet nye kontrakter, Pedersen er vel ikke helt så umulig, men decideret angriber, og det virker meget lidt sandsynligt på mig; Absa er ikke umulig, hvis han vil hjem fra Australien, men er han Kent-spiller? Vingaard virker færdig. De to sidste ville også næppe være spillere, man gik amok over, selv om Absa slet ikke ville være skidt i min bog.
            Niclas Pedersen står da som angriber både hos transfermarkt og hos Mechelen(?) https://www.kvmechelen.be/seizoen/20...klas-pedersen/
            men 20 kampe i indeværende sæson .. hvad skulle få han til at skifte til OB ud over at de ligger i bunden? ... 3 mål i øvrigt ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Niclas Pedersen står da som angriber både hos transfermarkt og hos Mechelen(?) https://www.kvmechelen.be/seizoen/20...klas-pedersen/
              men 20 kampe i indeværende sæson .. hvad skulle få han til at skifte til OB ud over at de ligger i bunden? ... 3 mål i øvrigt ..
              Ja, han er decideret angriber; og dem har vi en del af allerede - derfor virker det usandsynligt på mig. Og jo, så er der løn osv. Det ville være ret overraskende.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Kan Jradi åbne champagne
                Jradi og Lucas Andersen er umulige at hente for OB.
                Om der er en my chance for Lucas, well ...
                Tjekkede lige op på det, han har kontrakt indtil sommeren 20, det sker helt sikkert ikke ... ville være et mystisk skridt for en mand der forsøger at slå helt igennem i udlandet og helt utænkeligt at Grasshoppers vil sælge for noget OB kan betale ... så er der lønnen ... nej.
                Jradi topper lige nu, den er helt væk.
                Last edited by Entusiastens; 27-01-2018, 13:29.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Men Det går ret godt for Odgaard i Inter, men ellers ville det sgu være stort for mig.
                  Sammen med Messi.
                  Odgaard er umulig :D.
                  Det er altså ret åbenlyst når en fan snakker med sit fanhjerte.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Niclas Pedersen står da som angriber både hos transfermarkt og hos Mechelen(?) https://www.kvmechelen.be/seizoen/20...klas-pedersen/
                    men 20 kampe i indeværende sæson .. hvad skulle få han til at skifte til OB ud over at de ligger i bunden? ... 3 mål i øvrigt ..
                    Skulle det være en offensivspiller i udlandet så virker Nicklas P. mere som et godt bud ja.
                    Om det er et godt køb er så en anden ting, 3 mål i ligaen på 2 sæsoner ... men han kunne være mulig for OB.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                      Nicki Bille fra Lech Poznan
                      Er på vej til Grækenland

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                        Har lige prøvet at gennemgå, hvilke spillere det kunne være ud fra præmissen om, at det er en udenlandsdansker,:

                        Lucas Andersen (Spiller dog fast)
                        Andrew Hjulsager
                        Nicolai Brock-Madsen
                        Ken Ilsø
                        Nicklas Pedersen
                        Johan Absalonsen
                        Martin Vingaard
                        Jeg tror stadig mere på det er en fra superligaen og jeg har stadig Rygaard og Kusk som mine favoritter ☺

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Jeg tror stadig mere på det er en fra superligaen og jeg har stadig Rygaard og Kusk som mine favoritter ☺
                          Uanfægtet hvad Ståle har sagt, så tror jeg også på Kusk

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Ja, han er decideret angriber; og dem har vi en del af allerede - derfor virker det usandsynligt på mig. Og jo, så er der løn osv. Det ville være ret overraskende.
                            enig. Men hvis Joan er på vej væk og der forventes et salg af Jønne eller at der i hvert fald ikke bliver forlænget og NP er en reel mulighed nu så ...
                            AK, Festersen og Helenius lyder potent men har vist sig ikke at være det ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Vil hellere se Rygaards kvaliteter på holdet end Kusk. Sorry Kent men kvoten af anbefalinger fra din tid i AaB er mere end brugt op.
                              Hvis du sorterer ud og sender en eller flere af dine anbefalinger langt væk så ok til begge. Lidt synd for Kusk måske, men historien er simpelthen for tung.

                              Comment


                                Jeg tror det er en fra BIF vi snakker med

                                Comment

                                Working...
                                X