Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ser ud som som om, at vi snart kan stoppe spekulationerne om Kusk i hvert fald:

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...te-kusk-i-fck/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Ser ud som som om, at vi snart kan stoppe spekulationerne om Kusk i hvert fald:

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...te-kusk-i-fck/
      Det havde jeg også forventet, jeg tror vi opgav ham for noget tid siden. Han er for dyr.

      Comment


        Mit bud er, at Mikkel Rygaard kommer ind, mens både Joan og Rasmus Jønsson spiller i en ny klub, når den nye sæson begynder. :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Ser ud som som om, at vi snart kan stoppe spekulationerne om Kusk i hvert fald:

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...te-kusk-i-fck/
          Havde gerne set ham i OB men kan godt se at kanterne er fyldt ud. Bare trist at AaB har råd og vi ikke har

          Comment


            Jesper Hansen er lort.

            Kh Statetrooper
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Jesper Hansen er lort.

              Kh Statetrooper
              Så er StateTrooper tilbage

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så er StateTrooper tilbage
                ja, sikke en berigelse til debatten med den slags indlæg

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Mit bud er, at Mikkel Rygaard kommer ind, mens både Joan og Rasmus Jønsson spiller i en ny klub, når den nye sæson begynder. :)
                  Mikkel Rygaard er vel ikke rygtes til OB. Er det ikke bare et ønske fra en fan.
                  Var der ikke en der skrev at champangen snart skal åbnes. Jeg ved ikke lige om Rygaard er en champange spiller. Helt sikker en god spiller men champange.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så er StateTrooper tilbage
                    Undskyld. Men hvem er StateTrooper.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                      Undskyld. Men hvem er StateTrooper.
                      En poster der dukker op i perioder og gør livet herinde noget mere spændende. På godt og ondt alt afhængig hvilke øjne man ser med.
                      Men kedeligt er det aldrig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                        Mikkel Rygaard er vel ikke rygtes til OB. Er det ikke bare et ønske fra en fan.
                        Var der ikke en der skrev at champangen snart skal åbnes. Jeg ved ikke lige om Rygaard er en champange spiller. Helt sikker en god spiller men champange.
                        Fordi rygtet ikke eksisterer, kan det vel ikke udelukkes? Det er som sagt mit bud :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Ser ud som som om, at vi snart kan stoppe spekulationerne om Kusk i hvert fald:

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...te-kusk-i-fck/
                          Allan Gaarde havde blevet alletiders mest upopulære sportschef i SL hvis han havde tabt denne “armlægning” om Kusk til OB/JH
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                            Mikkel Rygaard er vel ikke rygtes til OB. Er det ikke bare et ønske fra en fan.
                            Var der ikke en der skrev at champangen snart skal åbnes. Jeg ved ikke lige om Rygaard er en champange spiller. Helt sikker en god spiller men champange.
                            Synes også man bør se på hvilke spillere vi har hentet ind på det seneste. Det er altså Kløve, Rømer, Marco Lund og før det Welbeck, Tingager, Tverskov, Ryan Johnson, Casper Nielsen, Helenius und so. Hvis man forventer niveau(er) over dem, så har man nok skudt lidt ved siden af og bliver skuffet. Er mit indtryk.
                            "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                            RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Allan Gaarde havde blevet alletiders mest upopulære sportschef i SL hvis han havde tabt denne “armlægning” om Kusk til OB/JH
                              Har OB nogen sinde været inde i kampen om Kusk , udover ønsketænkningen herinde ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Har OB nogen sinde været inde i kampen om Kusk , udover ønsketænkningen herinde ?
                                Det er jo svært at vide, men så længe Jh sidder der så får vi også låst mange penge på enten dårlige eller for dyre indkøb. Vi får alt for lidt for pengene, og dårlige resultater koster også omsætning på flere parameter.
                                Konklusionen er vel, at JH stiller og roligt er ved at transformere OB til det gamle Horsens niveau. Det er så både trist og sørgeligt, men åbenbart ikke noget som NT ikke syntes er godkendt.

                                Comment

                                Working...
                                X