Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægKan Jradi åbne champagne
I øvrigt er det jo kun amphibia, der taler om champagne. Chuck var noget mere tilbageholdende.SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægHar lige prøvet at gennemgå, hvilke spillere det kunne være ud fra præmissen om, at det er en udenlandsdansker,:
Lucas Andersen (Spiller dog fast)
Andrew Hjulsager
Nicolai Brock-Madsen
Ken Ilsø
Nicklas Pedersen
Johan Absalonsen
Martin Vingaard
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg kan ikke se nogen af de ovennævnte; Lucas Andersen spiller fast til højere løn end vi kan komme i nærheden af, har kontrakt til 2020 og bør være umulig. Hjulsager burde trods alt også have større muligheder, de to næste har lige skrevet nye kontrakter, Pedersen er vel ikke helt så umulig, men decideret angriber, og det virker meget lidt sandsynligt på mig; Absa er ikke umulig, hvis han vil hjem fra Australien, men er han Kent-spiller? Vingaard virker færdig. De to sidste ville også næppe være spillere, man gik amok over, selv om Absa slet ikke ville være skidt i min bog.
men 20 kampe i indeværende sæson .. hvad skulle få han til at skifte til OB ud over at de ligger i bunden? ... 3 mål i øvrigt .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægNiclas Pedersen står da som angriber både hos transfermarkt og hos Mechelen(?) https://www.kvmechelen.be/seizoen/20...klas-pedersen/
men 20 kampe i indeværende sæson .. hvad skulle få han til at skifte til OB ud over at de ligger i bunden? ... 3 mål i øvrigt ..
Comment
-
Om der er en my chance for Lucas, well ...
Tjekkede lige op på det, han har kontrakt indtil sommeren 20, det sker helt sikkert ikke ... ville være et mystisk skridt for en mand der forsøger at slå helt igennem i udlandet og helt utænkeligt at Grasshoppers vil sælge for noget OB kan betale ... så er der lønnen ... nej.
Jradi topper lige nu, den er helt væk.Last edited by Entusiastens; 27-01-2018, 13:29.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægMen Det går ret godt for Odgaard i Inter, men ellers ville det sgu være stort for mig.
Odgaard er umulig :D.
Det er altså ret åbenlyst når en fan snakker med sit fanhjerte.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægNiclas Pedersen står da som angriber både hos transfermarkt og hos Mechelen(?) https://www.kvmechelen.be/seizoen/20...klas-pedersen/
men 20 kampe i indeværende sæson .. hvad skulle få han til at skifte til OB ud over at de ligger i bunden? ... 3 mål i øvrigt ..
Om det er et godt køb er så en anden ting, 3 mål i ligaen på 2 sæsoner ... men han kunne være mulig for OB.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægHar lige prøvet at gennemgå, hvilke spillere det kunne være ud fra præmissen om, at det er en udenlandsdansker,:
Lucas Andersen (Spiller dog fast)
Andrew Hjulsager
Nicolai Brock-Madsen
Ken Ilsø
Nicklas Pedersen
Johan Absalonsen
Martin Vingaard
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJa, han er decideret angriber; og dem har vi en del af allerede - derfor virker det usandsynligt på mig. Og jo, så er der løn osv. Det ville være ret overraskende.
AK, Festersen og Helenius lyder potent men har vist sig ikke at være det .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment