Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Enig. Men glæder mig over vi har fået lidt mere kvalitet af slagsen fra Kløve.
    Det har vi bestemt. Men central midt er stadig ikke Top 6 værdigt IMO

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det har vi bestemt. Men central midt er stadig ikke Top 6 værdigt IMO
      Vores CF er heller ikke til top 6. KEP er bedre som toastmaster og komiker end som forsvarsspiller. Han er over the Hill og blev hold oppe af Gyte, og Tingager. Kan ikke se vores nuværende CF par være et top 6 par.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Vores CF er heller ikke til top 6. KEP er bedre som toastmaster og komiker end som forsvarsspiller. Han er over the Hill og blev hold oppe af Gyte, og Tingager. Kan ikke se vores nuværende CF par være et top 6 par.
        Måske ikke. Syntes bare med vores spillestil er den rigtige midtbanespiller vigtigere. Og ham har vi ikke når vi møder bedre hold

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Vores CF er heller ikke til top 6. KEP er bedre som toastmaster og komiker end som forsvarsspiller. Han er over the Hill og blev hold oppe af Gyte, og Tingager. Kan ikke se vores nuværende CF par være et top 6 par.
          Det kan godt være at vores CF ikke er top6, men det er noget sludder at KEP blev holdt oppe af Gryte og Tingager.
          KEP reddede Tingagers røv flere gange end Tingager reddede KEPs.
          Og jeg har også hørt at KEP er en god toastMaster, men jeg ser ham stadig som en god CF.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
            Det kan godt være at vores CF ikke er top6, men det er noget sludder at KEP blev holdt oppe af Gryte og Tingager.
            KEP reddede Tingagers røv flere gange end Tingager reddede KEPs.
            Og jeg har også hørt at KEP er en god toastMaster, men jeg ser ham stadig som en god CF.
            👍
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              👍
              👍
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                Det kan godt være at vores CF ikke er top6, men det er noget sludder at KEP blev holdt oppe af Gryte og Tingager.
                KEP reddede Tingagers røv flere gange end Tingager reddede KEPs.
                Og jeg har også hørt at KEP er en god toastMaster, men jeg ser ham stadig som en god CF.
                Enig .. Tingager var god men ikke så fantastisk .. hvilket den lave pris han blev solgt for også vidner om .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Vores CF er heller ikke til top 6. KEP er bedre som toastmaster og komiker end som forsvarsspiller. Han er over the Hill og blev hold oppe af Gyte, og Tingager. Kan ikke se vores nuværende CF par være et top 6 par.

                  Vores største problem er vores sportsdirektør ikke er top 6 materiale
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                    Det kan godt være at vores CF ikke er top6, men det er noget sludder at KEP blev holdt oppe af Gryte og Tingager.
                    KEP reddede Tingagers røv flere gange end Tingager reddede KEPs.
                    Og jeg har også hørt at KEP er en god toastMaster, men jeg ser ham stadig som en god CF.
                    Jeg syntes han ser enormt langsom ud. Nu må vi se hvad Lund kan, når KEP igen igen igen sidder ude fordi han er blevet langsom, og stadig spiller bisset.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Jeg syntes han ser enormt langsom ud. Nu må vi se hvad Lund kan, når KEP igen igen igen sidder ude fordi han er blevet langsom, og stadig spiller bisset.
                      Spiller bisset? Hvilke svinestreger er det du mener han får sine kort for? Som regel er det vel enten professionelle frispark (som i sidste kamp) eller brok? Hvor er det bissede i det?

                      Du har ret i at KEP ikke er den hurtigste, men han er til gengæld ret placeringsstærk og intelligent i sit forsvarsspil. Derfor passede han også godt sammen med Tingager, der var stærk i duellerne, men måske knap så forudseende. Dét kan blive et problem i den nye konstellation, da Tverskov ikke er så stærk en duelspiller - men det handler ikke om hvem der redder røven på hvem, men om at finde et godt match.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Jeg syntes han ser enormt langsom ud. Nu må vi se hvad Lund kan, når KEP igen igen igen sidder ude fordi han er blevet langsom, og stadig spiller bisset.
                        Tror sjældent jeg har set en forsvarer der er mindre bisset. Men han vil gerne være dommer i stedet for dommeren.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Tror sjældent jeg har set en forsvarer der er mindre bisset. Men han vil gerne være dommer i stedet for dommeren.
                          Det er alligevel en vild påstand. Vi snakker altså en mand der ud af det blå har sparket en mand ned til et indendørsstævne og fået det eneste røde kort jeg nogensinde har set i en turnering af den slags.

                          Comment


                            I 2013 blev KEP kåret til Suppens største bisse, da spillere fra 4 ud af de 12 klubber, deriblandt hans egen holdkammerat, pegede på ham som den største. Har de spillere bare helt galt fat i den, eller hvordan er det?

                            http://sport.tv2.dk/2013-07-31-profi...3%B8rste-bisse

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              I 2013 blev KEP kåret til Suppens største bisse, da spillere fra 4 ud af de 12 klubber, deriblandt hans egen holdkammerat, pegede på ham som den største. Har de spillere bare helt galt fat i den, eller hvordan er det?

                              http://sport.tv2.dk/2013-07-31-profi...3%B8rste-bisse
                              Men du kan jo udvikle dig markant på 5 år. Synes så absolut heller ikke KEP har lavet nogle markante svinestreger for os som jeg lige har bidt mærke i. Og derudover tyder kåringen fra Augo vel netop på at det måske mere er de gule kort og ikke svinestreger som sådan.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Men du kan jo udvikle dig markant på 5 år. Synes så absolut heller ikke KEP har lavet nogle markante svinestreger for os som jeg lige har bidt mærke i. Og derudover tyder kåringen fra Augo vel netop på at det måske mere er de gule kort og ikke svinestreger som sådan.
                                https://streamable.com/lzn09

                                Er det her et udtryk for en "fair" spiller i din verden? I så fald ser vi bare fodbold meget forskelligt, må jeg erkende.

                                Comment

                                Working...
                                X