Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Uhre spiller jo en anden plads og ville koste en del millioner ... vil tro han skifter til noget større/nogen der har penge til en transfer på flere millioner.
    Det var nu mest for at sammenligne rent niveau mæssigt mellem de 2, at jeg skrev den kommentar, for det rykker jo ikke gevaldigt med den signing......

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Nogen gange kommer der noget uventet fra en kant man ikke havde forventet.
      Jo...
      "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Det var nu mest for at sammenligne rent niveau mæssigt mellem de 2, at jeg skrev den kommentar, for det rykker jo ikke gevaldigt med den signing......
        Ingen tvivl om at han ville være et godt indkøb for OB ... men det er ikke realistisk, som jeg kan se du også er med på :).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Velkommen til Troels. Håber du bliver en succes. Det kan jo ikke blive værre end Jønne..
          Ja tak
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
            Jo...
            Joh

            Comment


              http://www.fussballtransfers.com/ft-...sc-juwel_86411

              "Kein Wechsel nach Dänemark"

              Desværre ingen Marcel i denne omgang, lyder det som om.
              "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
              RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                http://www.fussballtransfers.com/ft-...sc-juwel_86411

                "Kein Wechsel nach Dänemark"

                Desværre ingen Marcel i denne omgang, lyder det som om.
                Ikke den store overraskelse der

                Comment


                  https://www.bt.dk/superligaen/tidlig...-chancen-i-fck
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Nej tak

                    Comment


                      Vi kunne jo godt bruge en mere fysisk, opportunistisk type som ham; men vores økonomi tillader nok hverken en løn, som Pusic vil acceptere, eller at have dyre angribere siddende på bænken.

                      Comment


                        Hvis han kan finde sit niveau fra tiden i Esbjerg så skal han være mere end velkommen i OB. Tror dog han er for dyr til os.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Hvis han kan finde sit niveau fra tiden i Esbjerg så skal han være mere end velkommen i OB. Tror dog han er for dyr til os.
                          Jeg melder sgu også ‘nej tak’. Selvom han utvivlsomt er en dygtig angriber, så bryder jeg mig virkelig ikke om hans personlighed - i hvert fald som den tidligere er kommet til udtryk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            Jeg melder sgu også ‘nej tak’. Selvom han utvivlsomt er en dygtig angriber, så bryder jeg mig virkelig ikke om hans personlighed - i hvert fald som den tidligere er kommet til udtryk.
                            +1 Enig!

                            Han virker som en direkte nederen person. Hvis jeg var fodboldspiller, så ville jeg hade, hvis han pludselig blev hentet til klubben. Har set utallige mærkelige interviews med den mand, og han er bare... f’ing mærkelig!

                            Comment


                              Jatak til Pusic. Synes vi savner den der crazy evangelistiske angribertype, som kan sætte noget fut i holdet. En spiller som viser, han vil vinde i hele sin udstråling, ingen grå mus der. Dertil nogle fine kompetencer. Desværre helt urealistisk.
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                                Jatak til Pusic. Synes vi savner den der crazy evangelistiske angribertype, som kan sætte noget fut i holdet. En spiller som viser, han vil vinde i hele sin udstråling, ingen grå mus der. Dertil nogle fine kompetencer. Desværre helt urealistisk.
                                👍🏻👍🏻
                                "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                                Comment

                                Working...
                                X