Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ske-til-sommer

    Det står JH og Kent ALL OVER den her. Jeg bliver decideret overrasket, hvis han ikke er OBer senest fra sommer af.
    Det gør der ja, desværre...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ske-til-sommer

      Det står JH og Kent ALL OVER den her. Jeg bliver decideret overrasket, hvis han ikke er OBer senest fra sommer af.
      Som afløser for Joan eller for Jønne? Hvad tænker du? Ham er ja vel højrefod så Kent ville vel stille ham tl vk?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Det gør der ja, desværre...
        Troels Kløve er nu en okay spiller, men om han kommer til OB er da fortsat et åbent spørgsmål.
        Hvis jeg var fan ville jeg ikke nødvendigvis være utilfreds, han har både teknik og fart.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Troels Kløve er nu en okay spiller, men om han kommer til OB er da fortsat et åbent spørgsmål.
          Hvis jeg var fan ville jeg ikke nødvendigvis være utilfreds, han har både teknik og fart.
          Jeg er fan og vil ikke være voldsom tilfreds
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ske-til-sommer

            Det står JH og Kent ALL OVER den her. Jeg bliver decideret overrasket, hvis han ikke er OBer senest fra sommer af.
            Uden tvivl. Han kan jo også dække mange pladser

            Gætter på at han er i høj kurs så mon ikke han bare vælger det bedste tilbud

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Uden tvivl. Han kan jo også dække mange pladser

              Gætter på at han er i høj kurs så mon ikke han bare vælger det bedste tilbud
              Hvad betyder "i høj kurs" i den her sammenhæng?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Hvad betyder "i høj kurs" i den her sammenhæng?
                At han er attraktiv for en del superliga klubber

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  At han er attraktiv for en del superliga klubber
                  Ok, det er der mange spillere der er jo, det tror jeg da også Rømer var f.eks. Det er jo alt andet end lige nok begrænset, hvor meget relevant konkurrence OB vil møde, hvis virkelig går efter Kløve. Jeg kan f.eks. ikke forestille mig, at nogle af FCM, FCK, FCN eller Brøndby skulle være ude efter ham, og det er nok også tvivlsomt, at AGF vil være i markedet for en kant, med mindre de kommer til at sælge nogle.

                  Så er vi trods alt ved at være nede på et begrænset felt af bejlere. AaB kunne også være et fint bud, og det er da bestemt også muligt at klubber som Horsens, Hobro, Silkeborg, Lyngby, Randers, eller måske en af oprykkerne er interesserede, men her burde OB trods alt sportsligt og/eller økonomisk kunne træde i karakter med tanke på, at vi sandsynligvis mister én, hvis ikke to kanter, hvoraf den ene er en af de mest løntunge. Med den udvikling truppen gennemgår nu og til sommer, synes jeg der er meget der peger imod en oplagt handel her, når vi ser på, hvordan den sportslige ledelse ynder at tilgå transfermarkedet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Ok, det er der mange spillere der er jo, det tror jeg da også Rømer var f.eks. Det er jo alt andet end lige nok begrænset, hvor meget relevant konkurrence OB vil møde, hvis virkelig går efter Kløve. Jeg kan f.eks. ikke forestille mig, at nogle af FCM, FCK, FCN eller Brøndby skulle være ude efter ham, og det er nok også tvivlsomt, at AGF vil være i markedet for en kant, med mindre de kommer til at sælge nogle.

                    Så er vi trods alt ved at være nede på et begrænset felt af bejlere. AaB kunne også være et fint bud, og det er da bestemt også muligt at klubber som Horsens, Hobro, Silkeborg, Lyngby, Randers, eller måske en af oprykkerne er interesserede, men her burde OB trods alt sportsligt og/eller økonomisk kunne træde i karakter med tanke på, at vi sandsynligvis mister én, hvis ikke to kanter, hvoraf den ene er en af de mest løntunge. Med den udvikling truppen gennemgår nu og til sommer, synes jeg der er meget der peger imod en oplagt handel her, når vi ser på, hvordan den sportslige ledelse ynder at tilgå transfermarkedet.
                    Jeg er helt enig i dine betragtninger og tror bestemt en spiller som ham sagtens kunne få 4-5 tilbud fra superligaen alene..
                    Vi burde kunne være med men spørgsmålet er hvor meget af vores rådighedsbeløb vi vil bruge på en som ham..
                    Han er bestemt en god spiller men nok ikke en der flytter os det store

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg er helt enig i dine betragtninger og tror bestemt en spiller som ham sagtens kunne få 4-5 tilbud fra superligaen alene..
                      Vi burde kunne være med men spørgsmålet er hvor meget af vores rådighedsbeløb vi vil bruge på en som ham..
                      Han er bestemt en god spiller men nok ikke en der flytter os det store
                      Nej, jeg ser ham bestemt heller ikke som en der vil flytte det store. Spørgsmålet er jo så bare, om OB tror på, at de kan finde noget bedre. Jeg tror ærligt talt ikke på, at man stiler meget højere.

                      Kløve har været en fin spiller på et godt præsterende SønderjyskE-hold over en række sæsoner nu, det virker efter min opfattelse som noget nær toppen af, hvad OB kan hente lige nu af spillere der præsterer, før at vi begynder at snakke spillere der er i overskud i større klubber. Så i feltet af kandidater skal vi jo nok kigge på overskudslagrene hos topklubberne og evt. nogle der skal hjem fra udlandet og have karrieren på ret køl igen, og ellers nogle af de bedre spillere fra de klubber der er økonomisk svagere end os i Superligaen og toppen af 1. div, og som kan hentes gratis eller for en overskuelig sum penge. Spillere hentet i udlandet uden nogen fortløbende relation til dansk fodbold er tæt på utopiske i en OB-sammenhæng som jeg ser det, med mindre vi snakker billige lottokuponer ala Welbeck og Yao.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Nej, jeg ser ham bestemt heller ikke som en der vil flytte det store. Spørgsmålet er jo så bare, om OB tror på, at de kan finde noget bedre. Jeg tror ærligt talt ikke på, at man stiler meget højere.

                        Kløve har været en fin spiller på et godt præsterende SønderjyskE-hold over en række sæsoner nu, det virker efter min opfattelse som noget nær toppen af, hvad OB kan hente lige nu af spillere der præsterer, før at vi begynder at snakke spillere der er i overskud i større klubber. Så i feltet af kandidater skal vi jo nok kigge på overskudslagrene hos topklubberne og evt. nogle der skal hjem fra udlandet og have karrieren på ret køl igen, og ellers nogle af de bedre spillere fra de klubber der er økonomisk svagere end os i Superligaen og toppen af 1. div, og som kan hentes gratis eller for en overskuelig sum penge. Spillere hentet i udlandet uden nogen fortløbende relation til dansk fodbold er tæt på utopiske i en OB-sammenhæng som jeg ser det, med mindre vi snakker billige lottokuponer ala Welbeck og Yao.
                        Ja det bliver spændende hvad JH finder frem

                        Comment


                          Ville det være så forfærdeligt med Kløve? Som erstatning for Jönsson f.eks.? Er vi for store og fine til at signe en spiller som ham?

                          En rutineret, arbejdsom spiller, som Sønderjyske meget gerne havde beholdt. De bander over hans beslutning, kan jeg sige, og rygtet er, at han kigger efter noget i udlandet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Ville det være så forfærdeligt med Kløve? Som erstatning for Jönsson f.eks.? Er vi for store og fine til at signe en spiller som ham?

                            En rutineret, arbejdsom spiller, som Sønderjyske meget gerne havde beholdt. De bander over hans beslutning, kan jeg sige, og rygtet er, at han kigger efter noget i udlandet.
                            Er det forfærdeligt? Nej overhovedet ikke. Vil det rykke os niveaumæssigt? Det har jeg sgu svært ved at se. Kløve er en fin arbejdsom spiller som du skriver, men dem har vi jo flere af, og hans output ift. mål og assists har jo været beskedent over hele karrieren. I 28 starter og 4 indskiftninger i sidste sæson laver han 2 mål og 0 assists. Det får altså ikke mine tænder til at løbe i vand.

                            Og så kan man jo også diskutere, hvor meget upside der er i at hente en spiller der aldrig har haft et niveau over "middelmådig Superligaspiller" og som bliver 28 tre måneder inde i kontraktperioden. Det er trods alt et meget begrænset udviklings- og videresalgspotentiale der er på sådan en spiller.

                            Hvis vi snakker en én til én afløser ift. Jönsson, som angiveligt får den 3-4. højeste løn i truppen, så kunne jeg godt tænke mig, at man fandt noget mere perspektivrigt. Som breddespiller der som udgangspunkt vil være 3-4 valg på kanterne, synes jeg det vil være et fint alternativ.
                            Last edited by Sheed; 12-01-2018, 18:44.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Ville det være så forfærdeligt med Kløve? Som erstatning for Jönsson f.eks.? Er vi for store og fine til at signe en spiller som ham?

                              En rutineret, arbejdsom spiller, som Sønderjyske meget gerne havde beholdt. De bander over hans beslutning, kan jeg sige, og rygtet er, at han kigger efter noget i udlandet.
                              For mig lægger den sig i samme kategori som Rømer. Isoleret set en fin nok spiller og sikkert en ok handel, men ikke noget der for alvor kan rykke os. Er det ham, der skal forløse vores offensiv? Har jeg alligevel svært ved at se. Igen - ligesom med Rømer, så var det de to pladser, hvor vi i mine øjne skulle have gået efter gedigne forstærkninger. Nu bliver det, lidt groft sat op, bare en, der tager spilletid fra Greve og Eskesen

                              Comment


                                Transfernyt på 3+ efter reklamerne
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X