Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fatter ikke at vi ikke kan bruge Borring...

    Til Horsens WTF!!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Enig, men godt køb for Horsens. Kontraspil -tjek, hovedspil - tjek........
      Helt enig, Kroon i SønderjyskE kan jeg også sagtens se blive godt igen. Jeg ser dem dog ikke rigtigt passe ind i den måde vi spiller på, så fint for mig at lade dem fare.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Fatter ikke at vi ikke kan bruge Borring...

        Til Horsens WTF!!
        Jonas Borring er vel nærmest den eksakte modsætning af hvad Kent Nielsen ønsker fra en spiller.
        Fart og hovedspil har han, men så stopper den også der hvor Kent starter.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Fatter ikke at vi ikke kan bruge Borring...

          Til Horsens WTF!!
          Altså jeg kan slet ikke se, hvad vi skulle med Borring. Stort mismatch ift. spillestil i min optik. Borring har altid haft sine primære kompetencer som indlægsspiller, både som afslutter og i oplæggerens rolle, og har været bedst, når han har haft plads at løbe på og udfordre på ude på kanten. Hans kombinationsspil, vendinger og spil i små rum har altid været en mangelvare, og det må da immervæk være det vi søger, hvis der skal forestille at være en rød tråd i de kantspillere Kent ynder at bruge.

          Og så er han 33 år. Jeg foretrækker nogle yngre spillere med noget udviklingspotentiale, ellers skal det være en klar forstærkning af startopstillingen her og nu, hvis vi skal hente spillere i den alder.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Der er mindst tre der uden problemer ville forstærke os markant. Og mon ikke den nye uro kan gøre dem bløde i knæene. Det er langt fra sikkert at klubben er reddet. Og jeg vil tilføje, desværre.
            Jeg snupper også gerne deres træner.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Giv mig bare Rygaard fra Lyngby, så er jeg nogenlunde tilfreds. Og så en gardering til forsvaret.

              Comment


                Synes faktisk Lyngby har flere spændende midtbanespillere. Selvfølgelig Rygaard, som vi helt sikkert ikke har råd til, men også Hebo synes jeg er en meget talentfuld spiller. Han vil kunne være god til Fremtiden. Hvis ikke vi kan finde noget på en højere hylde er Boysen også en som kan gøre sig gældende. Han har fart og kan sætte sin direkte mand.
                Desuden har de jo Lumb, som vil skabe rigtig god konkurrence om pladsen på vb, når joao er fortid. Jeg håber da i de grad vi har et vågent øje i den klub. De har traditionelt altid noget, om ikke andet så i hvert fald på ungdomsfronten!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Synes faktisk Lyngby har flere spændende midtbanespillere. Selvfølgelig Rygaard, som vi helt sikkert ikke har råd til, men også Hebo synes jeg er en meget talentfuld spiller. Han vil kunne være god til Fremtiden. Hvis ikke vi kan finde noget på en højere hylde er Boysen også en som kan gøre sig gældende. Han har fart og kan sætte sin direkte mand.
                  Desuden har de jo Lumb, som vil skabe rigtig god konkurrence om pladsen på vb, når joao er fortid. Jeg håber da i de grad vi har et vågent øje i den klub. De har traditionelt altid noget, om ikke andet så i hvert fald på ungdomsfronten!
                  Rykkede Boysen ikke til Israel? Men enig med dig. Der skal holdes øje med klubbens spillere, og man kan allerede nu melde sig interesserede.. Mange fodboldspillere vælger en klub til, fordi de ved at interessen har været der længe.

                  Comment


                    Boysen er da heldigvis væk. Ville græmmes ved at se ham o den smukke stribede trøje.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Boysen er da heldigvis væk. Ville græmmes ved at se ham o den smukke stribede trøje.
                      Horfor vil du ikke have Toutouh eller Boysen til OB ... siger ikke det er muligt for klubben, jeg er bare nysgerrig omkring din store modvilje.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Rykkede Boysen ikke til Israel? Men enig med dig. Der skal holdes øje med klubbens spillere, og man kan allerede nu melde sig interesserede.. Mange fodboldspillere vælger en klub til, fordi de ved at interessen har været der længe.
                        Det er sgu mig der ikke har været opmærksom. Han er selvfølgelig udelukket 😅

                        Comment


                          Tverskovs agent afviser at der skulle have været dialog med SIF

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-med-silkeborg

                          så er sportfyn 0/2 på deres sidste to kildeinformationer. De havde heller ikke styr på Tingager pris

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tverskovs agent afviser at der skulle have været dialog med SIF

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-med-silkeborg

                            så er sportfyn 0/2 på deres sidste to kildeinformationer. De havde heller ikke styr på Tingager pris
                            Sportfyn skriver selv om det her i artiklen

                            https://www.fyens.dk/ob/Tverskov-Ald...rtikel/3220207

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Horfor vil du ikke have Toutouh eller Boysen til OB ... siger ikke det er muligt for klubben, jeg er bare nysgerrig omkring din store modvilje.
                              Fordi begge 2 er medgangs spillere der kun er gode på vindende hold. Det er den slags der slår ud med armene når det ikke kører for holdet. Vi har haft Emil Larsen og nu Jønsson der heller ikke er nogen arbejdshest.
                              Så kan jeg bedre med typer som Rømer og Desler. Der ved man da man får 100% indsats hver gang.

                              Comment


                                ... og fordi Boysen er en af Superligaens mest usympatiske svin nogensinde.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X