Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg tror sgu hellere, jeg ville sætte ild til min egen nutsack end at have Primdahl/Glenn Ridersholm ansat i OB.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Jeg tror sgu hellere, jeg ville sætte ild til min egen nutsack end at have Primdahl/Glenn Ridersholm ansat i OB.

      MvH ChrisOB
      Men har jo prøvet at vinde et mesterskab��
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        Så 1000 gange hellere Keld Bordinggaard.
        Hvilke kvaliteter syntes du Keld har , som han også har vist i praksis ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jeg tror sgu hellere, jeg ville sætte ild til min egen nutsack end at have Primdahl/Glenn Ridersholm ansat i OB.

          MvH ChrisOB
          For mit vedkommende kunne man roligt slette "tror"

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            For mit vedkommende kunne man roligt slette "tror"
            Det kan du let sige når det går om Chris nutsack... 😂
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Det kan du let sige når det går om Chris nutsack... 😂
              Haha, good point! :)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Hvilke kvaliteter syntes du Keld har , som han også har vist i praksis ?
                At Han var med til at indføre den røde tråd på landsholdet og derudover mener jeg også ham og Hjulmand var drivkræfter bag nytænkning i ungdomsfodbold generelt i DK.
                Og så er det at han ikke er Glen et kæmpe plus.

                Comment


                  #23
                  Få nu flået muldvarpen frem og få købt Mikkel Rygaard. Tak.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Få nu flået muldvarpen frem og få købt Mikkel Rygaard. Tak.

                    MvT
                    Han er super god men har stadig bare svært ved at se ham i vores stramme lorte 4-4-2.. Kan ikke se på hvilken position han skulle shine..
                    Men hvis vi ændrede systemet til 3-4-3 eller 3-5-2 kunne jeg sagtens se ham som forreste midtbane/lige bag ved angriberne

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Han er super god men har stadig bare svært ved at se ham i vores stramme lorte 4-4-2.. Kan ikke se på hvilken position han skulle shine..
                      Men hvis vi ændrede systemet til 3-4-3 eller 3-5-2 kunne jeg sagtens se ham som forreste midtbane/lige bag ved angriberne
                      det ville i givetfald gøre JJT til marginal spiller, mm vi ændre system.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        det ville i givetfald gøre JJT til marginal spiller, mm vi ændre system.
                        Og det vil vi jo helst ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Han er super god men har stadig bare svært ved at se ham i vores stramme lorte 4-4-2.. Kan ikke se på hvilken position han skulle shine..
                          Men hvis vi ændrede systemet til 3-4-3 eller 3-5-2 kunne jeg sagtens se ham som forreste midtbane/lige bag ved angriberne
                          Fint med mig. 3-4-1-2. Izunna som 6'er og så må JJT, Greve og Rygaard slås om pladserne som 8'er og 10'eren bag de to angribere.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Fint med mig. 3-4-1-2. Izunna som 6'er og så må JJT, Greve og Rygaard slås om pladserne som 8'er og 10'eren bag de to angribere.

                            MvT
                            Yes. Det system tror jeg ville klæde vores hold med de typer vi har.. Lidt samme opstilling som FCM idag..

                            En innovativ og moderne træner ville prøve dette hvis man kan se at det gamle ikke virker
                            En træt og fastkørt træner holder fast i sit ineffiktive og kedelige system

                            Jeg ved godt at Kent sporadisk har prøvet noget andet, men hvis man hverken træner det eller prøver det over flere kampe finder man aldrig ud af om det virker.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Yes. Det system tror jeg ville klæde vores hold med de typer vi har.. Lidt samme opstilling som FCM idag..

                              En innovativ og moderne træner ville prøve dette hvis man kan se at det gamle ikke virker
                              En træt og fastkørt træner holder fast i sit ineffiktive og kedelige system

                              Jeg ved godt at Kent sporadisk har prøvet noget andet, men hvis man hverken træner det eller prøver det over flere kampe finder man aldrig ud af om det virker.
                              Blev så glad over formationen mod RFC - og lige så skuffet over samme mod HIK.
                              Med nuværende trup tænker jeg noget i stil med nedenstående. Men kommer der skade/karantæne til 3back eller Izunna, så falder korthuset sammen.

                              3back: Tverskov-KEP-Tingager
                              Wingbacks: Johnson/Desler - Barrett/Pereira
                              Centermidt: Izunna - JJT/Nielsen
                              10'er: Greve/Joan
                              Angreb: Fester/AK/Helenius

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Blev så glad over formationen mod RFC - og lige så skuffet over samme mod HIK.
                                Med nuværende trup tænker jeg noget i stil med nedenstående. Men kommer der skade/karantæne til 3back eller Izunna, så falder korthuset sammen.

                                3back: Tverskov-KEP-Tingager
                                Wingbacks: Johnson/Desler - Barrett/Pereira
                                Centermidt: Izunna - JJT/Nielsen
                                10'er: Greve/Joan
                                Angreb: Fester/AK/Helenius

                                MvT
                                Enig. Samme her..
                                Jeg siger ikke at det lige pludselig vil forvandle vores hold til medaljekandidater men som mandagstræner tror jeg det kunne løsne lidt op for det flydende spil..

                                Comment

                                Working...
                                X