Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
    Jeg har hørt 2-3 millioner euro. Meget pænt må man sige.
    4 mill euro for Dom plus ham den anden kineser. Direkte i kassen uden nogen agent fees

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Nåh. Snakkede lidt fodbold med min kammerat(som ikke er OB`er) som har en rigtig god ven der er agent.. Og jeg hører lidt fra tid til anden men har ingen direkte linie desværre.. Min kammerat ved at jeg er kæmpe OB fan så han spørger lidt til dem hvis der sker noget spændende..

      OB er meget aktive lige pt og har været det et stykke tid. De leder bredt og har kontaktet rigtig mange agenter. Både med henblik på nu og til sommer.. Det er hvad han hører blandt kollegaer da han ikke selv har haft nogen kontakt med dem. Det er forsvar,midtbane og ja.. En målmand. Det lyder til at man prøver at forberede sig til et Gryte salg.. I følge ham er snakken at OB er mere aktive end længe.. Ingen navne eller noget desværre.. Men en klar forventning om at OB vil handle.

      thats it.. Hvis nogen tvivler på troværdigheden kan jeg jeg måles på denne her:
      Ham angriberen Dom V fra VB skifter til Kina for et beløb der uden sidestykke er den største handel fra en 1. Div klub nogensinde. Det er rigtig mange millioner og vil blive offentliggjort på et tidspunkt. Han er i Kina nu og vender ikke tilbage til Danmark.. Jeg har hørt beløbet men en anden handel var også med i det beløb så ved ikke hvem der kostede hvad.
      Jeg må altså også bare sige at jeg sidder med større forventninger end længe. JH's skift i retorikken vedr. målsætningen før jul og de efterfølgende salg gør at jeg tror vi går efter større fisk. Jeg har intet udover mavefornemmelsen at have det i, men jeg tror bare at man er kommet til en erkendelse af at truppen skal have en vitaminindsprøjtning med noget rigtig klasse, og ikke de her mellemfornøjelige køb, som vi er vant til.
      Om man så også er i stand til at ligge de slanter der skal til må vi se, men det er i hvert fald dejligt at høre, at vi er livlige, for det andet havde været vanvittigt bekymrende!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        4 mill euro for Dom plus ham den anden kineser. Direkte i kassen uden nogen agent fees
        Også meget pænt. Hvorfor skulle Tingager ikke til Kina ligeså?!
        "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
        RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

        Comment


          Måske den ikke er SÅ usandsynlig trods alt.. FCK vil IKKE forlænge med Toutouh, og han vil derfor senest være væk til sommer. Måske vi har en chance, men mon ikke han satser på at finde noget i udlandet?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
            Også meget pænt. Hvorfor skulle Tingager ikke til Kina ligeså?!
            Kontakter og forbindelser. De mennesker der pt er i VB(samt en ny kineser på vej som medejer) har så mange forbindelser at de kan lave handler andre kun vil drømme om i fremtiden.. Umiddelbart vil de hente flere fra Kina op der skal skoles, have lidt kampe og sælges tilbage med et bedre CV..
            VB går efter 2 angribere i dette vindue(den ene skulle komme fra Thisted) og satser på SL hurtigst muligt da det vil gøre deres forretningsmodel endnu mere attraktiv..
            Vi har bare ikke samme muligheder.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Måske den ikke er SÅ usandsynlig trods alt.. FCK vil IKKE forlænge med Toutouh, og han vil derfor senest være væk til sommer. Måske vi har en chance, men mon ikke han satser på at finde noget i udlandet?
              Uden at vide noget som helst så anser jeg det som komplet usandsynligt. Han vil jo netop tage et skridt op fra FCK og ikke 2 tilbage.
              Ved godt der skal være en køber men nutidens OB er ikke attraktive nok.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Uden at vide noget som helst så anser jeg det som komplet usandsynligt. Han vil jo netop tage et skridt op fra FCK og ikke 2 tilbage.
                Ved godt der skal være en køber men nutidens OB er ikke attraktive nok.
                Men det var jo også da han toppede. Før hans forholdsvis store formnedgang. Hvis FCK ikke vil forlænge, så kunne jeg heller ikke forestille mig, at dem som var ude efter ham i sommers - de er der ikke længere, ellers havde de også købt ham nu.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Men det var jo også da han toppede. Før hans forholdsvis store formnedgang. Hvis FCK ikke vil forlænge, så kunne jeg heller ikke forestille mig, at dem som var ude efter ham i sommers - de er der ikke længere, ellers havde de også købt ham nu.
                  FCK ville jo netop gerne forlænge men det lyder da klart at de er blevet trætte af ham og prøver at statuere et eksempel da han ikke ville følge deres forretningsmodel.. Noget er 100% gået i hårdknude mellem dem

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Det citat er bare løftet fra den artikel han lagde ud i starten af sidste uge, så intet nyt der, bare TV3Sport der er lidt sløve i optrækket.

                    Jeg tror helt sikkert på, at vi gerne vil have Kusk, men jeg tror også på Martin Davidsen, når han skriver, at han lige nu ligger et sted økonomisk, hvor vi ikke kan være med.

                    "Som det ser ud nu, er Kasper Kusk ikke et realistisk emne for OB. Økonomien gør det umuligt. Man skal passe på med garantier, men det kommer ikke til at ske."

                    Til sammenligning må vi jo bare sige, at selvom AaB lige nu givetvis ikke bruger ligeså mange penge på lønninger som vi gør, så har de angiveligt tjent +50 mio. på salg af Bassogog og Mæhle i det seneste år, og har generelt en bedre balance i driften, end vi har haft over en længere periode. Læg dertil at Kusk er indfødt aalborggenser, og så kan vi næppe tillade os at påstå, at vores projekt skulle være betydeligt mere interessant end AaBs pt. De står altså som en klart bedre kandidat, som jeg oplever det.

                    Vi må desværre bare indse, at OB nok igen kommer ud af et regnskabsår med et betydeligt minus grundet bl.a. sportslige underpræstationer og et minus på transferkontoen. Set i lyset af det, kan de foreløbige begivenheder i det her vindue godt være den nødvendige øvelse der gør, at vi fra 2018 som minimum kan få balance i tingene økonomisk. Derfor tror jeg heller ikke, at vi som sådan skal forvente det store i resten af det her vindue, men måske må vente til sommer, hvor der er udsigt til at få frigivet en del midler lønmæssigt, samt et oplagt salg af Grytebust må være forestående, hvilke også gerne skulle give nogle midler at råde over. OB ligner for mig slet ikke en klub lige nu, der bruger penge før de har dem.

                    Så længe vi underpræsterer sportsligt, er der med al sandsynlighed et økonomisk hul der skal lukkes med salg, og derfor virker det ikke realistisk, at vi skulle gå ud og bruge minimum 4-5 mio. på en Kusk nu, som vi har ageret økonomisk de sidste 4-5 år.
                    Enig. Og så er AAB foran på faciliteter, hvor vi stadig øhh planlægger. Jeg ved det ikke, men hvem siger at Kusk er vild med Kent, og de træningsmetoder han benytter.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Vi kan ikke vide om han kan lide Kn. Men i den verden skal man ikke være negativ over for en træner- selvom man skifter klub, så risikerer man at træneren også landet i den nye klub.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Og glemte lige at han roste OB og Jesper Hansen for en rigtig god handel vedr Rømer. Dem han havde snakket syntes at det var en super god handel for OB
                        Jeg har ikke hørt nogetsomhelst, men jeg kan godt forestille mig, at Rømer ikke har været så dyr igen. Han vil jo gerne væk og vægter spilletid i en fast position højest. I FCM kan man sige, at han både er en gave som allrounder, men han begynder måske også at stå lidt i vejen for nogle af deres talenter, som de også vægter at give spilletid. Når man så dertil lægger, at han har været en loyal spiller, som FCM sandsynligvis ikke vil stå i vejen for, så har prisen måske ikke været ret høj.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Jeg har ikke hørt nogetsomhelst, men jeg kan godt forestille mig, at Rømer ikke har været så dyr igen. Han vil jo gerne væk og vægter spilletid i en fast position højest. I FCM kan man sige, at han både er en gave som allrounder, men han begynder måske også at stå lidt i vejen for nogle af deres talenter, som de også vægter at give spilletid. Når man så dertil lægger, at han har været en loyal spiller, som FCM sandsynligvis ikke vil stå i vejen for, så har prisen måske ikke været ret høj.
                          Nok ikke. Der står vidst et eller andet sted at man også forsøgte i sommers men der kunne man ikke blive enige med FCM om prisen. Lyder til at det var nemmere denne gang

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Nok ikke. Der står vidst et eller andet sted at man også forsøgte i sommers men der kunne man ikke blive enige med FCM om prisen. Lyder til at det var nemmere denne gang
                            Det er ham selv, der har udtalt det :-)

                            http://obstruktion.dk/roemer-ob-skal-tilbage-toppen/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Det er ham selv, der har udtalt det :-)

                              http://obstruktion.dk/roemer-ob-skal-tilbage-toppen/
                              Åhh yes. Det var der jeg havde læst det :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nåh okay. Ingen øf herfra.
                                Havde godt læst han var på vej væk men at det var Kina til 20+ millioner havde jeg ikke set nogen steder...
                                Det er også voldsomt mange penge.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X