Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nåh. Snakkede lidt fodbold med min kammerat(som ikke er OB`er) som har en rigtig god ven der er agent.. Og jeg hører lidt fra tid til anden men har ingen direkte linie desværre.. Min kammerat ved at jeg er kæmpe OB fan så han spørger lidt til dem hvis der sker noget spændende..

    OB er meget aktive lige pt og har været det et stykke tid. De leder bredt og har kontaktet rigtig mange agenter. Både med henblik på nu og til sommer.. Det er hvad han hører blandt kollegaer da han ikke selv har haft nogen kontakt med dem. Det er forsvar,midtbane og ja.. En målmand. Det lyder til at man prøver at forberede sig til et Gryte salg.. I følge ham er snakken at OB er mere aktive end længe.. Ingen navne eller noget desværre.. Men en klar forventning om at OB vil handle.

    thats it.. Hvis nogen tvivler på troværdigheden kan jeg jeg måles på denne her:
    Ham angriberen Dom V fra VB skifter til Kina for et beløb der uden sidestykke er den største handel fra en 1. Div klub nogensinde. Det er rigtig mange millioner og vil blive offentliggjort på et tidspunkt. Han er i Kina nu og vender ikke tilbage til Danmark.. Jeg har hørt beløbet men en anden handel var også med i det beløb så ved ikke hvem der kostede hvad.
    lyder godt - der er jo tydelige mangler i truppen, huller som helst skulle fyldes nu og her. Og så er der jo mere end et par udløb til næste sommer.

    Og mht Gryte - så giver det jo kun rigtig god mening allerede at afsøge markedet nu. Jeg ser helst at vi holder på ham - og til sommer, men realistisk er det næppe.
    Vi kan formentlig tjene en god håndøre på ham, det hjælper alt andet lige også på OBs anseelse at man kan være med til at udvikle spillere og sende dem videre i systemet, og så har gryte vel også selv nogle større ambitioner - noget der rækker til mere end en klub der siger top 6 men ikke rigtigt følger op på det.....og så er der det økonomiske aspekt - han skal vel også ud og tjene lidt håndøre hvis det rigtige bud kommer.
    Men lad os håbe vi har gryte indtil sommer - og der så kommer en spiller eller to mere ind - nu.

    Ang. Rømer....det er muligvis en glimrende handel - vil lige vente og se hvad manden kan - og hvad der ellers kommer ind. Skal han erstatte både izunna og tingager så skal han godt nok oppe sig ;)

    Comment


      Ingen bud på Toutouh - Kusk til OB kommer ikke til at ske tror jeg:
      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...esse-for-kusk/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
        Ingen bud på Toutouh - Kusk til OB kommer ikke til at ske tror jeg:
        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...esse-for-kusk/
        Så man han til at komme i gang, den gode Jesper Hansen. Gerne med begge to.

        Kusk virker urealistisk, mens Toutouh må være inde for rækkevidde.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Så man han til at komme i gang, den gode Jesper Hansen. Gerne med begge to.

          Kusk virker urealistisk, mens Toutouh må være inde for rækkevidde.
          Det tyder jo meget på at man arbejder på at få kylet toutouh ud i første omgang og så er man nødt til at beholde Kusk, med mindre man beslutter at købe vildt ind, og det tror jeg ikke sker før til sommer (altså i FCK).
          Jeg kan heller ikke se at Toutouh skulle være udenfor rækkevidde. Det kan godt være han bliver frosset ude, men jeg er da overbevist om man havde brugt ham hvis han var god nok, når nu så lidt har fungeret i FCK, som det har været tilfældet i efteråret. Han skal en hylde ned og samle sig op, og i den gruppe af arvtagere må vi satme være med i kapløbet! Så må vente med Kusk til sommer 😁

          Comment


            Nej tak til Toutouh.... Den slags spillere gider orker jeg bare ikke.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
              Også meget pænt. Hvorfor skulle Tingager ikke til Kina ligeså?!
              Altså, nu er der jo tre parter i sådan en handel. Selv hvis de to klubber bliver enige, skal spilleren jo også lige synes Kina er det rette step i hans karriere..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Nej tak til Toutouh.... Den slags spillere gider orker jeg bare ikke.
                Enig. En mand der ser sig selv for god til FCK lander ikke i OB..

                Stop nu med at snakke om ham. Han er jo total urealistisk
                Screw down the expectations

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Altså, nu er der jo tre parter i sådan en handel. Selv hvis de to klubber bliver enige, skal spilleren jo også lige synes Kina er det rette step i hans karriere..
                  Ja ja. Det var heller ikke ment seriøst. :)
                  "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                  RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                  Comment


                    Nu hvor vi er igang med Asien, hvorfor kigger man så ikke om man kan få en lejeaftale i hus med enten Bruninho, tidl. FCN, eller Rubin Okotie, tidl. Sønderjydske. Begge har egenskaber som mangler i OB hhv. hurtighed og kreativitet samt god fysik i angrebet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Kontakter og forbindelser. De mennesker der pt er i VB(samt en ny kineser på vej som medejer) har så mange forbindelser at de kan lave handler andre kun vil drømme om i fremtiden.. Umiddelbart vil de hente flere fra Kina op der skal skoles, have lidt kampe og sælges tilbage med et bedre CV..
                      VB går efter 2 angribere i dette vindue(den ene skulle komme fra Thisted) og satser på SL hurtigst muligt da det vil gøre deres forretningsmodel endnu mere attraktiv..
                      Vi har bare ikke samme muligheder.
                      Den primære grund er dog nok, at det forståeligt nok er de færreste danske spillere i Tingagers alder og situation, der finder det interessant at skifte til Kina.

                      Comment


                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...biksen/6989161

                        Nogle vi måske kan bruge derfra ?
                        Last edited by Online; 09-01-2018, 12:16.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Får næppe konsekvenser

                          "Torben Jensen har allerede arvtageren til Hellerup Finans klar, skriver Berlingske Business. Det drejer sig om et selskab med navnet ACV Nordic ApS."

                          Comment


                            "Her vil Torben Jensen endnu engang forsøge at få nye investorer om bord".... ingen konsekvenser, hvis han ikke har kapitalen ? ? ?

                            Comment


                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...l-soenderjyske

                              https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...aet-pa-horsens

                              Bliver ikke til yderligere folk fra FCMs overskudslager i denne omgang. Det bifalder jeg såmend.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...l-soenderjyske

                                https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...aet-pa-horsens

                                Bliver ikke til yderligere folk fra FCMs overskudslager i denne omgang. Det bifalder jeg såmend.
                                Enig, men godt køb for Horsens. Kontraspil -tjek, hovedspil - tjek........

                                Comment

                                Working...
                                X