Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi må lige have Andlox på banen, men jeg læser det mere som om, at de (KSC) mangler 10 millioner i transfers og derfor er villige til at sælge. Ikke at han koster 10 millioner. :)
    "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
    RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
      Rygtet siger at han koster 1,5 eur mil. Dvs. 10 mil DKK, den skyder jeg gerne med det samme medmindre at vi opfinder en tidsmaskine og rejser tilbage til 2008
      Faktisk 11,25 mill. Det sker ikke.

      Men fedt med lidt rygter trods alt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
        Vi må lige have Andlox på banen, men jeg læser det mere som om, at de (KSC) mangler 10 millioner i transfers og derfor er villige til at sælge. Ikke at han koster 10 millioner. :)
        Korrekt. Efter nærlæsning er det faktisk det der står..

        Comment


          På Transfermarkt har han en værdi på 175.000 euro. Der burde selv vi kunne være med (og ja, Transfermarkt og deres prissætninger....) :)
          "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
          RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

          Comment


            hvis prisen er 0,175 mil EUR, så burde vi kunne være med. Men hvor ofte er en spiller blevet solgt til den pris som Transfermarkt offentliggøre. OB har aldrig ville kunne få 800.000 EUR som Jönsson stod til at være værd.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
              Vi kigger på Marcel Mehlem: https://www.pz-news.de/sport_artikel...d,1207009.html

              "Der Verein, der auch als eine Art „Farmteam“ des englischen Clubs FC Everton agiert," er dog nyt for mig. Så måske ikke verdens mest pålidelige kilde... :)
              Umiddelbart har han fået 12 kampe i 3. Bundesliga og 4. i 2. Bundesliga og så 79 kampe for Karlsruhers andethold i den 5. bedste række - det er ikke umiddelbart en trackrecord der imponerer mig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                Vi må lige have Andlox på banen, men jeg læser det mere som om, at de (KSC) mangler 10 millioner i transfers og derfor er villige til at sælge. Ikke at han koster 10 millioner. :)
                Det er absolut rigtigt. KSC har brug for 1,5 millioner transferindtagter for at få licencen, men det går ikke kun om Mehlem. De spekulerer bare at de er derfor interesseret at sælge.
                De spekulerer også at ham kunne bruge os som mellemskridt til PL fordi vi ville være fordi vi ville udvikle spillere for Everton - og det er ja nu bare nonsens. Derudover vil Mehlem åbenbart gerne blive i KSC at udvikle sig videre.
                En lidt mærkeligt artikel i mine øjne.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Pforzheimer Zeitung taler også om en interesse af Wolfsburg i Mehlem (men at hente ham ikke nu men i sommeren). Så kan ikke forestille mig at vi lander ham.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Det er absolut rigtigt. KSC har brug for 1,5 millioner transferindtagter for at få licencen, men det går ikke kun om Mehlem. De spekulerer bare at de er derfor interesseret at sælge.
                    De spekulerer også at ham kunne bruge os som mellemskridt til PL fordi vi ville være fordi vi ville udvikle spillere for Everton - og det er ja nu bare nonsens. Derudover vil Mehlem åbenbart gerne blive i KSC at udvikle sig videre.
                    En lidt mærkeligt artikel i mine øjne.
                    Mit skoletysk kom til det samme.. Men et rygte er et rygte. Og vi guffer det i os med glæde

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Mit skoletysk kom til det samme.. Men et rygte er et rygte. Og vi guffer det i os med glæde
                      Ja det er rigtigt men ... Det lugter lidt for meget af bacon

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Ja det er rigtigt men ... Det lugter lidt for meget af bacon
                        Jeg æææælsker bacon

                        Måske OBstruktion har lidt spændende senere?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Ja det er rigtigt men ... Det lugter lidt for meget af bacon
                          haha - troede vi var helt færdige med baconhistorier :DOnTopic: Mehlem virker som en fin lottokupon istedet for Thrane og Nana. Vil dog ikke have nogle forventninger overhovedet jf vores hitrate med øvrige breddespillere

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Mit skoletysk kom til det samme.. Men et rygte er et rygte. Og vi guffer det i os med glæde
                            Absolut!!!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              haha - troede vi var helt færdige med baconhistorier :DOnTopic: Mehlem virker som en fin lottokupon istedet for Thrane og Nana. Vil dog ikke have nogle forventninger overhovedet jf vores hitrate med øvrige breddespillere
                              Nu har vi ja også en succeshistorie i den sidste fortid: Mehlem er meget velkommen at lave "en Tingager" hos os!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Nu har vi ja også en succeshistorie i den sidste fortid: Mehlem er meget velkommen at lave "en Tingager" hos os!
                                Meh lem

                                Comment

                                Working...
                                X