Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• WhyNot?
    replied
    Jeg synes det var meget hurtigt vi sendte ham englænderen videre. For mig tyder det på, at man er tæt på at skrive med en anden, og derfor ikke vil spilde hverken hans eller vores egen tid på han træner med. Normalt har vi haft spillere på prøvetræning i en uge eller mere, så tror der kommer en ind i stedet for ham.
    Med rygterne om Bror Blume (er han i øvrigt i familie med Pernille Blume? I know random), virker han vel som den mest sandsynlige.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nej han er bestemt ikke en 6`er. Men ser det lidt som at handle i god tid så man er fri for at hente lign til sommer når vi skal erstatte Thrane og Welbeck. Eller burde.
    Så svært som JH har med at finde gode spillere nok til midtbanen ville det være dumt at sige nej hvis muligheden tilbyder sig

Så må man lede videre efter den rigtige 6`er
    Enig, Thrane, Welbeck, Joan, Jønne har udløb om lidt. Vi får lidt rigelig dobbeltbemanding, men måske det rigtige valg, når muligheden byder sig.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Den motivationsramte Utaka formåede alligevel at sende 9 bolde i kassen i sin sidste sæson... Det er næsten lige før jeg hellere så ham an end at ville give vores nuværende angribere chancen for at vise, at de vitterligt ER mere farlige foran målet end min farmor.

MvH ChrisOB
    Enig

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Jeg tænker, at vi leder efter en defensiv midtbane mere end en offensiv... hvis det er tilfældet, så er Bror Blume vel ikke den mest oplagte eller?
    Nej han er bestemt ikke en 6`er. Men ser det lidt som at handle i god tid så man er fri for at hente lign til sommer når vi skal erstatte Thrane og Welbeck. Eller burde.
    Så svært som JH har med at finde gode spillere nok til midtbanen ville det være dumt at sige nej hvis muligheden tilbyder sig

Så må man lede videre efter den rigtige 6`er

Leave a comment:

• skarven
    replied
    Jeg tænker, at vi leder efter en defensiv midtbane mere end en offensiv... hvis det er tilfældet, så er Bror Blume vel ikke den mest oplagte eller?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Det virker i hvert fald til, at de hurtigt har sendt ham videre, og rygtet med Blume i Odense - Det er vel ikke helt usandsynligt.

Jeg må være ærlig at indrømme, at jeg ikke kender ret meget til Blume. Vil han kunne forstærke os?
    Hvad jeg har set er han på niveau med JJ/Rømer uden problemer. Alle har selvfølgelig forskellige kvaliteter men han er bestemt start 11 materiale.
    Han er klasser over Thrane og Welbeck

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    Jenkins drager videre

http://www.ob.dk/artikel/jenkins-soeger-videre.aspx

Bliver der mon gjort plads til Blume?
    Det virker i hvert fald til, at de hurtigt har sendt ham videre, og rygtet med Blume i Odense - Det er vel ikke helt usandsynligt.

Jeg må være ærlig at indrømme, at jeg ikke kender ret meget til Blume. Vil han kunne forstærke os?

Leave a comment:

• John Doe
    replied
    https://youtu.be/GyvyJ6T60ZY

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jenkins drager videre

http://www.ob.dk/artikel/jenkins-soeger-videre.aspx

Bliver der mon gjort plads til Blume?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Nostalgien kan være en farlig størrelse, ja. Men det med farten kunne man jo afklare ved at få ham til at kigge forbi og vise sig frem.
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det er vel det de er ved at undersøge i Vejle ....
    Stadig.. En 34 årig Utaka der skal indgå i helbane pres og tiki taka spil..... Nej vel...
    Lød ellers godt.. Utaka spiller Tiki Taka..

Igen. Jeg elsker nostalgien og køber nok en trøje hvis han vendte tilbage. Men jeg tror ikke at han ville blive en succes

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Det ved du jo godt at Kent ikke tror på..... Utaka levede også på sin fart. Er den der stadig?
    Det er vel det de er ved at undersøge i Vejle ....

Leave a comment:

• John Doe
    replied
    Nostalgien kan være en farlig størrelse, ja. Men det med farten kunne man jo afklare ved at få ham til at kigge forbi og vise sig frem.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Spillende angrebstræner .... han var sq kynisk foran kassen ...
    Det ved du jo godt at Kent ikke tror på..... Utaka levede også på sin fart. Er den der stadig?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Også hvis han stadig har det vi mangler? Hvis Vejle kan tilbyde den løn jan forlanger, så kan vi vel også.
    Vi har desperat brug for en stabil målscorer (og lidt flair). Der er jo ingen der siger at vi skal tilbyde en 3 årig kontrakt.
    Jan=han :-)
    Det går bare galt næsten hver gang man prøver at genskabe noget “som var godt engang”.. Jeg beholder hellere de gode minder..

Leave a comment:

• John Doe
    replied
    Jan=han :-)

Leave a comment:

Working...
X