Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Jesper H i studiet

“Tiden må vise om vi kommer styrket ud af vinduet”
    Last edited by fmprOB; 01-02-2018, 17:46.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Der kommer noget om vinduet på TV2fyn om et par minutter

Leave a comment:

• makitabel
    replied
    Jeg gætter på 3., med den bemærkning, at det nok rent sportsligt kan blive en for dyr straffeaktion for OB ud de strafaktioner han allerede er blevet pålagt. Punkt 1. Tror jeg simpelthen ikke på, da man stadigvæk skal betale hans løn kontraktperioden ud. Ville være totalt åndssvagt hvis AK og Fester performer som de gjorde hele 16/17 sæsonen, tvivler på at 5-6 mål er nok for OB i foråret. Helenius kan bidrage med yderligere 1-2 hvis han holder niveau..

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Ifølge JH løber fodboldforretningen fornuftigt rundt, mens andre områder i OSE ikke bidrager lige positivt til det samlede regnskab. Det smitter naturligvis af på OB's del af forretningen.
    Det er den omvendte verden at det skal være fodbolden der tjener til de øvrige. Det går så heller ikke når klubben mangler så meget og lykkes så lidt.
    Jeg er så ligeglad med alt andet OSE. Det eneste i konstruktionen fra helvede der interesserer mig er OB.
    Og hvis Thorborg bruger OB som cashcow har jeg mistet noget af det sidste for manden. Han kan så meget, men ikke være god for OB.

Leave a comment:

• sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Jeps - Jeg tænker heller ikke, at vi er færdige endnu.

Min egen hjemmebryggede konspiration er, at hvis vi var 'færdige', men stadig kiggede efter gratis spillere, så var der kommet en udmelding by now.

Jeg tror derfor, at vi lige skal have de sidste forhandlinger (enten ind eller ud) færdige, for så derefter at lukke vinduet.
    Jeg tror vi er færdige. Det var så hvad evnerne, eller mangel på samme rakte til. Men skal vi ud på jagt efter gratis spillere, så må det gerne gå stærkt. Med tanke på at vi har en temmelig vigtig halvsæson forude, med start 11/2

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    hvor blev den lovede bedre økonomi af ?
    Ifølge JH løber fodboldforretningen fornuftigt rundt, mens andre områder i OSE ikke bidrager lige positivt til det samlede regnskab. Det smitter naturligvis af på OB's del af forretningen.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jesper Hansen sagde vidst at man havde haft store udfordringer i andre dele af OSE..
    Men en samlet bedre OSE økonomi også kunne smitte af på OB og budgettet

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja den er nede på 31 mill nu efter sigende...

Dem der er højere

FCK
    FCM
    BIF
    AGF
    AaB
    Randers
    FCN

De 3 nederste er kun få millioner foran. Uden betydning ifølge Jesper Hansen

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Ja, havde han nu bare haft Falks evner, så havde der ingen problemer været, hverken med at skulle med på tur, eller at blive brugt fuldt ud hele foråret.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg ser 4 scenarier for Joan

1) Kontrakten er blevet ophævet
    2) Han ryger til et sted der stadig er åbent
    3) Rådner på bænken det næste halve år
    4) Manden kommer til fornuft og forlænger til sommer 19 som gør at han kan spille en rolle og forhåbentlig blive solgt til sommer hvis muligt

Hvis jeg var ham ved jeg godt hvad jeg ville vælge

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Jeps - Jeg tænker heller ikke, at vi er færdige endnu.

Min egen hjemmebryggede konspiration er, at hvis vi var 'færdige', men stadig kiggede efter gratis spillere, så var der kommet en udmelding by now.

Jeg tror derfor, at vi lige skal have de sidste forhandlinger (enten ind eller ud) færdige, for så derefter at lukke vinduet.

Leave a comment:

• the perfect player
    replied
    Jeg ønsker mig Peter Utaka som også er på fri

Leave a comment:

• jonashj0305
    replied
    Sekou Oliseh og Emmanuel Mayuka ligger klar på fri transfer. Dem ønsker jeg mig.

Leave a comment:

• jonashj0305
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hvor er der mange, gamle managerlegender på den liste! Også ret mange, der nok ikke har OB øverst på listen over deres næste destination.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Syntes altså det er vildt underligt at intet er meldt ud endnu....

Leave a comment:

Working...
X