Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• JMJ
    replied
    Jeg er ingenlunde en “JH-hater”, men ville vi ikke stå markant bedre økonomisk ift. at signe en som Rygaard, Kusk eller Toutouh, hvis vi havde formået at afskibbe spillere som vi ikke længere finder behov for? Læs: Joan og Jönsson. Og hvis ikke vi havde valgt at spendere lønkroner på Fellah? Vi er i forvejen voldsomt overrepræsenteret i offensiven, og mon ikke disse lønkroner kunne have gjort, at vi i det mindste ville være med i kapløbet om Rygaard? Om ikke andet, så ville det stille os, i en markant bedre situation.

Som sagt, så er jeg ikke overordnet vred på Jesper Hansen, men der er områder, hvor jeg synes, at kritik skal rettes hvor den hører til - og dette er ét af dem.

Leave a comment:

• Chuck
    replied
    Ja ok, synes nu ellers Barrett har forbedret sig løbende, og hegnet som sådan set tryg ved ham - han er da blevet kørt rundt, men det synes jeg ikke sker mere. Ikke mere end kan forventes, når man spiller bag Jønsson, og derfor forstår jeg også godt, hvis Barrett ikke altid bare farer ud over stepperne.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Og Barrett kan sagtens udfordre og lave andet end at spille bolden bagud. Set over det sidste 1½ år, har de begge to scoret eller assisteret 6 mål, forskellen er bare at Lumb har spillet 1.211 minutter mere end Barrett har, svarende til over 13 hele fodboldkampe.

Jeg kan virkelig ikke få øje på visionerne i at hente en 30-årig Lumb, som tillige har haft masser af skadesproblemer i sin karriere, så længe han ikke er klart bedre end, hvad vi har i forvejen.
    Men åbenbart væsentlig mindre skadet end barrett.
    Jeg synes det kunne være dejligt at få en lumb ind. Synes generelt bare der er en del mere swung over ham end alibibarrett. Jeg anerkender at han har ramt den i røven et par gange, men generelt synes jeg at han kommer i rigtig mange gunstige situationer offensivt, hvor han træder på bolden og spiller den tilbage. Savner mere fandenivoldskhed når backerne tordner frem. Det gælder sådan set i begge sider, men venstre er værst. Der bliver ikke sat noget på spil. Desuden synes jeg også han ofte ser lidt rundtosset ud når vi møder topholdene, men der tilskriver jeg også at man defensivt er mere prisgivet i venstre, når jønnen spiller

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Få en offensiv vb der ikke kun spiller bolden bagud, men kan udfordre. Han er ikke mit højeste ønske, men han er bedre end barrett
    Og Barrett kan sagtens udfordre og lave andet end at spille bolden bagud. Set over det sidste 1½ år, har de begge to scoret eller assisteret 6 mål, forskellen er bare at Lumb har spillet 1.211 minutter mere end Barrett har, svarende til over 13 hele fodboldkampe.

Jeg kan virkelig ikke få øje på visionerne i at hente en 30-årig Lumb, som tillige har haft masser af skadesproblemer i sin karriere, så længe han ikke er klart bedre end, hvad vi har i forvejen.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Få en offensiv vb der ikke kun spiller bolden bagud, men kan udfordre. Han er ikke mit højeste ønske, men han er bedre end barrett
    Med vores tiltrækningskræft kan vi nok ikke få meget bedre. Men ved sgutte rigtig med ham Lumb..

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvad i alverden skulle vi dog med ham?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Så fuck da ham mand! Så tager vi bare Lumb. Var bare ret skråsikker på det blev ham der tog til Aarhus
    Hvad i alverden skulle vi dog med ham?

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Højer har for længe siden skrevet kontrakt med AGF
    Så fuck da ham mand! Så tager vi bare Lumb. Var bare ret skråsikker på det blev ham der tog til Aarhus

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Nej det er helt udelukket. Rygaard har været en profil i foråret og det berettiger ham selvfølgelig til at de største klubber i norden og sikkert også klubber syd for grænsen holder øje med ham. Det er ikke her vi skal spilde vores kræfter. Der er flere andre talentfulde spillere i Lyngby, som vil kunne forstærke os. Sæt nu ind på at hente en Hebo eller blume. De er altså knalddygtige og passer godt ind. Casper Højer kunne også være et spændende emne til at tage kampen op med Barrett.
    Højer har for længe siden skrevet kontrakt med AGF

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Jesper Hansen kan springe budgettet for at få Rygaard, men hvis BIF eller FCN byder kan OBs bud være ligegyldig..

Der kan vi bare ikke være med.
    Nej det er helt udelukket. Rygaard har været en profil i foråret og det berettiger ham selvfølgelig til at de største klubber i norden og sikkert også klubber syd for grænsen holder øje med ham. Det er ikke her vi skal spilde vores kræfter. Der er flere andre talentfulde spillere i Lyngby, som vil kunne forstærke os. Sæt nu ind på at hente en Hebo eller blume. De er altså knalddygtige og passer godt ind. Casper Højer kunne også være et spændende emne til at tage kampen op med Barrett.

Leave a comment:

• René
    replied
    Jesper Hansen kan springe budgettet for at få Rygaard, men hvis BIF eller FCN byder kan OBs bud være ligegyldig..

Der kan vi bare ikke være med.

Leave a comment:

• Morre
    replied
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Mikkel Rygaard, Bror Blume, Casper Højer og Simon Strand har alle benyttet sig af muligheden for at opsige sine kontrakter med Lyngby, meddeler klubben.

Klippet ind fra bold.dk

Håber på Rygaard, kan leve med Bror Blume 😊
    Tror helt sikkert at Rygaard er for urealistisk. Der er for mange andre interesserede på nuværende tidspunkt.
    Men ja måske Blume..

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    nu kan den geografiske placering jo også spille ind. Men så da gerne vi i det mindste forsøgte os - men er der bud krig igang så kan/vil næppe vi næppe være med
    Afstanden til hvor han bor nu er selvfølgelig af stor betydning og kræver flere penge. Læg dertil de dårlige forhold og flygtende fans.
    Den er ikke let for en JH.

Leave a comment:

• MPL
    replied
    Mikkel Rygaard, Bror Blume, Casper Højer og Simon Strand har alle benyttet sig af muligheden for at opsige sine kontrakter med Lyngby, meddeler klubben.

Klippet ind fra bold.dk

Håber på Rygaard, kan leve med Bror Blume 😊

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    nu kan den geografiske placering jo også spille ind. Men så da gerne vi i det mindste forsøgte os - men er der bud krig igang så kan/vil næppe vi næppe være med
    Næ kan vi ikke , blandt andet fordi vi har spillet med musklerne for at få Joao , AK og Helenius hvor vi meget klart overbød hhv Sønderjyske , AaB og SIF .

Leave a comment:

Working...
X