Også hvis han stadig har det vi mangler? Hvis Vejle kan tilbyde den løn jan forlanger, så kan vi vel også.
Vi har desperat brug for en stabil målscorer (og lidt flair). Der er jo ingen der siger at vi skal tilbyde en 3 årig kontrakt.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægSynes det ville være forfærdeligt at se Utaka få succes et andet sted i DK, uden at vi har haft ham forbi Ådalen og prøvet ham af.
Tror sgu stadig at han kan. Mht motivation, så var situationen da en ganske anden sidst han var her.
Leave a comment:
-
Synes det ville være forfærdeligt at se Utaka få succes et andet sted i DK, uden at vi har haft ham forbi Ådalen og prøvet ham af.
Tror sgu stadig at han kan. Mht motivation, så var situationen da en ganske anden sidst han var her.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af majs Se indlægArrrhh, den er sgutte helt fair overfor Utaka. Han gjorde det fantastisk for OB. Kim Brink skulle var for lang tid om at sælge ham, det gik både ud over klubben, altså den pris vi fik for ham i sidste ende. Men det gik også ud over Utakas motivation. Han havde udtjent sin værnepligt et helt år før han blev solgt...
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægmon dog vi havde en chance under alle omstændigheder mm JH vil give ham en Falk kontrakt.. og det vil han næppe
Når det så er sagt, så har jeg svært ved at se ham opnå en plads i start-11 både BIF og FCN. I BIF sidder Mukhtar på 10’eren selvom spiller bliver sat fra 6’eren, Christian Nørgaard, som uden megen tvivl, er ligaens bedste på pladsen. I FCN er det Mathias Jensen som sætter spillet, og ham ser jeg heller ikke Rygaard slå af. Dog kunne han være en mulighed i deres forreste kæde, som alternativ til Asante, Donyoh, Amon, Aaquist m.fl.
Så medmindre at DAVID havde lyst til at overbyde os, så synes jeg at vi, havde et langt mere “spændende” projekt at tilbyde, hvis vi havde forvaltet vores budget bedre. Selvfølgelig med forbehold for, hvad Rygaards egne ønsker måtte være.Last edited by JMJ; 08-02-2018, 07:11.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægØhhhh.. Okay. Lad os håbe for Vejle, at han gider spille fodbold, og ikke kun står og slår ud med armene
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Leave a comment:
-
På Lyngbys forum er der meldt ud at Bror Blume er set i Odense. Jeg ville sgu ikke kunne se et ansigt og tænke "Det er sgu da Bror Blume fra Lyngby"
Hvis han er set i omgivelser der har med OB at gøre, giver det vel fin mening at genkende ham. Anyways - Jeg synes sgu det ville være fint nok. Ud fra dagens artikler er Lyngby folkene ikke vanvittigt løntunge, så det giver god mening at prøve! Han er også en fin spiller
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMen noget betaler vi jo alligevel. Om det så er 20.000 om måneden, 40.000 eller hvad ved jeg, så er det jo penge man i teorien kunne have brugt i forhandlinger om en anden spiller.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægAlle rygter går på at vi stort set intet betaler for Fellah.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægJeg er ingenlunde en “JH-hater”, men ville vi ikke stå markant bedre økonomisk ift. at signe en som Rygaard, Kusk eller Toutouh, hvis vi havde formået at afskibbe spillere som vi ikke længere finder behov for? Læs: Joan og Jönsson. Og hvis ikke vi havde valgt at spendere lønkroner på Fellah? Vi er i forvejen voldsomt overrepræsenteret i offensiven, og mon ikke disse lønkroner kunne have gjort, at vi i det mindste ville være med i kapløbet om Rygaard? Om ikke andet, så ville det stille os, i en markant bedre situation.
Som sagt, så er jeg ikke overordnet vred på Jesper Hansen, men der er områder, hvor jeg synes, at kritik skal rettes hvor den hører til - og dette er ét af dem.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægJeg er ingenlunde en “JH-hater”, men ville vi ikke stå markant bedre økonomisk ift. at signe en som Rygaard, Kusk eller Toutouh, hvis vi havde formået at afskibbe spillere som vi ikke længere finder behov for? Læs: Joan og Jönsson. Og hvis ikke vi havde valgt at spendere lønkroner på Fellah? Vi er i forvejen voldsomt overrepræsenteret i offensiven, og mon ikke disse lønkroner kunne have gjort, at vi i det mindste ville være med i kapløbet om Rygaard? Om ikke andet, så ville det stille os, i en markant bedre situation.
Som sagt, så er jeg ikke overordnet vred på Jesper Hansen, men der er områder, hvor jeg synes, at kritik skal rettes hvor den hører til - og dette er ét af dem.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
Leave a comment: