Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Matti1887
    replied
    Håber sgu på succes for både Utaka og Vejle. Jeg synes også det bliver spændende at følge :-)

Leave a comment:

• John Doe
    replied
    Ja, men stadig :)

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Utaka har skrevet med Vejle. Bliver spændende at følge.
    Ja hele 5 måneder har han fået

Leave a comment:

• John Doe
    replied
    Utaka har skrevet med Vejle. Bliver spændende at følge.

Leave a comment:

• manner
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ke-situationen

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Vinduet er lukket, så nej, din hede drøm kan ikke gå i opfyldelse :)
    Vi har option på forlængelse med Fellah og vi kan hente Kirkeskov fra sommer. Glæder mig allerede til 18/19 sæsonen :O)

MvT

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Så kan vi få en venstreside med Kirkeskov og Fellah ... Yiiiihaaaaaa!

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-med-ny-klub/

MvT
    Vinduet er lukket, så nej, din hede drøm kan ikke gå i opfyldelse :)

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Så kan vi få en venstreside med Kirkeskov og Fellah ... Yiiiihaaaaaa!

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-med-ny-klub/

MvT

Leave a comment:

• Chuck
    replied
    Ser da gerne Vejle i Suppen igen - hellere dem end Helsingør 👍🏻🍺
    Stolte traditioner og som regel noget god fodbold, et ordentligt stadion og inden for overskuelig afstand, hvilket som oftest giver nogle fede aways 😎

Kan også give lidt konkurrence til / svækkelse af SønderjyskE og Horsens. Hellere Vejle op, end Kolding eller Fredericia, hvis jeg skal vælge en klub i Trekanten 😆

Men ja, bliver da spændende at følge Utaka, men uanset hvordan han gør det, koner jeg nok ikke til at græde snot over, at vi ikke signede ham, for at gøre det godt på et tophold i 1. Division, betyder ikke at han ville gøre en forskel for os lige nu 😨
    Og hvis Vejle rykker op i denne omgang, så må Utaka være en kortsigtet løsning, for et hold i Superligaen qua hans fremskredne alder 🤔
    Og jeg har, ikke kun baggrund af weekendens storsejr, egentligt grundlæggende tiltro til vores nuværende angribere 😃

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Så skulle Peter Utaka angiveligt have skrevet under med Vejle. De var meget imponeret af ham. Skulle blive offentliggjort senere i dag.

Vi må se om det vil vise sig at være godt, at vi ikke så ham an. Vejle har altså et godt hold, og hvis de er imponeret - så kan det godt være den gamle dreng har lidt i sig endnu. Anyways. Stærk signing af Vejle, mon ikke de tager pladsen direkte op i suppen.
    Det gør de sikkert. Utaka er sikkert også en god signing for dem, men hvis OB skal styrke angrebet, så synes jeg klart det skal være med angribere der er perspektiver i. Selvom jeg elsker utaka, så er det historie. Jeg tror ikke det gavner nogen som helst at få den spiller ind på holdet som det ser ud nu. Han hører en anden tid til, og nu er det indtil videre dem her vi tror på. Det er i hvert fald dem staben omkring OB tror på

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    Så skulle Peter Utaka angiveligt have skrevet under med Vejle. De var meget imponeret af ham. Skulle blive offentliggjort senere i dag.

Vi må se om det vil vise sig at være godt, at vi ikke så ham an. Vejle har altså et godt hold, og hvis de er imponeret - så kan det godt være den gamle dreng har lidt i sig endnu. Anyways. Stærk signing af Vejle, mon ikke de tager pladsen direkte op i suppen.

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Når jeg LÆSER om Blume (har ikke lagt mærke til ham), så virker han lidt som en "late bloomer", der er ved at være pænt god og som en, der i vores system kan dække både JJT´s plads og de to kanter.

Jeg vil betragte Blume som en fornuftig signing. Det medfører så også, at Thrane, Welbeck, Joan og Jønne ikke får forlænget. Det skal de så heller ikke. Joan havde måske niveauet, men det tog er kørt af andre grunde.
    Der har været stille omkring Bror Blume i den sidste tid. Mon han stadig er aktuel for OB?

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Han har ikke rigtigt spillet centralt siden de spillede i 1. div og hans gennembrud er også først rigtigt kommet som kantspiller. Jeg kunne godt se ham gøre det fint centralt i JJTs rolle, men han er nok et par niveauer over, hvad vi kan forvente at hente som backup på nuværende tidspunkt.
    Når jeg LÆSER om Blume (har ikke lagt mærke til ham), så virker han lidt som en "late bloomer", der er ved at være pænt god og som en, der i vores system kan dække både JJT´s plads og de to kanter.

Jeg vil betragte Blume som en fornuftig signing. Det medfører så også, at Thrane, Welbeck, Joan og Jønne ikke får forlænget. Det skal de så heller ikke. Joan havde måske niveauet, men det tog er kørt af andre grunde.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Er han kant? Jeg troede faktisk han lå mere centralt i banen, men det er også begrænset hvor meget jeg har set Lyngby spille.
    Han har ikke rigtigt spillet centralt siden de spillede i 1. div og hans gennembrud er også først rigtigt kommet som kantspiller. Jeg kunne godt se ham gøre det fint centralt i JJTs rolle, men han er nok et par niveauer over, hvad vi kan forvente at hente som backup på nuværende tidspunkt.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Er han kant? Jeg troede faktisk han lå mere centralt i banen, men det er også begrænset hvor meget jeg har set Lyngby spille.
    Han kunne også spille centralt, helt sikkert ... men tror nu nok han har været kant ... Rygaard lå jo centralt.

Leave a comment:

Working...
X