Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Jeg tvivler på han vil blive en succes, men så gerne en kort kontrakt med ham bare for at kunne råbe “Peter Utaka, nå’et vi’re hakket makker”.
-
Tror det var flere ting som ramte Utaka dengang i 10/11. Jeg husker et interview med ham, hvor han fortalte at hans store drøm var at komme ud og spille i de store ligaer, sammen med hans "brødre"(og hans rigtige bror) fra de gamle dage hjemme i Nigeria, men det gik jo op for ham at det nok var FOR meget at drømme om, så stort var talentet heller ikke. De gamle venner var jo bla. folk som Obi Mikel, Obafemi Martins osv. som jo trods alt var et andet niveau. Samtidig var hans anden store drøm at han kunne komme til VM sammen med brormand, men det glippede også for ham dengang, og hvor det netop var brormand som fik pladsen i stedet. Og så var der de gange hvor drømmen ellers måske alligevel kunne blive opfyldt, med skifter til en af de store ligaer, men hvor forskellige ting gjorde det gik i stykker, bla. et manglende (EU)pas.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægPuha jeg er godt nok ikke meget for at få Utaka tilbage. Han var simpelthen så sløj i det sidste års tid af hans kontrakt. Det ødelagde fuldstændig hans eftermæle i klubben for mig. Og jeg synes ikke rigtig, der var formildende omstændigheder.
Jeg har helt seriøst svært ved at komme på spillere, der over en længere periode, i de sidste 10-15 år, individuelt har haft større negativ betydning for holdets spil og præstation på banen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg var/er stor fan af Utaka. Men synes man har set mange eksempler på, at når tidligere stjerne vender tilbage til en klub, så er det sjældent med ret meget succes. Et par eksempler er Elmander i BIF eller vores egen Fall, da han vendte tilbage (synes dog aldrig han fik en reel chance).
Det vil helt sikkert kunne give lidt mediemæssigt og sikkert også mange fans, der ville elske at se ham i striber igen. Men rent sportsligt, tror jeg desværre ikke at det giver noget.
Leave a comment:
-
Puha jeg er godt nok ikke meget for at få Utaka tilbage. Han var simpelthen så sløj i det sidste års tid af hans kontrakt. Det ødelagde fuldstændig hans eftermæle i klubben for mig. Og jeg synes ikke rigtig, der var formildende omstændigheder.
Jeg har helt seriøst svært ved at komme på spillere, der over en længere periode, i de sidste 10-15 år, individuelt har haft større negativ betydning for holdets spil og præstation på banen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægUtaka med en snert af den målnæse han viste i sin tid, ville være velkommen i Odense. Måske bare en kontrakt i et år. Det behøver jo ikke være noget længerevarende, men vi mangler i den grad en angriber, der bare kan losse lortet ind, når muligheden opstår. Det kunne han i hvert fald.
Det vil helt sikkert kunne give lidt mediemæssigt og sikkert også mange fans, der ville elske at se ham i striber igen. Men rent sportsligt, tror jeg desværre ikke at det giver noget.
Leave a comment:
-
Utaka med en snert af den målnæse han viste i sin tid, ville være velkommen i Odense. Måske bare en kontrakt i et år. Det behøver jo ikke være noget længerevarende, men vi mangler i den grad en angriber, der bare kan losse lortet ind, når muligheden opstår. Det kunne han i hvert fald.
Leave a comment:
-
U U UTAKA
Gad godt at se ham som en supersub ^^ en af Vejles ejere er vist agent for Utaka.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægJa, det er hendes bror
;-)
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDen motivationsramte Utaka formåede alligevel at sende 9 bolde i kassen i sin sidste sæson... Det er næsten lige før jeg hellere så ham an end at ville give vores nuværende angribere chancen for at vise, at de vitterligt ER mere farlige foran målet end min farmor.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægJa, det er hendes bror
Jeg håber virkelig vi slår til med nogen af de her Lyngby spillere. En krejler som JH må da ikke kunne være i sine egne bukser med det tag selv bord, der pludselig er kommet her. Med de udløb vi har til sommer, så kan det ikke passe bedre ind, når pengene ikke er så store
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg synes det var meget hurtigt vi sendte ham englænderen videre. For mig tyder det på, at man er tæt på at skrive med en anden, og derfor ikke vil spilde hverken hans eller vores egen tid på han træner med. Normalt har vi haft spillere på prøvetræning i en uge eller mere, så tror der kommer en ind i stedet for ham.
Med rygterne om Bror Blume (er han i øvrigt i familie med Pernille Blume? I know random), virker han vel som den mest sandsynlige.
Leave a comment:
-
Men det ER jo også noget vi har skreget efter i lang tid - altså noget proaktivitet i transfervinduet, så en ny spiller kan falde til, både på og uden for banen, inden han er tvunget til at præstere.
Om ikke andet har vi længtes efter handler i starten af vinduet, i stedet for i 12. time, så spilleren nærmest gik fra kontraktunderskrivelse til indskiftning 😉
Bevares, så kan vi debattere om der er prioriteret rigtigt i forholdet mellem proaktivitet kontra andre pladser på banen, som måske er ubesatte eller tynst/svagt besatte, men det er dog en forbedring ift. tidligere tider, hvor man både fik pest OG kolera.
Leave a comment:
Leave a comment: