Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Helsingør-OB 24/7

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Ja det er vel lige før vi skal være glade for et point.
    Ja....odds 4.5 på FCH sejr er godt nok fristende..

Comment

Frygter også vi tåber hvilket vil være pinligt. Men ret beset er det en kamp der bare skal vindes.

Comment

Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har haft så dårlig en fornemmelse før en kamp. Vi har alt at tabe, de har alt at vinde. De spiller første Superliga-hjemmekamp nogensinde, og må komme med al den gejst det medfører. Vi mangler sandsynligvis vores to bedste markspillere i JJT og Edmundsson. Vi mangler Tverskov, så vi stiller med vores tungeste midterforsvar mod et angreb der kun truer på fart og udfordringer.

Vis os nu for helvede den kvalitet og kontinuitet så mange pseudo eksperttyper og i selv snakker om! Det er slut med at påstå, at man hører til i den bedre halvdel for derefter at gå ud og spille som et bundhold. Troværdigheden er tyndslidt, og det fynske fodboldpublikum har ikke tålmodighed til mere tom luft og hovmod.

Præstér, eller indse hvor vi står og har stået de sidste 6 år! 5 ud af de sidste 6 sæsoner, har vi måtte kæmpe mod nedrykning langt henne i sæsonen, inklusiv sidste sæson, så hvorfor skulle vi ikke være i fare i den her sæson også? Fordi ord og fordi, at folk synes vi er bedre. Ikke pga. at vi har bevist det. Så BEVIS det, eller stop med at holde os fans for nar og vis noget respekt over for den række i spiller i.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Derfor mangler der også ledere som resten af truppen næsten frygter for hvis man ikke gør det 100%

Sjovt som Kent virker som en hyggeonkel på træningsbanen og og en pinlig overgearet far når vi spiller kamp
          Well, når vi spiller kamp har jeg altid været forundret over at han sidder så stille, når der virker til st være mest behov for at trække spillerne op.

Comment

Stemninger er ret interessante i fodbold. Det så ikke godt ud i premieren, men vi kunne ligeså godt have vundet 1-0 og så havde den her tråd set helt anderledes ud.

Jeg siger vi kommer foran 1-0, trækker os lidt tilbage og scorer til 2-0 på en kontra.

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Well, når vi spiller kamp har jeg altid været forundret over at han sidder så stille, når der virker til st være mest behov for at trække spillerne op.
              Jeg holdt lidt øje med bænken i sidste weekends kamp, og lagde mærke til forskellen på hvordan Fcn og OB agerede. Kent og Bredahl sidder for det meste ned og virker ikke som nogen der dirigerer deres hold. Man hører kun Kent svine sine egne folk og ikke rigtig hjælpe.
              Omvendt var Fcn bænken meget aktive, og Hjulmand dirigerer meget fra sidelinjen. Men også assistenten er meget aktiv med at dirigere og rette fra sidelinjen. Bed bare mærke i kontrasten under kampen.
              Det er lidt det samme med Bo Henriksen og David Nielsen. Det er også meget synlige på sidelinjen. Jeg synes selv det er fedt når træneren har puls, i stedet for bare at sidde på sin plads ok råbe lidt (negativt) efter egne spillere.

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Stemninger er ret interessante i fodbold. Det så ikke godt ud i premieren, men vi kunne ligeså godt have vundet 1-0 og så havde den her tråd set helt anderledes ud.

Jeg siger vi kommer foran 1-0, trækker os lidt tilbage og scorer til 2-0 på en kontra.
                Vi kunne ligeså godt have vundet 1-0 som kampen udspillede sig, eller vi kunne ligeså godt have vundet 1-0 generelt? Er det førstnævnte du mener, er jeg godt nok meget uenig.

Jeg synes at stemningen er meget naturlig taget hele sidste sæson, transfervinduet og opstarten in mente. Sidste sæson var først og fremmest en fiasko, ift. hvad klubben havde meldt ud. Man spiller så et fint forår, som man fra klubbens side også sørger for at få talt rigtigt meget op, samtidig med at mange af os også er lidt lunkne ift. den reelle præstation der lå bag de bedre resultater, og ikke mindst modstandernes beskaffenhed.

Nu har vi så haft en opstart, hvor der trupmæssigt ikke er sket de store ændring og som ikke trækker i en retning af, at vi er blevet særligt forstærket eller har forsøgt at ændre på et skidt billede fra sidste sæson, og vores optaktskampe har været en broget omgang. Samtidig har klubben fortsat talt det overståede forår meget op, man har talt om "Utroligt store forventninger", og har igen bedyret det som en selvfølge, at den minimalt ændrede trup, som var langt fra top 6 sidste år, skulle være rigeligt god nok til det i år.

Når dagen så oprinder, og vi i den første hjemmekamp i sæsonen møder et hold der lige har solgt deres to klart bedste spillere i ugen op til, og som er et af de hold man må anse som konkurrenter til de tre pladser der realistisk set er at spille om i top 6, og som der nok er mindst syv klubber der har en ambition om at nå, og vi så leverer en så elendig første halvleg og taber helt fortjent set over 90 minutter, så tror jeg det er ganske naturligt at mange føler, at de bliver bekræftet i den mistro de længe har haft til holdet og især den sportslige ledelse.

Jeg tror ikke, at der havde været liv og glade dage og kæmpe optimisme bare fordi, at vi havde slået FCN 1-0. Jeg tror heldigvis, at de fleste også godt kan se, hvilken præstation der ligger bag, i hvert fald når kampen er kommet på afstand, så det har meget at sige i min optik. Havde vi virkelig siddet på FCN over det meste af kampen og tabt, ala den kamp vi spiller mod Esbjerg hjemme sidste sæson, så tror jeg afgjort stemningen havde været mere afdæmpet, omend ærgrelsen stor. Og havde vi vendt den i 2. halvleg og vundet 2-1, så tror jeg stadig mange havde forholdt sig til, at vi under alle omstændigheder leverede 45 skrækkelige minutter.

Jeg ser stemningen som et resultat af, at klubbens troværdighed i den grad er tyndslidt ift. mange af os fans der efterhånden føler os talt godt og grundigt ned til længe nok. Man taler explicit til hudløshed om, at man så rigeligt har kvaliteterne til at være med i den bedste halvdel af rækken, på trods af, at man på intet tidspunkt har bevist det i en periode på bare fem kampe. Man har dog trods alt været så dygtig til at markedføre den idé, at man har fået mange fans, medier, eksperttyper og givetvis også sponsorere med på den idé, og deres garanti har været, at man har en trup med nogle navne som har haft et vidst niveau engang, eller som har været udskreget som stortalenter engang.

Der hører jeg så bare til i den lejr der mener, at ingen trup er bedre end den har præsteret, og hvor man kan diskutere kvaliteten af den trup AGF har nu, eller kvaliteten af vores trup før sidste sæson, så har vi bare set den her trup præstere før, og det var langt fra det man bedyrede. Derfor kan man simpelthen ikke blive ved med at hænge sig i navne der var noget engang, eller som har en stor fremtid bag sig, det er useriøst når man har været tvangsindlagt til den spillemæssige disharmoni i så lang tid.

Navne er simpelthen ikke nok, og det er vores seneste nedrykning det bedste eksempel på. Den trup var afgjort stærkere navnemæssigt på daværende tid, end vores nuværende trup er. Den havde 6 spillere med danske landskampe, bl.a. en femdobbelt vinder af Det Gyldne Bur, og en mand med 37 Superligamål i de foregående sæsoner, og to spillere der senere skulle blive landsholdsspillere, og så havde den frem for alt både klare lederfigurere og kulturbærere. Men den havde også et forkvaklet selvbillede af, at man som en selvfølge hørte til i toppen af rækken, og den arrogance førte til 25 point i 33 kampe.

I sidste sæson førte arrogancen til, at vi gik på vinterpause med 18 point i 21 kampe, og man kan allerede ane de samme strukturer efter den første kamp. Derfor er det også ekstremt vigtigt, at vi begynder at vinde nogle kampe, og der skal helst ligge mindst fire point i de to næste, ellers så risikerer vi bare at stå i en situation, hvor vi igen bliver livretten for alle de undertippede hold der kan komme og lukrere på, at vi ikke er dygtige nok på dødbolde eller har en alternativ gameplan, fordi vi har så stor tiltro til og arrogance omkring vores egne evner.
                Last edited by Sheed; 24-07-2017, 00:29.

Comment

OB ventes ikke at have så mange fans med

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...dion-godkendt/

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    OB ventes ikke at have så mange fans med

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...dion-godkendt/
                    Næh, det er jo mandag aften kl. 19. Der kan man næsten kun forvente at det er folk som er bosiddende i København, som kommer dertil - ligesom jeg selv.

Jeg kommer, men overvejede det da lige en ekstra gang da jeg så at de ikke har etableret et afsnit til os - det bliver forfærdeligt at se kampen live fra det "stadion".

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Næh, det er jo mandag aften kl. 19. Der kan man næsten kun forvente at det er folk som er bosiddende i København, som kommer dertil - ligesom jeg selv.

Jeg kommer, men overvejede det da lige en ekstra gang da jeg så at de ikke har etableret et afsnit til os - det bliver forfærdeligt at se kampen live fra det "stadion".
                      Læser jeg forkert, eller skal vi indfinde os sammen med Helsingørs fans? Det kan godt være vi ikke kommer mange, men i tilfælde af at vi bliver 50 stykker, er det da stadig lidt af en udfordring?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Jeg holdt lidt øje med bænken i sidste weekends kamp, og lagde mærke til forskellen på hvordan Fcn og OB agerede. Kent og Bredahl sidder for det meste ned og virker ikke som nogen der dirigerer deres hold. Man hører kun Kent svine sine egne folk og ikke rigtig hjælpe.
                        Omvendt var Fcn bænken meget aktive, og Hjulmand dirigerer meget fra sidelinjen. Men også assistenten er meget aktiv med at dirigere og rette fra sidelinjen. Bed bare mærke i kontrasten under kampen.
                        Det er lidt det samme med Bo Henriksen og David Nielsen. Det er også meget synlige på sidelinjen. Jeg synes selv det er fedt når træneren har puls, i stedet for bare at sidde på sin plads ok råbe lidt (negativt) efter egne spillere.
                        Gode observationer. De viser også noget af det, der gør de omtalte bedre end vor duo, og jeg ved faktisk ikke, hvad jeg skulle fremhæve ved dem.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Læser jeg forkert, eller skal vi indfinde os sammen med Helsingørs fans? Det kan godt være vi ikke kommer mange, men i tilfælde af at vi bliver 50 stykker, er det da stadig lidt af en udfordring?
                          Jeg vil personligt gætte på, at vi får endetribunen, bare uden tribune.. Så vi kommer højst sandsynligt til at stå plan med banen, dvs. Rigtig dårlig udsigt.

De ville aldrig kunne forsvare, at vi skulle stå med Helsingør fans. Det ville være direkte uansvarligt.

Comment

Jeg vil personligt gætte på, at vi får endetribunen, bare uden tribune.. Så vi kommer højst sandsynligt til at stå plan med banen, dvs. Rigtig dårlig udsigt.

De ville aldrig kunne forsvare, at vi skulle stå med Helsingør fans. Det ville være direkte uansvarligt.
                            Alright. Vi må se, hvad de byder os. Ses senere

Comment

Har i et sted man kan streame kanpen på til os som er på ferie?
                              siden 1887

Comment

Plejer normalt altid at tage afsted når der er en ny klub der rykker op. Så man kan sige man har været på det stadion også. Men ja mandag. Tidligt op i Morgrn også økonomi. Gør jeg springer fra. Er så træt af de her hverdags kampe

Comment

Working...
                                X