Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Helsingør-OB 24/7

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Derfor mangler der også ledere som resten af truppen næsten frygter for hvis man ikke gør det 100%

Sjovt som Kent virker som en hyggeonkel på træningsbanen og og en pinlig overgearet far når vi spiller kamp
    Synes det er mere trist end sjovt...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Synes det er mere trist end sjovt...
      Sjovt er måske også et forkert ord. Komisk er måske bedre

Comment

Sjovt er måske også et forkert ord. Komisk er måske bedre
        👍
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

RJL inden mandagens kamp

http://www.ob.dk/artikel/johnson-vi-...-skal-til.aspx

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            var ned og se træning idag, og var mildest talt ikke imponeret. Der manglede i den grad tænding, koncentration og gnist. Den øvelse, jeg så mest af, hvor det var angriberne, der skulle spille rundt om nogle blå figurer, tog spillerne ikke særligt seriøst, og mængden af dårlige førsteberøringer, slatne afleveringer, langsomt spil og upræcise afslutninger var så stor, at jeg overvejede, om jeg ikke kunnne være med. Nielsen måtte flere gange appellere til spillerne om at "det kan i gøre bedre venner"....

Hvis det var udtryk for tilstanden i truppen lige nu taber vi til FCH.....så gad jeg godt se JH være tilfreds
            Råber Kent efter spillerne til træning på samme måde som i kampe?
            Jeg tror en træner af hans type mister respekten hos spillerne hvis de ikke ser hans taktik og planer virker. Og så får de svært ved at holde hans skrigende kritikker ud og reagerer med modvilje på banen. Eller?
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Råber Kent efter spillerne til træning på samme måde som i kampe?
              Jeg tror en træner af hans type mister respekten hos spillerne hvis de ikke ser hans taktik og planer virker. Og så får de svært ved at holde hans skrigende kritikker ud og reagerer med modvilje på banen. Eller?
              Han råber ikke specielt meget til træning, bare sådan noget "gør det nu bedre venner" opmuntrende tilråb uden meget pondus.

Spillerne virker lidt ligeglade med ham, det gjorde de under øvelsen i hvert fald. Synes, det ser meget alarmerende ud, selvom man nok skal passe på med, at lægge alt for meget i tolkningen.

Comment

Han råber ikke specielt meget til træning, bare sådan noget "gør det nu bedre venner" opmuntrende tilråb uden meget pondus.

Spillerne virker lidt ligeglade med ham, det gjorde de under øvelsen i hvert fald. Synes, det ser meget alarmerende ud, selvom man nok skal passe på med, at lægge alt for meget i tolkningen.
                Tror nu at der er stor respekt under Kent og at du nok ligger for meget i fortolkningen over en halvskidt træning..

Comment

Tror nu at der er stor respekt under Kent og at du nok ligger for meget i fortolkningen over en halvskidt træning..
                  Jeps, jeg tror at Kent og spillerne arbejder godt sammen ... sådan virker det på mig under træningerne.
                  Problemet er, som jeg ser det, spillernes kvalitet ... Kent har så specifikt peget på nogle af ham og det kan man helt sikkert klandre ham for.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Jeps, jeg tror at Kent og spillerne arbejder godt sammen ... sådan virker det på mig under træningerne.
                    Problemet er, som jeg ser det, spillernes kvalitet ... Kent har så specifikt peget på nogle af ham og det kan man helt sikkert klandre ham for.
                    Helt enig. Spillernes kvalitet ift det som Kent vil er ude af Sync og er vores overordnede problem

Comment

Truppen

http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-fc-helsingoer.aspx

JBL,Tverskov,Joan ude og Fester tvivlsom

Comment

Truppen

http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-fc-helsingoer.aspx

JBL,Tverskov,Joan ude og Fester tvivlsom
                        Så bliver det vel
                        Gryte
                        RJL KEP Tingager Desler
                        CN JJT Izunna Jønne
                        AK Helenius
                        - Norbert Elgert -

Comment

Jeg tror, det er umuligt at sige noget kvalificeret om ud fra en træning, kampene giver et bedre signal.

Comment

Så bliver det vel
                            Gryte
                            RJL KEP Tingager Desler
                            CN JJT Izunna Jønne
                            AK Helenius
                            vi får det virkelig svært...

Comment

Så bliver det vel
                              Gryte
                              RJL KEP Tingager Desler
                              CN JJT Izunna Jønne
                              AK Helenius
                              Nix, Casper Nielsen starter centralt og Greve starter på kanten ...
                              Jens Jakob kan godt spille, men ikke en hel kamp.
                              Det har jeg fra Kent selv.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

vi får det virkelig svært...
                                Ja det er vel lige før vi skal være glade for et point.

Comment

Working...
                                X