Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Helsingør-OB 24/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Vi skal smadre dem. Hvis vi ikke gør, men taber, hvilket jeg godt kan frygte, fordi FCH vil komme med alt hvad de har i første suppekamp, så mener jeg, at KN skal fyres.
    Frygter der er stadig laaaang snor for Kent. Ham og JH er tilknyttet alt for fast til hinanden.
    Og uafhængigt af resultatet mandag går mit håb for OB til dagen hvor vi har en anden træner.
    2 år Kent Nielsen var to år uden udvikling eller fremskridt. Selvom ham havde selv muligheden at tilsammensætte holdet, selvom vi har en flok spillere man kan bygge et hold på - tænker f. eks. til Desler, JJT, CN, Tingager, Tverskov, Gryte, Joan, AK, Fester, Izunna - er det 2 år de samme lort nu.
    Vi spiller en kedelig og sussesløst fodbold fordi træneren insisterer stædig på en spillemåde som passer ikke til holdet. Kræver for en kedelig boldskubberi i sted at lade de spille med vilje, gejst og energi. Spillere som Spelman og Lasse Nielsen som fightede for os til helvede og tilbage blev sendt videre. Der er åbenbart ikke mere mange plads for sådan typer. Men de gav noget til os på stadion. En oplevelse, en tro på at det kan lykkes fordi de viste i enhver øjeblik at de selv havde en tro på det. Lasse Nielsen er fast mand in Lech Poznan og spiller europæisk men var ikke god nok for Kent's deprimerende alibi-fodbold? Ham var alt for godt derfor.
    Tror holdet i dag på noget? De er ja forusikret, ved ikke hvad de skal gøre når det løber ikke god på banen. Og det løber ja kun sjældent god.
    Er absolut overbevist at holdet kunne spille bedre og med langt mere succes: med en anden træner. Og venter derfor, selvom frygter der flyder en masse vand ned i Odense Å til det sker.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Ja det kunne være spændende. Vi trænger til en ung sulten træner. Tiden er ved at løbe ud for den gamle generation.
      Jeg savner vildskab og energi. Både inde på banen men så sandelig også udenfor.. Der er sgu gået for meget strømlignet lejerbålsstemningen over det her

      Comment


        #33
        Greve inden kampen

        http://www.ob.dk/artikel/greve-det-b...-walkover.aspx

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tror vi er LAAAANGT forbi det punkt, hvor der nogen som helst kampe for det hold, både mod Superliga og lavere rangerede hold, der kan være eller blive en "walkover". Dertil er niveauet simpelthen for lavt.

          Men Greve siger det alligevel, fordi han tror, at de fleste regner med, at vi bare nemt kører over en Superliga-debutant; så han og truppen har undskyldningen klar, når/hvis vi så taber på mandag.

          I stedet skulle han sige: "Det bliver en svær kamp, fordi alle kampe er svære, og vi kan ikke love, vi vinder, men vi vil i hvert fald gøre alt, hvad vi kan for at gøre det. Rammer vi vores niveau, vinder vi også". Eller alternativt: "Den skal bare ha' noget smadder'" (Men nå nej, det går jo ud over Kents opspilsmønstre, så han får ekstra meget grund til at stå at råbe efter os, minus Jönsson)

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #35
            I følge FS har Joan stadig problemer mens JJ er ved at være klar

            http://www.fyens.dk/fodbold/Edmundss...rtikel/3169428

            ingen tip om hvem der evt spiller i midtforsvaret

            Comment


              #36
              var ned og se træning idag, og var mildest talt ikke imponeret. Der manglede i den grad tænding, koncentration og gnist. Den øvelse, jeg så mest af, hvor det var angriberne, der skulle spille rundt om nogle blå figurer, tog spillerne ikke særligt seriøst, og mængden af dårlige førsteberøringer, slatne afleveringer, langsomt spil og upræcise afslutninger var så stor, at jeg overvejede, om jeg ikke kunnne være med. Nielsen måtte flere gange appellere til spillerne om at "det kan i gøre bedre venner"....

              Hvis det var udtryk for tilstanden i truppen lige nu taber vi til FCH.....så gad jeg godt se JH være tilfreds

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                var ned og se træning idag, og var mildest talt ikke imponeret. Der manglede i den grad tænding, koncentration og gnist. Den øvelse, jeg så mest af, hvor det var angriberne, der skulle spille rundt om nogle blå figurer, tog spillerne ikke særligt seriøst, og mængden af dårlige førsteberøringer, slatne afleveringer, langsomt spil og upræcise afslutninger var så stor, at jeg overvejede, om jeg ikke kunnne være med. Nielsen måtte flere gange appellere til spillerne om at "det kan i gøre bedre venner"....

                Hvis det var udtryk for tilstanden i truppen lige nu taber vi til FCH.....så gad jeg godt se JH være tilfreds
                Mangel på konkurrence om pladserne ?
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  var ned og se træning idag, og var mildest talt ikke imponeret. Der manglede i den grad tænding, koncentration og gnist. Den øvelse, jeg så mest af, hvor det var angriberne, der skulle spille rundt om nogle blå figurer, tog spillerne ikke særligt seriøst, og mængden af dårlige førsteberøringer, slatne afleveringer, langsomt spil og upræcise afslutninger var så stor, at jeg overvejede, om jeg ikke kunnne være med. Nielsen måtte flere gange appellere til spillerne om at "det kan i gøre bedre venner"....

                  Hvis det var udtryk for tilstanden i truppen lige nu taber vi til FCH.....så gad jeg godt se JH være tilfreds
                  Det er næppe overraskende. Træningskulturen i OB har længe været en joke.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    var ned og se træning idag, og var mildest talt ikke imponeret. Der manglede i den grad tænding, koncentration og gnist. Den øvelse, jeg så mest af, hvor det var angriberne, der skulle spille rundt om nogle blå figurer, tog spillerne ikke særligt seriøst, og mængden af dårlige førsteberøringer, slatne afleveringer, langsomt spil og upræcise afslutninger var så stor, at jeg overvejede, om jeg ikke kunnne være med. Nielsen måtte flere gange appellere til spillerne om at "det kan i gøre bedre venner"....

                    Hvis det var udtryk for tilstanden i truppen lige nu taber vi til FCH.....så gad jeg godt se JH være tilfreds
                    Kommer ikke bag på nogen vel. Det er jo også det vi ser på banen.. Der er gået hyggestue i det og alle skidebalder gives med et smil..
                    Vil dog sige mht blåmand øvelsen er der en video på deres facebook med AK hvor han nu laver et par gode kasser..

                    Vi kommer 100% under et kæmpe pres fra start fordi vi ikke er klar og nok heller ikke har evnerne til at spille hurtigt nok forbi dem.. Vi må se om vi kan holde stangen længe nok indtil de bliver trætte og vi kommer ned i et tempo hvor vi kan dominere lidt..
                    Jeg tippede 1-2 i FCN kampen og tipper denne til 1-0 eller 1-1 hvis vi er heldige

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Mangel på konkurrence om pladserne ?
                      Der er masser af konkurrence om de fleste pladser efter min mening. Bare ikke nok kvalitet i truppen generelt

                      Ud fra FS opdateringen gætter jeg på

                      Grytebust
                      Ryan KEP Ting Desler
                      Casper Izu JJ Jønne
                      AK Helenius

                      Joan kunne erstatte Helenius hvis han bliver klar

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Det er næppe overraskende. Træningskulturen i OB har længe været en joke.

                        MvH ChrisOB
                        Fik Ove Peeee ikke ryddet op i dette? Har selv set en del træninger under Kent og syntes nu generelt at den virker sund..
                        Ikke Brøndby sund men stadig okay. Problemet er (med fare for at gentage mig selv) mangel på kvalitet og ledere som du også selv nævner ofte..
                        Nogen der rusker op i folk og sviner dem til hvis de ikke giver sig 101% i hver træning og kamp

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kommer ikke bag på nogen vel. Det er jo også det vi ser på banen.. Der er gået hyggestue i det og alle skidebalder gives med et smil..
                          Vil dog sige mht blåmand øvelsen er der en video på deres facebook med AK hvor han nu laver et par gode kasser..

                          Vi kommer 100% under et kæmpe pres fra start fordi vi ikke er klar og nok heller ikke har evnerne til at spille hurtigt nok forbi dem.. Vi må se om vi kan holde stangen længe nok indtil de bliver trætte og vi kommer ned i et tempo hvor vi kan dominere lidt..
                          Jeg tippede 1-2 i FCN kampen og tipper denne til 1-0 eller 1-1 hvis vi er heldige
                          Hvis man lægger noget op på FB, er det vel også noget, der stiller en i et godt lys :-)
                          Jeg må sige, at jeg godt nok sjældent har set så slatten en gang træning. Inden øvelsen med de blå mænd, var der bittesmå lunteløb med Blond, som virkelig blev udøvet halvhjertet, nu er jeg jo ikke fysisk træner, så måske der var en fysiologisk pointe med de der meget slatne løb, men jeg havde svært ved at se nogen som helst ærgerrighed.

                          Yao var i særdeleshed ringe iøvrigt, manden kan seriøst ikke lægge en aflevering over tre meter. Men Jønnes førsteberøring var virkelig også svag, og så kan det godt være den går, når de blå mænd ikke bevæger sig, men vi spiller jo mod rigtige mennesker der kæmper røven ud af bukserne....måske det er det, spillerne ikke har forstået.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Fik Ove Peeee ikke ryddet op i dette? Har selv set en del træninger under Kent og syntes nu generelt at den virker sund..
                            Ikke Brøndby sund men stadig okay. Problemet er (med fare for at gentage mig selv) mangel på kvalitet og ledere som du også selv nævner ofte..
                            Nogen der rusker op i folk og sviner dem til hvis de ikke giver sig 101% i hver træning og kamp
                            Men Kent og Bredal er jo heller ikke ligefrem indpiskere på nogen måde.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Hvis man lægger noget op på FB, er det vel også noget, der stiller en i et godt lys :-)
                              Jeg må sige, at jeg godt nok sjældent har set så slatten en gang træning. Inden øvelsen med de blå mænd, var der bittesmå lunteløb med Blond, som virkelig blev udøvet halvhjertet, nu er jeg jo ikke fysisk træner, så måske der var en fysiologisk pointe med de der meget slatne løb, men jeg havde svært ved at se nogen som helst ærgerrighed.

                              Yao var i særdeleshed ringe iøvrigt, manden kan seriøst ikke lægge en aflevering over tre meter. Men Jønnes førsteberøring var virkelig også svag, og så kan det godt være den går, når de blå mænd ikke bevæger sig, men vi spiller jo mod rigtige mennesker der kæmper røven ud af bukserne....måske det er det, spillerne ikke har forstået.
                              Nu gætter jeg bare men kunne det ikke være fordi man føler at spillerne har trænet så fysisk hårdt i opstarten at de mangler lidt overskud og derfor ikke træner fysisk på fuld gas?
                              Det andet med 1.berøringer og afleveringer kan ikke begrundes med noget fornuftigt herfra.. Ufatteligt man har så mange i en trup der er udfordret på bolden når man vil spille denne type fodbold

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Men Kent og Bredal er jo heller ikke ligefrem indpiskere på nogen måde.
                                Derfor mangler der også ledere som resten af truppen næsten frygter for hvis man ikke gør det 100%

                                Sjovt som Kent virker som en hyggeonkel på træningsbanen og og en pinlig overgearet far når vi spiller kamp
                                Last edited by fmprOB; 22-07-2017, 18:39.

                                Comment

                                Working...
                                X