Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Helsingør-OB 24/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Helsingør-OB 24/7

    Nåh. Vi skal videre med nye nederlag og ydmygelser.. De laver jo ikke sig selv

    JJ fik 45 min på reserveholdet idag og starter vel nok og får 60-70 min hvis anklen holder. Kampen hvor vi har alt at tabe og de har alt at vinde. De spiller faktisk en god gang fodbold og jeg forventer ikke at kunne se forskel på os der vil i Top6 og et oprykker hold fyldt med semiproffer.

    Jeg gætter på følgende opstilling

    Grytebust
    Ryan KEP Ting Desler
    Joan Casper JJ Jønne
    AK Fester

    Hvis de som minimum ikke kæmper,løber og tackler så blodet sprøjter tror jeg at en OB pause bliver nødvendig for helbreddets skyld. Så plejer jeg at slukke al elektronik og streame en god film under kampen. Ikke af det hjælper altid dog..
    En puls på 512 er ikke sund når man skal åbne livescore bagefter
    Last edited by fmprOB; 18-07-2017, 19:45.

    #2
    Tror faktisk aldrig en puls på 512 er helt fint, men nu er jeg ikke læge

    Håber på:

    Gryte
    Ryan Ting Tver Desler
    Casper Izu JJT Joan
    AK Helenius

    Sker det, aldrig, jeg har ikke Jønne med.........

    Tror på:

    Gryte
    Ryan Ting Tver Desler
    Joan Izu JJT Jønne
    AK Helenius

    Comment


      #3
      Jeg tror, alt det sludder om top6 virker ødelæggende for vores spil. Først når spillerne dropper den illusion, og der igen står overlevelse på programmet, er der en chance for at se det mere frigjorte, direkte spil som efter vinterpausen. De vil sikkert stadig prøve at udføre Kents spillestil, som den er udtænkt, og fejle big time med det mod fyraftensholdet fra Helsingør.
      I denne kamp er det KEPs tur til at spille, hvilket også forringer vores chancer. Izu-JJT på midten og så bliver det fester-ak i front.
      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

      Comment


        #4
        Det er ikke kun Jønne som har en wild card hos Kent Nielsen. Frygter at Ting/Tver bliver revet fra hinanden til fordel af KEP.
        Og ved ikke om det var kun en nødløsning for Kent med Desler som vb og at vi se JBL igen der når han bliver klar.
        Izunna og JJ sikker på midten, når JJ er klar.
        Joan/Jønne vil vel spille kant selvom vi kan godt bruge CN's vilje og fight i kampen mod en modstander som vil løbe soler sort og kæmper stenhårdt.
        AK viste langt bedre takter end sidste sæson og scorede. Men om det bliver Fester eller Helenius? Helenius var ikke prangende mod FCN og jeg ville preferere Fester på grund af den arbejdsindsats ham viser altid på banen.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Synes godt Greve snart kunne få chancen fra start

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
            Synes godt Greve snart kunne få chancen fra start
            Husk at KN udtager jo Jønne fordi han er den bedste på pladsen i truppen, det sagde han jo i foråret da alle råbte på Greve, så hvis det er den plads Greve skal spille ser jeg det ikke ske.

            Jønne er så brun rundt om munden så det er helt vildt.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Husk at KN udtager jo Jønne fordi han er den bedste på pladsen i truppen, det sagde han jo i foråret da alle råbte på Greve, så hvis det er den plads Greve skal spille ser jeg det ikke ske.

              Jønne er så brun rundt om munden så det er helt vildt.
              Nu scorede Jønne trods alt 7 mål i foråret. Til hans forsvar.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Nu scorede Jønne trods alt 7 mål i foråret. Til hans forsvar.
                Ja, men kan vi så ikke ham i mod hold der er uden for top 6 og en spiller der kan bare lidt defensivt imod top 6 holdene, for INGEN af de 7 mål var mod top 6 hold.

                Og i efteråret var han jo komplet uduelig, og der spillede vi trods alt mod bedre hold end i foråret, og det ved du jo også godt.
                Og du kan trods alt ikke være super uenig med mig, kan du?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Ja, men kan vi så ikke ham i mod hold der er uden for top 6 og en spiller der kan bare lidt defensivt imod top 6 holdene, for INGEN af de 7 mål var mod top 6 hold.

                  Og i efteråret var han jo komplet uduelig, og der spillede vi trods alt mod bedre hold end i foråret, og det ved du jo også godt.
                  Og du kan trods alt ikke være super uenig med mig, kan du?
                  Nu spillede vi jo også kun én kamp mod et top 6-hold i foråret, så det var måske heller ikke de bedste forudsætninger for at lave nogle kasser mod dem. Og nu er Helsingør jo forøvrigt ikke ligefrem et hold med top 6-niveau, så måske Jønsson netop passer meget godt ind i den kamp? Derudover er han den eneste spiller i truppen med en smule kreativitet, når Joan kun spiller på halv kraft.

                  Comment


                    #10
                    Kan Festersen egentlig spille offensiv midt?
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      #11
                      Jeg vil nu også sige at jønne nok var en af de spillere som nemmest kunne se sig selv i spejlet efter i mandags. Der var andre på holdet, som Greve sagtens kunne erstatte også. Joan, helenius og Casper, hvis man vovede ham centralt, som jeg sagtens kunne se forsøgt, var et niveau under jønne i den kamp.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Kan Festersen egentlig spille offensiv midt?
                        Han spillede mange kampe som kant under Ove P i FCV.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Ja, men kan vi så ikke ham i mod hold der er uden for top 6 og en spiller der kan bare lidt defensivt imod top 6 holdene, for INGEN af de 7 mål var mod top 6 hold.

                          Og i efteråret var han jo komplet uduelig, og der spillede vi trods alt mod bedre hold end i foråret, og det ved du jo også godt.
                          Og du kan trods alt ikke være super uenig med mig, kan du?
                          Jeg tror, du mener, at Jönsson spiller fordi han er Kents dreng. Det kan der være noget om. Men det var jo ikke fordi vi manglede defensive løb mod FCN. Tvært imod manglede vi vel offensive løb. Jönsson har lige skulle finde sig til rette som kantspiller, og det ser sgu bedre ud nu end for et år siden. Jeg synes han var blandt de bedre mod FCN.

                          Jeg kan godt lide Greves vilje, og han har også nogle evner ud i det kreative. Men det kniber lidt med slutproduktet.

                          Comment


                            #14
                            Izu: Fokus på næste kamp bla bla bla bla.....

                            http://www.ob.dk/artikel/izunna-foku...este-kamp.aspx

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Jeg tror, du mener, at Jönsson spiller fordi han er Kents dreng. Det kan der være noget om. Men det var jo ikke fordi vi manglede defensive løb mod FCN. Tvært imod manglede vi vel offensive løb. Jönsson har lige skulle finde sig til rette som kantspiller, og det ser sgu bedre ud nu end for et år siden. Jeg synes han var blandt de bedre mod FCN.

                              Jeg kan godt lide Greves vilje, og han har også nogle evner ud i det kreative. Men det kniber lidt med slutproduktet.
                              Jeg er ikke uenig i at han var en af de bedre i kampen mod FCN.

                              Men synes stadigvæk at han i perioder ikke ligner en der magter at løbe tilbage for at forsvare, hvilket også gjorde at Desler ikke var så offensiv i starten, da han lige skulle finde en god balance.

                              Om Jønne bliver en succes for os i denne sæson vil jeg godt lige vente lidt flere kampe med at se, men tvivler lidt på det.

                              Comment

                              Working...
                              X