Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Helsingør-OB 24/7
Collapse
X
-
Nogen der vil sende den på pm eller give et fyldigt referat
http://www.fyens.dk/ob/Kent-Nielsen-...rtikel/3168634
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægJa den centrale del af banen mod FCNs reserver var ganske enkelt en katastrofe. Greve var ringe, dog ikke som JP og KEP, men stadig ringe
Men se KEP stryge direkte ind på holdkortet om 3... 2.... 1...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej det lyder meget rigtigt. Efter en forbandet kamp hvor vi var dominerende på bolden men lige manglede den sidste skarphed på banens sidste 3. Del..
De 2-3 er nemme for deres målmand at redde, og de har ca. det samme som os, bare bedre udnyttet.
Hvis ikke Sten står endnu en verdensklasse kamp, så taber vi.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJa, og får 2-3 skud inden for rammer og ca. 11 langt forbi.
De 2-3 er nemme for deres målmand at redde, og de har ca. det samme som os, bare bedre udnyttet.
Hvis ikke Sten står endnu en verdensklasse kamp, så taber vi.
Og det er jeg parat til. Jeg er knap så parat til 0 point efter 2 kampe
Comment
-
På en måde er jeg godt nok tilfreds med, at vi møder Helsingør nu, hvor de ikke er oppe i omdrejninger. De mangler stadigvæk at blive prøvet af på liganiveau. Jeg tror, at de er bedre om 10 runder, når de lige har fundet niveauet og tempoet i kampene.
Men omvendt ville det bare være en typisk kamp at tabe for OB. Vi skal op og skabe kampen. Modstanderen kommer til at spille hårdt. Der er et tungt pres på spillerne for at vinde. Det hele lugter bare af pokalfodbodbold mod Vendsyssel, Fredericia, Brønshøj og hvem der ellers har slået os ud de senere år.
Jeg håber og tror på en 2-0 sejr, men omvendt bliver jeg slet ikke overrasket, hvis vi spiller 0-0 eller tilmed taber. Men så er det sikkert bare 'stolpe ud', 'sort uheld' eller 'forbandet'.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægVi skal smadre dem. Hvis vi ikke gør, men taber, hvilket jeg godt kan frygte, fordi FCH vil komme med alt hvad de har i første suppekamp, så mener jeg, at KN skal fyres.
Hvis og når Kent ikke skal være træner mere i OB skal vi altså have en ny plan klar. Orker ikke et nyt træner team bestående af Bredal og Blond. Som om at det skulle gøre det hele bedre..
Der skal nytænkning til på ledelsesplan og en ny strategi skal på banen ala det BIF gjorde hvis tingene skal blive bedre. Det gør en trænerfyring ikke alene.
Men jeg begynder da få små drømme om at David Nielsen overtog tøjlerne næste sæson hvor han har skabt det navn og den respekt der skal være om en træner i en klub som vores
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen det bliver han jo ikke. Ikke engang hvis vi tabte 5-0
Hvis og når Kent ikke skal være træner mere i OB skal vi altså have en ny plan klar. Orker ikke et nyt træner team bestående af Bredal og Blond. Som om at det skulle gøre det hele bedre..
Der skal nytænkning til på ledelsesplan og en ny strategi skal på banen ala det BIF gjorde hvis tingene skal blive bedre. Det gør en trænerfyring ikke alene.
Men jeg begynder da få små drømme om at David Nielsen overtog tøjlerne næste sæson hvor han har skabt det navn og den respekt der skal være om en træner i en klub som vores
Comment
Comment