Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kontinuitet min bare......Køb kvalitet nu eller drop strategien
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Udmærket beslutning...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af CCR Se indlægTror ikke det er tilfældet længere! Hvis man gjorde det op, så var det sikkert fordelt ud på mange spillere. Og er det ikke det der er den store udfordring, at spillerne er lige kedelige/gode/dårlige??
Jeg savner virkelig et godt navn i OB. Troede også det var meningen, at der skulle være nogle få profiler, og så suppleret med unge talentfulde spillere..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlægMan hører det alle steder at Kent Nielsen er en dygtig træner.. Og sidst i den seneste mediano-podcast om superligaen (apropos Peter Bruchmann) Men er han så dygtig? Jeg var meget positiv over ham i starten, men hans dispostioner med spillestil og valg af spillere har nu ikke overbevist mig om at KN skulle være specielt dygtig...
Comment
-
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...rfodbold-igen/
"Vindermentalitet er ikke noget, man kan træne sig til". Kunne ikke være mere enig.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Comment
-
-
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Livet er ingen dans på roser for hverken klubben eller vi fans, men lidt bedre ser det trods alt ud, selvom jeg, som jeg også skrev efter sidste sæson, gerne havde set, troet og håbet, at vi var kommet længere i den der forbandede langsomme proces. Spillet, og specielt indstillingen i fight og genpress, skal blive bedre, men udmeldingen her kan jeg godt forstå. Ikke mindst fordi at vi er en klub der har været presset i seks år, og når man så får chancen for at tage lidt af trykket fra klub og spillere så skal det gøre, om andet med måde.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægManden har i hvert fald ret i det her "- Bundlinjen er det vigtigste, for det er den, der giver arbejdsro. Hvis du tager de første fem kampe i sidste sæson, spillede vi bedre, men fik ikke sejrene og pointene, og det er det, der er det vigtige." og derefter pointere han også at der er ting de gerne vil have gjort / vil gøre bedre.
Livet er ingen dans på roser for hverken klubben eller vi fans, men lidt bedre ser det trods alt ud, selvom jeg, som jeg også skrev efter sidste sæson, gerne havde set, troet og håbet, at vi var kommet længere i den der forbandede langsomme proces. Spillet, og specielt indstillingen i fight og genpress, skal blive bedre, men udmeldingen her kan jeg godt forstå. Ikke mindst fordi at vi er en klub der har været presset i seks år, og når man så får chancen for at tage lidt af trykket fra klub og spillere så skal det gøre, om andet med måde.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Jeg kan virkelig ikke se nogen som helst fremgang, trods vores 7 points. Vi spiller så UALMINDELIGT langsomt, pasninger som ligner et miniputhold, ingen bevægelser i form af sideforskydninger eller dybdeløb, ingen kreativitet og mindre målfarlige end nan oplevede i en dame håndboldkamp i 70'erne.
Bare vent 4-5 spillerunder mere, så står vi der igen - med håret i postkassen.
Comment
Comment