Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kontinuitet min bare......Køb kvalitet nu eller drop strategien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Enig, selvom jeg ville aldrig igen høre det navn...

    Falk vil være velkommen tilbage .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Jeg må bare indrømme, at jeg har nærmest lig nul tro på denne trup, som Jesper og Kent i enighed har sammensat så elendigt, at det bør fremgå som case de næste 20 år frem for DBU, når de skal uddanne nye trænere.

      Reelt har vi kun to-tre spillere, som jeg kunne tænke mig at have i truppen, hvis vi fik lov at starte helt forfra (det er Gryte, Tingager og Tverskov btw.) Alle andre er, sorry to say, rent lort. Jeg kan lide Desler og Greve, fordi de er OB'ere, men de har ikke niveau til andet end bundklubber i ligaen.

      Jeg tror på, at Ove Pedersen med sine nærmest overnaturlige evner kunne vinde nogle kampe og i det mindste undgå nedrykning med klubben (igen), men holdet er så elendigt sammensat (tænk bare Thrane, Welbeck, Pereira osv. osv.), at jeg simpelthen ikke kan se, hvordan vi skal komme videre herfra. Der er så godt som ingenting at bygge videre på for en ny træner og sportsdirektør - i det tilfælde vi skulle være så heldige at få det engang.

      Eneste løsning er efterhånden at lave en dansk Manchester City. Ind med en eller anden villig rigmand, brug en sæson eller to på at spille et nyt hold sammen og erkend så, at du har købt dig til succes.

      Jeg ville godt kunne leve med det set i lyset af de seneste syv års fucking elendighed.

      Jeg orker ikke mere Thorborg, Jesper Hansen og Kent Nielsen. De er fucking gift for min klub.
      Nogle gange vil jeg gerne have Ove P bare for, at du skal komme lidt ned fra dit trip, hvor du placerer ham på en pedistal, han nærmest umuligt kan leve op til.. men så tænker jeg også, at når man skal leve med det her fuldstændigt groteske makkerpar, så ser man efter alle mulige løsninger, og dér ligger Ove P jo nærmest lige for. Så fair nok. ;-)

      Det er jo mere end bare almindelige utilfredshed - det er forbi vrede. Man ORKER jo nærmest ikke se det hold spille eller høre de folk åbne munden - og jo flere historier jeg skal høre om måden tingene bliver kørt på i OSE og sidde på stadion og høre folk snakke om, hvor meget de keder sig, jo mere får jeg lyst til at tænke om der overhovedet er nogen i og omkring OSE, der i det hele taget gives a rats ass om OBs fortid, nutid og fremtid.

      Det kan give én lyst til at prøve hvad som helst. Jeg ser OB af loyalitet - bestemt ikke af lyst. Og at jeg ikke er alene om dét, er i min optik værre end hvis vi så tabte 10 i streg. Dag for dag formindskes min kærlighed og passion, og det er for mig værre end 10 nedrykninger. Jeg har aldrig haft det sådan. Men jeg får det sådan, når jeg f.eks skal høre historier om at medarbejdere ved den nu til hedengangne fanshop, der er overgået til Intersport - dem som har brugt tid og energi på utallige kampdage, de bliver spist af med billetter til én fodboldkamp på stadion og ikke så meget som et tak for deres indsats. Ville det virkelig få deres økonomi til at gå i minus, hvis man forærede de medarbejdere, som jeg VED er OB fans et skide sæsonkort som tak for deres indsats?

      Fuck OSE. Fuck ledelsen og alt deres marketingslort. Hvornår bliver OB en fodboldklub igen?

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Jeg så næsten hellere at pengemændene lukkede for kassen end at de lader klubben hensygne til ingenting, som den er i gang med på syvende år. Odense og Fyn fortjener en ordentlig fodboldklub. Det kan sgu ikke passe at byer som Farum og Haderslev har bedre fodholdbold end Odense.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
          Jeg så næsten hellere at pengemændene lukkede for kassen end at de lader klubben hensygne til ingenting, som den er i gang med på syvende år. Odense og Fyn fortjener en ordentlig fodboldklub. Det kan sgu ikke passe at byer som Farum og Haderslev har bedre fodholdbold end Odense.
          Og Hobro.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Jeg så næsten hellere at pengemændene lukkede for kassen end at de lader klubben hensygne til ingenting, som den er i gang med på syvende år. Odense og Fyn fortjener en ordentlig fodboldklub. Det kan sgu ikke passe at byer som Farum og Haderslev har bedre fodholdbold end Odense.
            Eller at både Silkeborg, Farum, Herning og Herfølge - 4 byer hvis samlede indbyggertal er 58000 færre end Odenses har vundet mesterskaber siden sidst vi gjorde.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              http://www.bt.dk/superligaen/superli...er-fck-baghjul
              Her ligge vi også sidst, men hånden på hjertet så spiller vi også det kedeligste bold af superligaholdene. Jeg får nok tæsk for den her, men lige nu syntes jeg, at selv Horsens kampe er mere underholdende end vores kønsløse boldmassage, som har udløst hele 4 scoringer i 6 kampe.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                http://www.bt.dk/superligaen/superli...er-fck-baghjul
                Her ligge vi også sidst, men hånden på hjertet så spiller vi også det kedeligste bold af superligaholdene. Jeg får nok tæsk for den her, men lige nu syntes jeg, at selv Horsens kampe er mere underholdende end vores kønsløse boldmassage, som har udløst hele 4 scoringer i 6 kampe.
                Ingen tæsk herfra

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  http://www.bt.dk/superligaen/superli...er-fck-baghjul
                  Her ligge vi også sidst, men hånden på hjertet så spiller vi også det kedeligste bold af superligaholdene. Jeg får nok tæsk for den her, men lige nu syntes jeg, at selv Horsens kampe er mere underholdende end vores kønsløse boldmassage, som har udløst hele 4 scoringer i 6 kampe.
                  Horsens kender deres styrker og svagheder og så tager de udgangspunkt i det, hvilket jeg har dyb respekt for. Hver gang horsens har et indkast på modstandernes banehalvdel blever det farligt stort set hver gang da det svarer til hjørnespark. Vi kan intet på vores offensive dødbolde, det er gået hen og blevet en joke at se på kulminerende med jönsons indkast kort før tid igår ved 0-1, hvor der simpelthen blev dømt fejlkast/opkast. Hvis det var Horsens var den blevet kastet ind midt i feltet så de høje folk der er kastet frem kan få noget at arbejde med. Så nej, ingen tæsk herfra😊.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    http://www.bt.dk/superligaen/superli...er-fck-baghjul
                    Her ligge vi også sidst, men hånden på hjertet så spiller vi også det kedeligste bold af superligaholdene. Jeg får nok tæsk for den her, men lige nu syntes jeg, at selv Horsens kampe er mere underholdende end vores kønsløse boldmassage, som har udløst hele 4 scoringer i 6 kampe.

                    Det er jo den sørgelige sandhed .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Jeg anfægter ikke, at det har været jævnt kedeligt - for det har det virkelig - men ifølge Danskfodbold.com (DBU) har vi altså foreløbigt haft en fremgang på 14,6 procent på hjemmebane.

                      http://www.danskfodbold.com/tilskuer...&seasonid=2018
                      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                      Comment


                        Det er forfærdeligt at se på en flok tøsedrenge op i mod mandfolk der ved hvad det drejer sig om, og så er det lige meget hvem vi møder for de præstere hver gang, det gør den samling af afdankede spillere Kent efterhånden har fået samlet, spillere klubberne har været glad for at komme af med for de var for dårlige eller også har en livstids skade. Det må være Kents sidste kamp når vi nu har tabt på fredag snoren kan ikke bære mere, det er en katastrofe at Odense ikke er i stand til at skabe et hold der kan være med i toppen og det kommer vi heller ikke i år, tænk på Danmarks tre største provinsbyer ikke kan skabe hold der kan begå sig i den bedste række , og så se hold som Hobro, Sønderjyske, Lyngby, der kan kæmpe sig frem til en top seks placering med under tre tusinde tilskuere i snit og et budget på langt under hvad Ob, Åb. Agf. og for så vidt også Esbjerg skal kunne præstere det er pinligt, er ked af det Kent Nielsen har altid syntes du var en god træner men du har fået alt for lang snor nu, har fået de spillere som du vil og siger hele tiden at de er gode nok til at spille sig i top seks, Ok så må det jo være dig der ikke er god nok mere der skal nyt blod til nu der er gået alt for mange år hvor OB har været anonym

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                          Jeg anfægter ikke, at det har været jævnt kedeligt - for det har det virkelig - men ifølge Danskfodbold.com (DBU) har vi altså foreløbigt haft en fremgang på 14,6 procent på hjemmebane.

                          http://www.danskfodbold.com/tilskuer...&seasonid=2018
                          Det var uden tvivl et flot fremmøde igår. Jeg var meget overrasket.. Men de 14% fremgang syntes jeg ikke siger så meget hvis det er 3 kampe i sommerperioden samlignet med en hel sæson hvor meget er efterår og kold forår. Nu har vi BIF,Randers og FCK de næste 3 kampe så det skal nok hjælpe på gennemsnittet men
                          frygter at vi hurtigt ryger ned på 3500-4000 igen snart når resultaterne udebliver og spillet trækker tænder ud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det var uden tvivl et flot fremmøde igår. Jeg var meget overrasket.. Men de 14% fremgang syntes jeg ikke siger så meget hvis det er 3 kampe i sommerperioden samlignet med en hel sæson hvor meget er efterår og kold forår. Nu har vi BIF,Randers og FCK de næste 3 kampe så det skal nok hjælpe på gennemsnittet men
                            frygter at vi hurtigt ryger ned på 3500-4000 igen snart når resultaterne udebliver og spillet trækker tænder ud.
                            Var det ikke bare fordi, der var Øens Cup og derfor mange børn, forældre og bedsteforældre? Kunne være vi skulle lave en cup hver kampdag og booste tilskuertallet ^^
                            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Nogle gange vil jeg gerne have Ove P bare for, at du skal komme lidt ned fra dit trip, hvor du placerer ham på en pedistal, han nærmest umuligt kan leve op til.. men så tænker jeg også, at når man skal leve med det her fuldstændigt groteske makkerpar, så ser man efter alle mulige løsninger, og dér ligger Ove P jo nærmest lige for. Så fair nok. ;-)

                              Det er jo mere end bare almindelige utilfredshed - det er forbi vrede. Man ORKER jo nærmest ikke se det hold spille eller høre de folk åbne munden - og jo flere historier jeg skal høre om måden tingene bliver kørt på i OSE og sidde på stadion og høre folk snakke om, hvor meget de keder sig, jo mere får jeg lyst til at tænke om der overhovedet er nogen i og omkring OSE, der i det hele taget gives a rats ass om OBs fortid, nutid og fremtid.

                              Det kan give én lyst til at prøve hvad som helst. Jeg ser OB af loyalitet - bestemt ikke af lyst. Og at jeg ikke er alene om dét, er i min optik værre end hvis vi så tabte 10 i streg. Dag for dag formindskes min kærlighed og passion, og det er for mig værre end 10 nedrykninger. Jeg har aldrig haft det sådan. Men jeg får det sådan, når jeg f.eks skal høre historier om at medarbejdere ved den nu til hedengangne fanshop, der er overgået til Intersport - dem som har brugt tid og energi på utallige kampdage, de bliver spist af med billetter til én fodboldkamp på stadion og ikke så meget som et tak for deres indsats. Ville det virkelig få deres økonomi til at gå i minus, hvis man forærede de medarbejdere, som jeg VED er OB fans et skide sæsonkort som tak for deres indsats?

                              Fuck OSE. Fuck ledelsen og alt deres marketingslort. Hvornår bliver OB en fodboldklub igen?

                              MvH ChrisOB
                              Det er ikke fordi, at jeg nødvendigvis drømmer om at få Ove Pedersen tilbage som træner. Jeg siger bare, at han kunne tage den her trup, og så ville vi begynde at vinde flere kampe - ganske enkelt fordi han dyrker den enkle (og primitive) fodbold, som altid har virket.

                              Det er dét, som jeg er så uendeligt træt af ved Kent. Han har ikke spillerne til sin fodboldfilosofi, og alligevel bliver han ved med at prøve. Hvorfor så ikke tage udgangspunkt i materialet og få det bedste ud af det? For et år siden troede jeg måske på, at det bare handlede om at have tålmodighed. At det også tog nogle år at bygge AaB op til mesterskabet. Det tror jeg ganske enkelt ikke på med OB. Det bliver ikke bedre af at vente og give ham og truppen tid. De er bare ikke bedre.

                              Og ja, så ville jeg faktisk hellere se Ove (eller en lignende type) som træner. Så må vi erkende, at vi er et bundhold, og så må vi begynde at finde den type spillere, som vi skal bruge til noget primitivt lortebold. Det vil jeg hellere end det her, må jeg indrømme.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Det er ikke fordi, at jeg nødvendigvis drømmer om at få Ove Pedersen tilbage som træner. Jeg siger bare, at han kunne tage den her trup, og så ville vi begynde at vinde flere kampe - ganske enkelt fordi han dyrker den enkle (og primitive) fodbold, som altid har virket.

                                Det er dét, som jeg er så uendeligt træt af ved Kent. Han har ikke spillerne til sin fodboldfilosofi, og alligevel bliver han ved med at prøve. Hvorfor så ikke tage udgangspunkt i materialet og få det bedste ud af det? For et år siden troede jeg måske på, at det bare handlede om at have tålmodighed. At det også tog nogle år at bygge AaB op til mesterskabet. Det tror jeg ganske enkelt ikke på med OB. Det bliver ikke bedre af at vente og give ham og truppen tid. De er bare ikke bedre.

                                Og ja, så ville jeg faktisk hellere se Ove (eller en lignende type) som træner. Så må vi erkende, at vi er et bundhold, og så må vi begynde at finde den type spillere, som vi skal bruge til noget primitivt lortebold. Det vil jeg hellere end det her, må jeg indrømme.
                                Fuldstændig enig!

                                Comment

                                Working...
                                X