Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2017/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægHvad skal vi håbe i morgen med AaB mod Horsens, en Horsens sejr så vi stadig har 6 pladsen, en AaB sejr, så vi er tæt på Horsens eller uafgjort."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægJeg hælder til at Aab bare skal vinde den. Jeg tror de går forbi os uanset hvad, til gengæld tror jeg vi kan komme forbi Horsens.This is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægJeg hælder til at Aab bare skal vinde den. Jeg tror de går forbi os uanset hvad, til gengæld tror jeg vi kan komme forbi Horsens."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlægEnig. Så kan 4 point vise sig at være nok til en slutsspilplads, hvor vi går forbi ACH og holder SDR væk med en bedre målscore. Men de næste to runder bliver ikke gode for helbredet...
Uafgjort i morgen mellem AAB og Horsens og hvis så begge hold ellers vinder deres resterende 2 kampe - ja så kan vi ikke gøre noget. Men Horsens skal møde BIF og dem tror jeg ikke på de slår. Så Tror jeg holder med AAB i morgen - skal vi i top 6 må det blive på bekostning af horsens
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSpørgsmålet er vel om vi kan/skal forsvare en 6. plads eller om vi kan genvinde den hvis først vi falder ud ...
Comment
-
Det spidser til og helt så spændende som forventet. Sejr over AGF er vitalt, men uafgjort kan måske liige bruges. Derefter må vi se, om der kommer lidt hjælp i form af, at de andre (Horsens, Hobro, AaB) sætter til. Det bliver først afgjort i sidste runde, er jeg sikker på. Pudsigt nok er alle 4 spidskandidater til top 6 på udebane i den runde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet spidser til og helt så spændende som forventet. Sejr over AGF er vitalt, men uafgjort kan måske liige bruges. Derefter må vi se, om der kommer lidt hjælp i form af, at de andre (Horsens, Hobro, AaB) sætter til. Det bliver først afgjort i sidste runde, er jeg sikker på. Pudsigt nok er alle 4 spidskandidater til top 6 på udebane i den runde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægAGF sejr bliver helt afgørende. Jeg har meget svært ved at se os vinde i Randers. Jeg tror også, vi får det vildt svært mod AGF, så jeg synes, det ser meget meget svært ud lige nu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHvad bygger du det på? Jeg må sige, at for mig ligner RFC et hold i total opløsning. 8 kampe - 3 point - målscorer 4-18. Det eneste skulle være nerverne, hvis OB med en sejr kan sikre sig top 6 og at det giver gummiben. Har du andre vinkler?
Randers er historisk dårlige og skal bare slåes. Men nu er det lige AGF først. Taber vi den er alt jo lige meget.
Så er det lige før et nederlag mod Randers ville være at foretrække for ikke at blive 7er
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHvad bygger du det på? Jeg må sige, at for mig ligner RFC et hold i total opløsning. 8 kampe - 3 point - målscorer 4-18. Det eneste skulle være nerverne, hvis OB med en sejr kan sikre sig top 6 og at det giver gummiben. Har du andre vinkler?
I det store hele går det som jeg forventede før forårsstarten: vi ville næppe hente point i de 3 svære udekampe. Dog har vi gjort en bedre figur, og har ikke fået den lussing, som jeg frygtede (og forventede). Vi har været mere overbevisende i hjemmekampene end jeg turde håbe på, omend vi stadig mangler de sværeste af de “lette” kampe. Randers er i noget dårligere forfatning end jeg turde håbe på, så derfor er jeg mere komfortabel med den kamp end den kommende. Mit bud var, at vi ville smide point i mindst én af de to kampe, men med målscore taget i betragtning, så kan det jo vise sig at være nok, afhængigt at de andre resultater.
Kom så fredag!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr det ikke bare sådan man tænker som fan? Andre hold får 3 stensikre point mod bundholdet og vi får det utroligt svært mod samme..
Randers er historisk dårlige og skal bare slåes. Men nu er det lige AGF først. Taber vi den er alt jo lige meget.
Så er det lige før et nederlag mod Randers ville være at foretrække for ikke at blive 7er
Og nu var RFC-kampen jo emnet - så AGF-diskussionen hører til et andet sted. Det er ikke ligefrem et argument for, at vi ikke kan slå RFC.
Comment
Comment