Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi skal i hvert fald uanset hvad formå at være bedre på bolden. De mange boldtab og dårlige pasninger vi havde specielt i 1. Halveg vil sætte os for meget under pres. Det her er en nøglekamp for fck. De risikerer at ryge ud af top 6, hvis de taber, så de vil helt sikkert komme med alt hvad den kan trække. Derfor nytter det ikke vi kommer ud i så vattet et udtryk som imod fcn. Det kan godt være formationen betød meget, men vi er altså også blevet blæst ud af banen i 4-4-2 formationen nogen gange i den her sæson, fordi vi ikke kan holde i bolden.
    Kan vi spille op til det vi en sjælden gang imellem ser, så vil vi få massere chancer for at score, for de er kraftedme ringe nede i forsvaret. Det er fremme på banen de er stærke, og får Falk, Fisher og skov ligeså gode arbejdsbetingelser som Asante, jensen og Rygaard. Så bliver det en lang aften.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Stort set alle i Superligaen mod FCK's midterforsvar ;)
      Plus karantæne til Ankersen..
      Altså Tverskov og Lund/Rømer har jo ikke højere niveau end det forsvar, nok nærmere tværtimod ... der forventes bare mere fra dem.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Altså Tverskov og Lund/Rømer har jo ikke højere niveau end det forsvar, nok nærmere tværtimod ... der forventes bare mere fra dem.
        Og præcis det pres tror jeg bare gør dem dårligere og kan være guld værd for vores offensiv.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Og præcis det pres tror jeg bare gør dem dårligere og kan være guld værd for vores offensiv.
          Guld er måske så meget sagt, men er jo enig. Det kræver dog en klog taktik og formation

          I øvrigt er en 6.plads en midterplacering.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Og præcis det pres tror jeg bare gør dem dårligere og kan være guld værd for vores offensiv.
            Det kan sagtens ske, men niveauforskellen er, som jeg ser det ... for stor.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Så må Randers godt lige nappe point i aften. Vinder Horsens, så er de ved at være placeret ret godt i svinget til en top-6 placering, og jo da især når nr. 5 og 6 møder hinanden.

              ... ved så ikke hvor meget jeg tror på Randers, men håber!
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Så må Randers godt lige nappe point i aften. Vinder Horsens, så er de ved at være placeret ret godt i svinget til en top-6 placering, og jo da især når nr. 5 og 6 møder hinanden.

                ... ved så ikke hvor meget jeg tror på Randers, men håber!
                Krydser også fingre da vi skal have andre til at dumme sig når vi ikke kan selv

                Comment


                  BASHKIM bringer Randers Foran. Sådan :D

                  Comment


                    1-1

                    Comment


                      Horsens udlignede efter et 40m langt indkast. Har vi ikke set det før?

                      Comment


                        Lidt hjælp til OB. Horsens smider 2 point hjemme. Og hvor var de dårlige.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Lidt hjælp til OB. Horsens smider 2 point hjemme. Og hvor var de dårlige.
                          Nr 4 i superligaen med en -3 målscorer. Men tror stadig de når med i Top 6 på bekostning af OB

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Nr 4 i superligaen med en -3 målscorer. Men tror stadig de når med i Top 6 på bekostning af OB
                            Bedømt på i dag kan GF godt volde dem problemer.. Men nok også os.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Bedømt på i dag kan GF godt volde dem problemer.. Men nok også os.
                              Hvis GF overhaler Horsens overhaler de også os.. Så bliver vi 8

                              Comment


                                Lækkert med pointtab til dem! Den kamp vil de ærgre sig over hvis top-6 lige glipper for dem.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X