Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    .. .desuden har OB en uheldig tendens til at sæte hold der har været nede formmæssigt i gang
    Myten der bliver ved med at dukke op. Men lad min minde om at vi i så fald skulle have tabt til Helsingør og Lyngby. Det gjorde vi som bekendt ikke. Faktisk får vi netop oftest vores point mod de ringe hold, mens vi sjovt nok taber til de gode. Engang i mellem taber man også til hold der er dårligt kørende. Men det er vi altså ikke værre til end alle andre midterhold.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      skal vi finde noget at hænge vores hat på - så er hverken AAB eller Horsens i denne sæson specielt gode til at vinde flere kampe i træk.....AABs største stime er 2 sejre i streg - det har de formået 1 gang. Horsens har 2 på stribe 2 gange.

      OB har en "sejrsstime" på 2 i streg i sæsonen.

      Horsens har desuden 12 uafgjorte, AAB 11


      Men igen - det kræver at vi selv kan gå ud og vinde 2 på stribe....
      Og det kan vi ikke. Holdene fra 5-11 er pt alt for tætte i niveau(eller mangel på samme) og det sker sjældent.
      Den eneste måde vi kommer med er hvis Horsens eller Aab går kolde og får 0-2p de sidste 2 kampe. Vi får max 3-4. Men frygter mindre

      Comment


        En ting er sikkert, alle hold vi slås til det sidste. Det gælder også GF og Randers. GF virker til at have meget svært ved at lave mål, tilgengæld er der mere styr på deffensiven. de har desværre nogle typer, Juncker, Bundu, Sana der kan gøre ondt på os. Men det har vi i den grad også. Vi skal bare have en sejr fredag, så komme presset over på de to andre. Så må vi se hvilket resultat vi skal bruge i Randers.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Myten der bliver ved med at dukke op. Men lad min minde om at vi i så fald skulle have tabt til Helsingør og Lyngby. Det gjorde vi som bekendt ikke. Faktisk får vi netop oftest vores point mod de ringe hold, mens vi sjovt nok taber til de gode. Engang i mellem taber man også til hold der er dårligt kørende. Men det er vi altså ikke værre til end alle andre midterhold.
          pointen er jo ikke om vi får flest point mod de dårlige hold - men at de hold der har været inde i en rigtig dårlig stime - dem har vi en tendens til at sætte i gang.
          Om det er rigtigt eller ren myte ved jeg faktisk ikke - men det er den følelse jeg sidder med. At de kampe hvor vi virkeligt SKAL slå til - og har alle muligheder for det - mod bundhold i dårlig form - der griber vi sjældent chancen.

          Jeg håber i den grad jeg tager fejl - men derfor er det stadig sådan jeg har det - kampe vi skal vinde, både fordi modstanderne er svagt kørende (agf dog med pil opad formmæssigt) og fordi vi skal vinde ifht at klemme os med i top 6.

          Og der er det bare sådan med nogle hold at man har på fornemmelsen at den slags kampe - dem køre de hjem, dårligt spil eller ej....og det er på ingen måde det indtryk jeg har af OB gennem de sidste mange år desværre.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            pointen er jo ikke om vi får flest point mod de dårlige hold - men at de hold der har været inde i en rigtig dårlig stime - dem har vi en tendens til at sætte i gang.
            Om det er rigtigt eller ren myte ved jeg faktisk ikke - men det er den følelse jeg sidder med. At de kampe hvor vi virkeligt SKAL slå til - og har alle muligheder for det - mod bundhold i dårlig form - der griber vi sjældent chancen.

            Jeg håber i den grad jeg tager fejl - men derfor er det stadig sådan jeg har det - kampe vi skal vinde, både fordi modstanderne er svagt kørende (agf dog med pil opad formmæssigt) og fordi vi skal vinde ifht at klemme os med i top 6.

            Og der er det bare sådan med nogle hold at man har på fornemmelsen at den slags kampe - dem køre de hjem, dårligt spil eller ej....og det er på ingen måde det indtryk jeg har af OB gennem de sidste mange år desværre.
            med 8 sejre, 7 uafgjorte og 9 nederlag så griber vi reelt sjældent chancen og da vi sjældent får sejre må vi alt andet lige tabe point til “dårlige” hold ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              pointen er jo ikke om vi får flest point mod de dårlige hold - men at de hold der har været inde i en rigtig dårlig stime - dem har vi en tendens til at sætte i gang.
              Om det er rigtigt eller ren myte ved jeg faktisk ikke - men det er den følelse jeg sidder med. At de kampe hvor vi virkeligt SKAL slå til - og har alle muligheder for det - mod bundhold i dårlig form - der griber vi sjældent chancen.

              Jeg håber i den grad jeg tager fejl - men derfor er det stadig sådan jeg har det - kampe vi skal vinde, både fordi modstanderne er svagt kørende (agf dog med pil opad formmæssigt) og fordi vi skal vinde ifht at klemme os med i top 6.

              Og der er det bare sådan med nogle hold at man har på fornemmelsen at den slags kampe - dem køre de hjem, dårligt spil eller ej....og det er på ingen måde det indtryk jeg har af OB gennem de sidste mange år desværre.
              Men det er vel netop det vi har gjort her i foråret? Synes så slet ikke GF er dårligt kørende, men de mangler som AaB en målscorer.

              Comment


                Vildt nok med Horsens på 5.pladsen nu. Sidste år tabte de playoff kampene mod Viborg, som senere rykkede ned, mens Horsens reddede sig nogle uger senere.

                Comment


                  OB reklamere med et fedt indslag som er OB relateret her kl. 22, i Superliga XL

                  https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...50595572338688

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Myten der bliver ved med at dukke op. Men lad min minde om at vi i så fald skulle have tabt til Helsingør og Lyngby. Det gjorde vi som bekendt ikke. Faktisk får vi netop oftest vores point mod de ringe hold, mens vi sjovt nok taber til de gode. Engang i mellem taber man også til hold der er dårligt kørende. Men det er vi altså ikke værre til end alle andre midterhold.
                    Aj, altså - når du nu er ved at ødelægge det hele med fakta, så lad mig hjælpe til

                    Det absolut eneste hold, man med nogen rimelighed kan påstå, at vi har 'sat i gang' i denne sæson er Sønderjyske, som vi taber 0-3 til 5. november i det mest latterlige nederlag i mands minde (latterligt, fordi de spillede dårligt, men sparkede i hvert fald to mål ind, som var totale søndagsskud). De havde ikke vundet i hele 10 kampe, inden de mødte os. Ellers skal man satme godt nok vride alle statistikker for at finde nogen, som vi har 'sat i gang' i denne sæson. Og nogen skulle Sønderjyske jo vinde over på et tidspunkt.

                    Det er en ren myte.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      OB reklamere med et fedt indslag som er OB relateret her kl. 22, i Superliga XL

                      https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...50595572338688
                      Lige midt i Paradise Så må jeg ind i soveværelset..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Lige midt i Paradise Så må jeg ind i soveværelset..
                        Jubiiiii. De sender ikke skodprogrammet idag så skal se det på den store skærm

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Myten der bliver ved med at dukke op. Men lad min minde om at vi i så fald skulle have tabt til Helsingør og Lyngby. Det gjorde vi som bekendt ikke. Faktisk får vi netop oftest vores point mod de ringe hold, mens vi sjovt nok taber til de gode. Engang i mellem taber man også til hold der er dårligt kørende. Men det er vi altså ikke værre til end alle andre midterhold.
                          Nu er der jo ingen der siger det sker hver gang... men må jeg også lige minde dig om at Helsingør vandt kampen runden før de mødte os, og havde heller ikke tabt runden før igen, så Helsingør kan ikke bruges som argument.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            OB reklamere med et fedt indslag som er OB relateret her kl. 22, i Superliga XL

                            https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...50595572338688
                            Det laver ikke reklamer på tværs af alle platforme for indslag om tamme videodagbøger, vel? Der måske næsten være noget mere i det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              OB reklamere med et fedt indslag som er OB relateret her kl. 22, i Superliga XL

                              https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...50595572338688
                              Det er så en videodagbog. Fra omklædningsrummet. Troede de ikke gjorde sig i sådan noget pjank... ;-)

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Aj, altså - når du nu er ved at ødelægge det hele med fakta, så lad mig hjælpe til

                                Det absolut eneste hold, man med nogen rimelighed kan påstå, at vi har 'sat i gang' i denne sæson er Sønderjyske, som vi taber 0-3 til 5. november i det mest latterlige nederlag i mands minde (latterligt, fordi de spillede dårligt, men sparkede i hvert fald to mål ind, som var totale søndagsskud). De havde ikke vundet i hele 10 kampe, inden de mødte os. Ellers skal man satme godt nok vride alle statistikker for at finde nogen, som vi har 'sat i gang' i denne sæson. Og nogen skulle Sønderjyske jo vinde over på et tidspunkt.

                                Det er en ren myte.
                                Og hvor mange gange har scenariet så været sådan at vi har stået overfor et hold der er gået i stå på den måde? Ja, en enkelt gang, og den tabte vi som du også selv siger. Det er 100% så.
                                At scenariet ikke har været sådan andre gange, det afliver jo altså ikke en myte.

                                Så tabte vi i øvrigt også til SIF i starten, som havde tabt de foregående to og ikke vundet i en måned... men det er jo så ikke i samme kategori som Sønderjyske.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X