Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det ved jeg ikke om man tænker - jeg tænkte, at det ville være sjovere at høre nogle argumenter med substans end en følelse man sidder med?

    Og nu var RFC-kampen jo emnet - så AGF-diskussionen hører til et andet sted. Det er ikke ligefrem et argument for, at vi ikke kan slå RFC.
    Jammen undskyld da af helvede til så fordi jeg blandede mig uden at komme med noget substans du kunne bruge til noget..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Hvad bygger du det på? Jeg må sige, at for mig ligner RFC et hold i total opløsning. 8 kampe - 3 point - målscorer 4-18. Det eneste skulle være nerverne, hvis OB med en sejr kan sikre sig top 6 og at det giver gummiben. Har du andre vinkler?
      Fordi OB under hele Kent Nielsens tid, har haft det ekstremt svært med hold, som ikke vil skabe noget, men blot stå godt og forsvare. Vi er også ret dårligt på udebane generelt. Randers er et såret dyr, og det kan hurtigt blive en knoklekamp uden mange chancer. Det er lige sådan en kamp, jeg kan se os dumme os i. Vi får det også vildt svært mod AGF, men den skal vindes, for jeg tror ikke på, vi kan tage sejren i Randers

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Det ved jeg ikke om man tænker - jeg tænkte, at det ville være sjovere at høre nogle argumenter med substans end en følelse man sidder med?

        Og nu var RFC-kampen jo emnet - så AGF-diskussionen hører til et andet sted. Det er ikke ligefrem et argument for, at vi ikke kan slå RFC.
        Følelser vægter højere end substanser i fodbold.

        Sorry ku ik' la' vær.

        ;-)

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Det ved jeg ikke om man tænker - jeg tænkte, at det ville være sjovere at høre nogle argumenter med substans end en følelse man sidder med?

          Og nu var RFC-kampen jo emnet - så AGF-diskussionen hører til et andet sted. Det er ikke ligefrem et argument for, at vi ikke kan slå RFC.
          Her er et argument med substans: I held sæsonen er det kun lykkes os én gang at vinde mere end én kamp ad gangen.

          Så hvis vi vinder over AGF er der et statistisk belæg for at sige, at der er en sandsynlighed for at vi ikke vinder den næste.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Jo mere jeg tænker over det, jo mere er jeg for en AaB-sejr i aften.

            Hvis AaB vinder er vi fortsat 1 point efter Horsens. Horsens har Brøndby hjemme næste weekend. Den taber de formentlig og forhåbentlig. Gør de det samtidig med, at vi slår AGF, så skal vi bare have 1 point i Randers og så er top 6 hjemme. Får vi uafgjort mod AGF, skal vi bare matche det antal point de får imod Lyngby i sidste runde.

            Selv hvis AaB taber i aften, så har de Randers og AGF i de sidste to runder ligesom vi selv har og skal bare have ét point mere end os. Her frygter jeg ærligt talt mere, at AaB kan lave 6 point, end at Horsens skal gå ud og tage point fra Brøndby.

            Comment


              Arrr, Sønderjyske har udspillet deres rolle, og kommer IKKE i Top 6.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                Arrr, Sønderjyske har udspillet deres rolle, og kommer IKKE i Top 6.
                Skal vi være kede af det ?

                Comment


                  Næ, svarede bare et indlæg der inkludere SdE - efter at have svaret, kunnen jeg så lige se 30 nyere indlæg 😆

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                    Næ, svarede bare et indlæg der inkludere SdE - efter at have svaret, kunnen jeg så lige se 30 nyere indlæg 
                    Det forklarer en del. Bare svært at se for os andre når den ikke er med citat :)

                    Comment


                      Nej, SønderjyskE overhaler ikke 3 hold med 2 kampe tilbage og 3 point efter. Det sker helt sikkert ikke.

                      Jeg vil dog sige, at jeg forsat regner med, at AaB vinder i aften over Hoaaarsens, og så er alt fuldkommen som forventet, blot med 2 runder tilbage i stedet for 3.

                      AGF og Randers skal give 4 point, såfremt AaB vinder i aften, så bør vi ryge med i slutspillet på sidste mandat.

                      Comment


                        Får AaB point i aften kan vi ikke selv afgøre vores skæbne. Så skal vi have hjælp. Kunne sagtens se Horsens drille Brøndby. På et tidspunkt skal de jo tabe.

                        Comment


                          https://www.fyens.dk/modules/mobile/...id=3236203&rss

                          Nogen der kan læse denne og give et kort resume?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            https://www.fyens.dk/modules/mobile/...id=3236203&rss

                            Nogen der kan læse denne og give et kort resume?
                            Nej, men jeg har et kvalificeret gæt.

                            "Troels Bech skal hjælpe OB" er sikkert en latterlig clickbait-overskrift der handler om, at en Brøndby-sejr næste weekend mod Horsens vil være en hjælp for OB. Bl.a. derfor kommer jeg ikke til at betale en krone for at læse det bras, som de har bag deres betalingsmure.

                            Comment


                              AaB spiller ikke ret godt hjemme mod Horsens. Måske gør de ikke rent bord alligevel. Og som sagt, Horsens kan sagtens drille Brøndby i næste runde.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                AaB spiller ikke ret godt hjemme mod Horsens. Måske gør de ikke rent bord alligevel. Og som sagt, Horsens kan sagtens drille Brøndby i næste runde.
                                Tror ikke vi klarer den uanset hvad. Så håber bare på en 8. Plads hvor vi ikke kommer i problemer

                                Comment

                                Working...
                                X