Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Og lad os få gult til Nørgaard, Tibbling og Mukthar i morgen..
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Og Röcker.

    MvH ChrisOB
    Tja...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      19.531, det er tilskuere-tallet for den 23 runde af superligaen! (end da med nr. 1 og 2 der mødte hindanden). Jeg må indrømme at jeg syns det er håbløst at man i danmark spiller så mange kampe at vi skal spille om vinteren. I min verden burde man skær det ned til en ligeud tunering med kun 26 kampe. Det ville da øge interessen for de enkelte kampe og man ville ikke skulle spille i 10 minus grader på tomme stadions!
      We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
        19.531, det er tilskuere-tallet for den 23 runde af superligaen! (end da med nr. 1 og 2 der mødte hindanden). Jeg må indrømme at jeg syns det er håbløst at man i danmark spiller så mange kampe at vi skal spille om vinteren. I min verden burde man skær det ned til en ligeud tunering med kun 26 kampe. Det ville da øge interessen for de enkelte kampe og man ville ikke skulle spille i 10 minus grader på tomme stadions!
        Vejret er ingen herre over. Vm til sommer har presset turneringen til en lidt hurtigere afvikling. Men der er da ingen tvivl om at der ville komme flere hvis det var varmt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Vejret er ingen herre over. Vm til sommer har presset turneringen til en lidt hurtigere afvikling. Men der er da ingen tvivl om at der ville komme flere hvis det var varmt.
          Vejret er ingen herre over. Men at planlægge uden for vinter perioden er man da herre over! I Sverige og Norge kan det lykkes selvom der er wm. Blandt andet fordi de spiller færre kampe. Så måske man skulle kigge lidt i deres retning og lære lidt, hvis man vil have flere folk på stations...
          We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
            Vejret er ingen herre over. Men at planlægge uden for vinter perioden er man da herre over! I Sverige og Norge kan det lykkes selvom der er wm. Blandt andet fordi de spiller færre kampe. Så måske man skulle kigge lidt i deres retning og lære lidt, hvis man vil have flere folk på stations...
            Nu er det ikke i sig selv et mål der skal mange mennesker på stadion. 26 kampe på et år er jo for lidt. Hvad skal de så lave resten af året?

            Comment


              Shit mand, det bliver tæt, om vi kommer med i top 6.

              Med al sandsynlighed taber vi i Brøndby, og så SKAL vi hive 6 point mod AGF og Randers. To kampe, som jeg anser som lidt af nogle cowboy-kampe, der kan gå i alle retninger i virkeligheden.

              Pt ligner det, at der er OB, Horsens og Aab der skal kæmpe om de to pladser, og her har AaB det nemmeste program tilbage. Hobro anser jeg som ude af racet, og det samme med Silkeborg. De to hold er hhv. 3 og 4 point (og en dårligere målscore efter), og det tror jeg ikke de henter på 3 kampe. Hobro slutter i øvrigt af i Brøndby, mens Silkeborg har både FCK og FCM tilbage i programmet.

              AaB's program:

              AaB - Horsens
              AaB - Randers
              AGF - AaB

              Horsens' program:
              AaB - Horsens
              Horsens - Brøndby
              Lyngby - Horsens

              OB's program:
              Brøndby - OB
              OB - AGF
              Randers - OB

              Her må jeg sige, at med undtagelse af kampene mod Brøndby, som ser meget stærke ud pt, så kan ALLE andre kampe tippe i alle retninger på dagen.

              Jeg hælder til, at AaB slår Horsens i weekenden, og så stryger de forbi os, mens vi ligger på 7. pladsen hvis vi forestiller os, at vi taber i Brøndby.

              Vil virkelige gerne undgå nedrykningsspillet. Ja, der er en ekstra mulighed for at nappe en 7.plads, der potentielt kan give adgang til europæisk, men a) vi slår formentlig ikke nummer 3/4 i den duel anyways, og b) vi kunne godt bruge en plads i det 'fine' selskab både økonomisk i form af TV-penge og indtægter i øgede antal tilskuere og så rent interessemæssigt for OB, pga. de større kampe, flere folk på stadion og medvirken til at afgøre mesterskabet. Og så naturligvis for klubbens selvforståelse og evt. tiltrækningskraft i sommerens transfervindue.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Nu er det ikke i sig selv et mål der skal mange mennesker på stadion. 26 kampe på et år er jo for lidt. Hvad skal de så lave resten af året?
                Selvfølgelig er det da et mål at der skal mange mennesker på stadion .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Shit mand, det bliver tæt, om vi kommer med i top 6.

                  Med al sandsynlighed taber vi i Brøndby, og så SKAL vi hive 6 point mod AGF og Randers. To kampe, som jeg anser som lidt af nogle cowboy-kampe, der kan gå i alle retninger i virkeligheden.

                  Pt ligner det, at der er OB, Horsens og Aab der skal kæmpe om de to pladser, og her har AaB det nemmeste program tilbage. Hobro anser jeg som ude af racet, og det samme med Silkeborg. De to hold er hhv. 3 og 4 point (og en dårligere målscore efter), og det tror jeg ikke de henter på 3 kampe. Hobro slutter i øvrigt af i Brøndby, mens Silkeborg har både FCK og FCM tilbage i programmet.

                  AaB's program:

                  AaB - Horsens
                  AaB - Randers
                  AGF - AaB

                  Horsens' program:
                  AaB - Horsens
                  Horsens - Brøndby
                  Lyngby - Horsens

                  OB's program:
                  Brøndby - OB
                  OB - AGF
                  Randers - OB

                  Her må jeg sige, at med undtagelse af kampene mod Brøndby, som ser meget stærke ud pt, så kan ALLE andre kampe tippe i alle retninger på dagen.

                  Jeg hælder til, at AaB slår Horsens i weekenden, og så stryger de forbi os, mens vi ligger på 7. pladsen hvis vi forestiller os, at vi taber i Brøndby.

                  Vil virkelige gerne undgå nedrykningsspillet. Ja, der er en ekstra mulighed for at nappe en 7.plads, der potentielt kan give adgang til europæisk, men a) vi slår formentlig ikke nummer 3/4 i den duel anyways, og b) vi kunne godt bruge en plads i det 'fine' selskab både økonomisk i form af TV-penge og indtægter i øgede antal tilskuere og så rent interessemæssigt for OB, pga. de større kampe, flere folk på stadion og medvirken til at afgøre mesterskabet. Og så naturligvis for klubbens selvforståelse og evt. tiltrækningskraft i sommerens transfervindue.
                  hobroera point medister hvis de vinder over Lyngby mens vi taber til BIF..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    hobroera point medister hvis de vinder over Lyngby mens vi taber til BIF..
                    Uden at kunne tyde din besked helt 100%, så svarer jeg lige alligevel

                    Hobro har 3 point op (plus dårligere målscore), hvilket vil sige, de skal hente 4 point på både os og AaB, hvilket jeg ikke tror på de gør, eftersom de også har BIF tilbage.

                    Comment


                      AaB må anses for at være favoritter. Deres program lugter af 7-9 point, hvor vores ligner mere 4-6 point, og så vinder vi sjældent to kampe i streg. Horsens henter formentlig 4-6 point, hvilket er nok, hvis vi får samme pointtal som AC Horsens.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                        AaB må anses for at være favoritter. Deres program lugter af 7-9 point, hvor vores ligner mere 4-6 point, og så vinder vi sjældent to kampe i streg. Horsens henter formentlig 4-6 point, hvilket er nok, hvis vi får samme pointtal som AC Horsens.
                        Et eller andet sted, skal vi vel næsten håbe på, at Horsens taber i Aalborg og efterfølgende hjemme til BIF. For så kan vi med 4 point stryge forbi dem på målscoren?

                        Det kræver self. at vi skraber 4 point til os, men AGF hjemme SKAL give 3, og så må vi fandme kunne skrabe et enkelt point hjem i Kronjylland mod et historisk ringe Randers-hold.

                        Comment


                          Når jeg gennemgår simulatoren for grundspillet, så har jeg stadigvæk både ACH og AAB til at ligge over os. Jeg tror kun vi henter 3 point i de sidste tre. Jeg tror ikke på den endnu, men jeg har det heller ikke godt med at spå om resultater i denne liga.. Der er overraskelser hele tiden, og AAB kunne også sagtens gå hen og kun hente 3 point, selvom det på papiret er nemme kampe.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                            AaB må anses for at være favoritter. Deres program lugter af 7-9 point, hvor vores ligner mere 4-6 point, og så vinder vi sjældent to kampe i streg. Horsens henter formentlig 4-6 point, hvilket er nok, hvis vi får samme pointtal som AC Horsens.
                            Hvis nu du siger AaB får 9 point - så skal Horsens tage point fra BIF for at få mere end 3 - og som jeg skrev tidligere vil det være et rigtig fint udgangspunkt for os, da vi så "bare" skal lave 4 point mod Randers og AGF - så er vi a point med Horsens - og så (medmindre vi taber meget stort til BIF) vil være nok, da vores score er væsentligt bedre end Horsens.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Shit mand, det bliver tæt, om vi kommer med i top 6.

                              Med al sandsynlighed taber vi i Brøndby, og så SKAL vi hive 6 point mod AGF og Randers. To kampe, som jeg anser som lidt af nogle cowboy-kampe, der kan gå i alle retninger i virkeligheden.

                              Pt ligner det, at der er OB, Horsens og Aab der skal kæmpe om de to pladser, og her har AaB det nemmeste program tilbage. Hobro anser jeg som ude af racet, og det samme med Silkeborg. De to hold er hhv. 3 og 4 point (og en dårligere målscore efter), og det tror jeg ikke de henter på 3 kampe. Hobro slutter i øvrigt af i Brøndby, mens Silkeborg har både FCK og FCM tilbage i programmet.

                              AaB's program:

                              AaB - Horsens
                              AaB - Randers
                              AGF - AaB

                              Horsens' program:
                              AaB - Horsens
                              Horsens - Brøndby
                              Lyngby - Horsens

                              OB's program:
                              Brøndby - OB
                              OB - AGF
                              Randers - OB

                              Her må jeg sige, at med undtagelse af kampene mod Brøndby, som ser meget stærke ud pt, så kan ALLE andre kampe tippe i alle retninger på dagen.

                              Jeg hælder til, at AaB slår Horsens i weekenden, og så stryger de forbi os, mens vi ligger på 7. pladsen hvis vi forestiller os, at vi taber i Brøndby.

                              Vil virkelige gerne undgå nedrykningsspillet. Ja, der er en ekstra mulighed for at nappe en 7.plads, der potentielt kan give adgang til europæisk, men a) vi slår formentlig ikke nummer 3/4 i den duel anyways, og b) vi kunne godt bruge en plads i det 'fine' selskab både økonomisk i form af TV-penge og indtægter i øgede antal tilskuere og så rent interessemæssigt for OB, pga. de større kampe, flere folk på stadion og medvirken til at afgøre mesterskabet. Og så naturligvis for klubbens selvforståelse og evt. tiltrækningskraft i sommerens transfervindue.
                              Selv hvis vi taber i Brøndby så står vi ikke mere end max. ét point bag enten Aab eller ACH. Og med den bedste målscoring af de 3 klubber er det ikke en dårlig udgangsposition for os. Det skulle være muligt at hente et point mere ud af de 2 sidste kampe. Så er ret optimistisk. Det lugter som plads 6 for mig.
                              Og kampen i Brøndby er ja endnu ikke tabt, så ...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
                                Hvis nu du siger AaB får 9 point - så skal Horsens tage point fra BIF for at få mere end 3 - og som jeg skrev tidligere vil det være et rigtig fint udgangspunkt for os, da vi så "bare" skal lave 4 point mod Randers og AGF - så er vi a point med Horsens - og så (medmindre vi taber meget stort til BIF) vil være nok, da vores score er væsentligt bedre end Horsens.
                                Horsens kan ikke (jo hvis de slår BIF) ikke få 6 point, hvis AaB samtidig skal hive 7-9 point.

                                Comment

                                Working...
                                X