Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er sgu bange for at det var det top-6 for denne sæson...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Er sgu bange for at det var det top-6 for denne sæson...
      Ja jeg tror heller ikke at vi er i top 6 mere i denne sæson.. Lige til at blive forbandet over

      Comment


        Nej med det spil vi har vist de første 6 runder, er top 6 slet ikke et tema. Og det er fandme bekymrende i en sæson, hvor de to sidste pladser virker til at være ekstremt billigt til salg. De bliver to pladser for to klubber der er tro mod deres koncept, formår at gennemføre det og bare udviser simpel fightervilje. Og det kan sagtens blive Hobro og Horsens.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Er sgu bange for at det var det top-6 for denne sæson...
          Hvis vi ikke kan få det offensive spil 4-5 niveauer op, så klart ja. Vores defensiv er fin, men den holder ikke til alt, og den kan ikke klare det alene. Gad vide, om vi igen skal have ryggen helt op ad muren, før der sker noget?

          Jeg tænker ikke i spillerhandler - for så skal vi skifte 13-14 mand ud - men i mentalitet.

          Comment


            Ser lige Hobro og gud hvor spiller de bare 100 gange bedre,hurtige og mere aggressivt end os... Simpelthen til at tude over

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Hvis vi ikke kan få det offensive spil 4-5 niveauer op, så klart ja. Vores defensiv er fin, men den holder ikke til alt, og den kan ikke klare det alene. Gad vide, om vi igen skal have ryggen helt op ad muren, før der sker noget?

              Jeg tænker ikke i spillerhandler - for så skal vi skifte 13-14 mand ud - men i mentalitet.
              Det er også der mine tænker er...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ser lige Hobro og gud hvor spiller de bare 100 gange bedre,hurtige og mere aggressivt end os... Simpelthen til at tude over
                De har rent ud sagt været fremragende i de første 6 kampe her. Flotte hjemmesejre, decideret svineuheldige/uskarpe i Parken, var også klart bedre end AaB, og så tabte de så i Århus, men det var ikke en ringere indsats end den vi leverede sidste søndag.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  De har rent ud sagt været fremragende i de første 6 kampe her. Flotte hjemmesejre, decideret svineuheldige/uskarpe i Parken, var også klart bedre end AaB, og så tabte de så i Århus, men det var ikke en ringere indsats end den vi leverede sidste søndag.
                  Enig.. Deres 2 Helsingør indkøb har godt nok gjort en forskel

                  Comment


                    ser ud til, at AGF er ved at få styr på det, og deres kvalitetskøb efterhånden er ved at falde til. Når Randers og AaB også finder melodien, bliver det slemt for OB....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      ser ud til, at AGF er ved at få styr på det, og deres kvalitetskøb efterhånden er ved at falde til. Når Randers og AaB også finder melodien, bliver det slemt for OB....
                      tror det ville blive uanset....og en evt top 6 skal vel heller ikke sikres fordi de andre fejler - ser da langt hellere at vi rent faktisk formår at spille os til det.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        tror det ville blive uanset....og en evt top 6 skal vel heller ikke sikres fordi de andre fejler - ser da langt hellere at vi rent faktisk formår at spille os til det.
                        Jeg snakker slet ikke top-6 her, for det anser jeg for urealistisk, jeg snakker nedrykning...

                        Comment


                          Det er også naivt, at vores hold skulle ende bedre end sidste år. Helenius gør ingen forskel. Tænk hvis Gryte ryger til BIF så kommer vi til at mangle points. Salg af Gyte kan måske kompensere for de placeringskampe penge der må mangle i det budget Gokke har lagt.

                          Comment


                            Nå, så er Kent-møllen fra sidste efterår begyndt at køre igen. Til Fyens Stiftstidende udtaler han følgende lal efter dagens kamp.

                            "Det kan naturligvis til dels handle om manglende kvalitet i de afgørende sekvenser, det kan handle om manglende selvtillid, eller om, at samhandlingerne ikke fungerer."

                            Altså igen bare lidt stolpe ud akkurat som sidste efterår da vi tabte 8 kampe i streg? Og hvad fanden betyder "samhandlinger"?!!

                            "Jeg fastholder, at vi har det fornødne materiale til at gøre en god figur, også i offensiven. De spillere har vist før, at de kan gøre det, og vi må bare arbejde hårdt på træningsbanen for at finde det frem igen."

                            Nej, Kent. Ingen af de spillere har vist noget uden danmarks bedste 10'er (Rasmus Falk) bag sig. Vi er nu i gang med sæson nummer to efter Falks farvel, og der er stadig ikke fundet nogen afløser eller anden form for løsning for det hul, som han efterlod. Hvis jeg gad, kunne jeg finde mine gamle indlæg herinde, hvor jeg advarer om PRÆCIS det her, nemlig at vi kommer til at brække nakken på at mangle ham.

                            Og vi havde hele foråret 2016 til at gøre noget ved det, men Jesper og Kent var alt for stolte. Så gik hele 16/17 i vasken, fordi man ikke tog hånd om problemet, og nu er 17/18 også i gang med det.

                            Det er ganske enkelt tarveligt over for klubben og dens fans. Jesper og Kent er ikke OB og Odense værdige.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Nå, så er Kent-møllen fra sidste efterår begyndt at køre igen. Til Fyens Stiftstidende udtaler han følgende lal efter dagens kamp.

                              "Det kan naturligvis til dels handle om manglende kvalitet i de afgørende sekvenser, det kan handle om manglende selvtillid, eller om, at samhandlingerne ikke fungerer."

                              Altså igen bare lidt stolpe ud akkurat som sidste efterår da vi tabte 8 kampe i streg? Og hvad fanden betyder "samhandlinger"?!!

                              "Jeg fastholder, at vi har det fornødne materiale til at gøre en god figur, også i offensiven. De spillere har vist før, at de kan gøre det, og vi må bare arbejde hårdt på træningsbanen for at finde det frem igen."

                              Nej, Kent. Ingen af de spillere har vist noget uden danmarks bedste 10'er (Rasmus Falk) bag sig. Vi er nu i gang med sæson nummer to efter Falks farvel, og der er stadig ikke fundet nogen afløser eller anden form for løsning for det hul, som han efterlod. Hvis jeg gad, kunne jeg finde mine gamle indlæg herinde, hvor jeg advarer om PRÆCIS det her, nemlig at vi kommer til at brække nakken på at mangle ham.

                              Og vi havde hele foråret 2016 til at gøre noget ved det, men Jesper og Kent var alt for stolte. Så gik hele 16/17 i vasken, fordi man ikke tog hånd om problemet, og nu er 17/18 også i gang med det.

                              Det er ganske enkelt tarveligt over for klubben og dens fans. Jesper og Kent er ikke OB og Odense værdige.
                              Og dermed forklarer Kent sig selv som problemet: hvis truppen ham arbejder med så lang tid nu er god nok så betyder det at træneren er problemet og for dårligt.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Nå, så er Kent-møllen fra sidste efterår begyndt at køre igen. Til Fyens Stiftstidende udtaler han følgende lal efter dagens kamp.

                                "Det kan naturligvis til dels handle om manglende kvalitet i de afgørende sekvenser, det kan handle om manglende selvtillid, eller om, at samhandlingerne ikke fungerer."

                                Altså igen bare lidt stolpe ud akkurat som sidste efterår da vi tabte 8 kampe i streg? Og hvad fanden betyder "samhandlinger"?!!

                                "Jeg fastholder, at vi har det fornødne materiale til at gøre en god figur, også i offensiven. De spillere har vist før, at de kan gøre det, og vi må bare arbejde hårdt på træningsbanen for at finde det frem igen."

                                Nej, Kent. Ingen af de spillere har vist noget uden danmarks bedste 10'er (Rasmus Falk) bag sig. Vi er nu i gang med sæson nummer to efter Falks farvel, og der er stadig ikke fundet nogen afløser eller anden form for løsning for det hul, som han efterlod. Hvis jeg gad, kunne jeg finde mine gamle indlæg herinde, hvor jeg advarer om PRÆCIS det her, nemlig at vi kommer til at brække nakken på at mangle ham.

                                Og vi havde hele foråret 2016 til at gøre noget ved det, men Jesper og Kent var alt for stolte. Så gik hele 16/17 i vasken, fordi man ikke tog hånd om problemet, og nu er 17/18 også i gang med det.

                                Det er ganske enkelt tarveligt over for klubben og dens fans. Jesper og Kent er ikke OB og Odense værdige.
                                Hvis det var, at vi rent faktisk ramte stolpen, så kunne Kent have en sag, men vi er jo ikke i nærheden af, overhovedet at komme så tæt på målet, så slemt er det. Vi har nu i tre kampe skabt to chancer.

                                Comment

                                Working...
                                X