Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2017/18
Collapse
X
-
Jeg tror stadig ikke på det mm Horsens kun får 2-3p. Vi får max 3-4..
Det værste der så kan ske er at vi bliver 7`er.. Det ligner en rigtig lorte pulje. Meget bedre at blive nr 8
Sådan vil puljerne se ud med nuværende stilling
Nr 7——- 31p
Nr 10—— 25p
Nr 11——- 25p
Nr 14——- 17p
Pt har vi 6p ned til de farlige nedryknings playoff kampe i denne pulje
Nr 8——- 28p
Nr 9——- 27p
Nr 12—— 20p
Nr 13—— 17p
Pt har vi 11p ned til de farlige nedryknings playoff kampe i denne pulje
Jeg ved sgu godt hvad jeg vil vælge. Jeg fucing bræker mig hvis vi tager den dobbelt straf det er at blive 7`er
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg skal lige have et par gram af det du ryger tak"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror stadig ikke på det mm Horsens kun får 2-3p. Vi får max 3-4..
Det værste der så kan ske er at vi bliver 7`er.. Det ligner en rigtig lorte pulje. Meget bedre at blive nr 8
Sådan vil puljerne se ud med nuværende stilling
Nr 7- 31p
Nr 10 25p
Nr 11- 25p
Nr 14- 17p
Pt har vi 6p ned til de farlige nedryknings playoff kampe i denne pulje
Nr 8- 28p
Nr 9- 27p
Nr 12 20p
Nr 13 17p
Pt har vi 11p ned til de farlige nedryknings playoff kampe i denne pulje
Jeg ved sgu godt hvad jeg vil vælge. Jeg fucing bræker mig hvis vi tager den dobbelt straf det er at blive 7`er
Comment
-
Har forudsat følgende resultater:
Runde 24:
LBK-Hobro: 2
FCH-SDJ: 2
RFC-FCN:2
AGF-FCK: 2
BIF-OB: 1
SIF-FCM: 2
Runde 25:
OB-AGF: 1
Hobro- SIF: 1
SDJ-LBK:1
AAB-RFC: 1
FCN-FCM: 2
ACH-BIF: 1
FCK-FCH:1
Runde 26:
BIF-Hobro: 2
FCH-FCN: 2
FCM-SDJ: 2
AGF-AAB: 2
LBK-ACH: 2
SIF-FCK: 2
RFC-OB: 2
Hvilket betyder en slutstillingen der hedder
40 aab
38 ach
37 ob, hvis AaB vinder over ACH
39 ach
38 aab
37 ob, hvis den ender uafgjort mellem AaB og ach
41 ach
37 ob
37 Hobro, hvis ACH vinder over AaB ...
jokeren her er dog at ACH slår BIF så der er det at klynge sig til ikke sker ... og at vi ikke fucker det op for os selv ...."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Når jeg kigger på mulighederne for grupperne i nedrykningsslutspillet, så er det ikke umiddelbart antal af de points de nederste har, jeg kigger på.
Jeg tænker at OB bare ikke skal i en pulje med Silkeborg, dem kan de bare ikke finde ud af at spille imod eller rettere slå....men lettere vil det være at hente 6 points i de sidste 3 kampe, så bør det være nok til 6.pladsen, hvis ikke de smider deres ok målscorer i Bøf i aftenLast edited by allanribe; 04-03-2018, 09:53.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlægNår jeg kigger på mulighederne for grupperne i nedrykningsslutspillet, så er det ikke umiddelbart antal af de points de nederste har, jeg kigger på.
Jeg tænker at OB bare ikke skal i en pulje med Silkeborg, dem kan de bare ikke finde ud af at spille imod eller rettere slå....men lettere vil det være at hente 6 points i de sidste 3 kampe, så bør det være nok til 6.pladsen, hvis ikke de smider deres ok målscorer i Bøf i aften
Comment
Comment