Jeg tror stadig ikke på det mm Horsens kun får 2-3p. Vi får max 3-4..
Det værste der så kan ske er at vi bliver 7`er.. Det ligner en rigtig lorte pulje. Meget bedre at blive nr 8
Sådan vil puljerne se ud med nuværende stilling
Nr 7——- 31p
Nr 10—— 25p
Nr 11——- 25p
Nr 14——- 17p
Pt har vi 6p ned til de farlige nedryknings playoff kampe i denne pulje
Nr 8——- 28p
Nr 9——- 27p
Nr 12—— 20p
Nr 13—— 17p
Pt har vi 11p ned til de farlige nedryknings playoff kampe i denne pulje
Jeg ved sgu godt hvad jeg vil vælge. Jeg fucing bræker mig hvis vi tager den dobbelt straf det er at blive 7`er
Jeg tror stadig ikke på det mm Horsens kun får 2-3p. Vi får max 3-4..
Det værste der så kan ske er at vi bliver 7`er.. Det ligner en rigtig lorte pulje. Meget bedre at blive nr 8
Sådan vil puljerne se ud med nuværende stilling
Nr 7- 31p
Nr 10 25p
Nr 11- 25p
Nr 14- 17p
Pt har vi 6p ned til de farlige nedryknings playoff kampe i denne pulje
Nr 8- 28p
Nr 9- 27p
Nr 12 20p
Nr 13 17p
Pt har vi 11p ned til de farlige nedryknings playoff kampe i denne pulje
Jeg ved sgu godt hvad jeg vil vælge. Jeg fucing bræker mig hvis vi tager den dobbelt straf det er at blive 7`er
Men hvis Hooooaaarsens skal have mere end 3p, så skal de enten hive point i Aalborg eller mod BIF. Får de mod AaB, så kan vi lige så godt nappe 6p i de sidste to kampe.
Hobro nok max 3 point mere. Så vi skal virkelig dumme os for ikke at holde dem bag os. Lad der bare være stor afstand til de fire nederste, hvis vi skulle ende udenfor top 6
Hvis vi bare laver 3 point i de 3 sidste kampe, så bør Hobro i hvert fald ikke kunne gå forbi os. Hvis vi ikke kan lave 3 point i de kampe, kommer vi ikke i top 6 alligevel.
Jeg tror på 4 point til OB, 6 point til AaB og 3 point til Horsens, og ender med at AaB har 37, OB og Horsens 35 og Hobro 34 point, nok at slutte som nr 6.
Når jeg kigger på mulighederne for grupperne i nedrykningsslutspillet, så er det ikke umiddelbart antal af de points de nederste har, jeg kigger på.
Jeg tænker at OB bare ikke skal i en pulje med Silkeborg, dem kan de bare ikke finde ud af at spille imod eller rettere slå....men lettere vil det være at hente 6 points i de sidste 3 kampe, så bør det være nok til 6.pladsen, hvis ikke de smider deres ok målscorer i Bøf i aften
Når jeg kigger på mulighederne for grupperne i nedrykningsslutspillet, så er det ikke umiddelbart antal af de points de nederste har, jeg kigger på.
Jeg tænker at OB bare ikke skal i en pulje med Silkeborg, dem kan de bare ikke finde ud af at spille imod eller rettere slå....men lettere vil det være at hente 6 points i de sidste 3 kampe, så bør det være nok til 6.pladsen, hvis ikke de smider deres ok målscorer i Bøf i aften
Man kan også bare starte med at hente 3 point i dag ... Så ser alting lysere ud ...
Comment