Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2017/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægLækkert med pointtab til dem! Den kamp vil de ærgre sig over hvis top-6 lige glipper for dem.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægAbsolut. Men GF og OB i direkte duel om top 6 på Odense Stadion kunne bare være en fed kamp. Al ære og respekt til Horsens, men en GF duel ville bare historiemæssigt være federe.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægAbsolut. Men GF og OB i direkte duel om top 6 på Odense Stadion kunne bare være en fed kamp. Al ære og respekt til Horsens, men en GF duel ville bare historiemæssigt være federe."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balor Se indlægEfter at Horsens smed 2 point, ser jeg OB i top 6 med to hjemmesejre og uafgjort i Randers.
Jeg tror OB ender 6 og AaB 5
OB skal have 7-9 i de sidste 4. For idag får vi ingenting og har derved tabt 4 ud af de sidste 5 kampe. Det lugter ikke af Top 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå Horsens får kun 4 point i deres sidste 4 kampe? Jeg tænker 5-6p
OB skal have 7-9 i de sidste 4. For idag får vi ingenting og har derved tabt 4 ud af de sidste 5 kampe. Det lugter ikke af Top 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægKent har aldrig vundet i Parken, så et point ville være fantastisk. Men Top 6 er svært at tro på når SIF som intet kan på udebane let fik 3 point mod os. Jeg ser ikke 3 lette points mod Lyngby. Godt nok er Lyngby svækket, men de slås for overlevelse, mens vi har ansatte i klubben som taler holdet op til. Top 6. Skal vi i top 6 så skal det være på vilje og fight- har vi det?
Comment
Comment