Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det er så mange hold involveret, at det er stort se tumuligt at komme med kvalificerede bud på, hvem det er der får sneget sig med i sidste ende.
    Jeg må indrømme, at jeg kigger (mere og mere) på, hvor langt der er ned til de nederste fire. Jeg bliver superglad for, hvis vi sniger os med i top 6, men deter jo primært fordi det ville sikre os i mod at komme ud i noget lort, for det ville jo et eller andet sted slutte sæsonen – vi ville jo reelt ikke have nogen rolle at spille i det slutspil (det samme vil i mine øjne gøre sig gældende ligegyldigt hvem, der ender på 5. og 6. pladsen).
    Her er jeg så lodret uenig! Det ville være guld værd at få en masse kampe i streg mod de allerbedste, også selv om en afklapsning lurer om hjørner. Det giver hår på brystet, og ville være et rigtigt fint afsæt til kommende sæson. Det er tydeligt at se på FCN, at netop deres top 6 placering sidste sæson har modnet mange af deres unge spillere.

    Comment


      Ser AGF - sønderjyske. Der er vist ikke meget at frygte fra den kant. Men er da glad for vi har købt Kløve og ikke Simon Kroon. Han gør ikke meget væsen af sig. Til gengæld er AGFs nye back Højer virkelig god. Mærkeligt han har stået bag Lump i Lyngby.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Ser AGF - sønderjyske. Der er vist ikke meget at frygte fra den kant. Men er da glad for vi har købt Kløve og ikke Simon Kroon. Han gør ikke meget væsen af sig. Til gengæld er AGFs nye back Højer virkelig god. Mærkeligt han har stået bag Lump i Lyngby.
        Synger deres fans seriøst "attack attack attack"? For så er vores "provinsielle" selv tak da yderst fint litterært.

        Comment


          Den ender 0 - 0 ... fint resultat for OB.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Ser AGF - sønderjyske. Der er vist ikke meget at frygte fra den kant. Men er da glad for vi har købt Kløve og ikke Simon Kroon. Han gør ikke meget væsen af sig. Til gengæld er AGFs nye back Højer virkelig god. Mærkeligt han har stået bag Lump i Lyngby.
            Vinder SønderjyskE hjemme mod Suppens ringeste udehold i næste weekend og taber vi samtidig i Parken, så er de forbi os. De er i den grad stadig med. AGF burde være for langt væk ift. top 6, men taber vi til dem hjemme, kan vi sagtens risikere at slutte under dem i grundspillet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Ser AGF - sønderjyske. Der er vist ikke meget at frygte fra den kant. Men er da glad for vi har købt Kløve og ikke Simon Kroon. Han gør ikke meget væsen af sig. Til gengæld er AGFs nye back Højer virkelig god. Mærkeligt han har stået bag Lump i Lyngby.
              ? Har du set Sønderjyskes restprogram? Pånær den sidste kamp imod FCM, så ligger de klart til forventeligt flere points end os. Horsens' program ser heller ikke værst ud. Vi har måske en 7 points mere at håbe på; Sønderjyske kan nemt tage 10, Horsens ligger måske også til en 6-7 points som os, AaB er min dark horse; de svinger meget. Det kan blive meget tæt omkring top 6 cuttet; tror bare ikke på Hobro - uden Kirkevål i topform, klasker de sammen. Og de har to grimme kampe i træk nu her. Silkeborg er også svære at se klare den.
              Det står nok mellem Horsens, os, AaB og Sønderjyske; og jeg vil mene, at Horsens og Sønderjyske pt. har de lidt bedre kort på hånden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                ? Har du set Sønderjyskes restprogram? Pånær den sidste kamp imod FCM, så ligger de klart til forventeligt flere points end os. Horsens' program ser heller ikke værst ud. Vi har måske en 7 points mere at håbe på; Sønderjyske kan nemt tage 10, Horsens ligger måske også til en 6-7 points som os, AaB er min dark horse; de svinger meget. Det kan blive meget tæt omkring top 6 cuttet; tror bare ikke på Hobro - uden Kirkevål i topform, klasker de sammen. Og de har to grimme kampe i træk nu her. Silkeborg er også svære at se klare den.
                Det står nok mellem Horsens, os, AaB og Sønderjyske; og jeg vil mene, at Horsens og Sønderjyske pt. har de lidt bedre kort på hånden.
                Men de spillede ikke særligt godt i dag. De havde nogle gode dødbolds kombinationer, men ellers kom de jo ikke med det vilde. Ved ikke om det er trænerskiftet eller hvad det er, men synes det er lang tid siden Uhre rigtig er kommet til sin ret.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Men de spillede ikke særligt godt i dag. De havde nogle gode dødbolds kombinationer, men ellers kom de jo ikke med det vilde. Ved ikke om det er trænerskiftet eller hvad det er, men synes det er lang tid siden Uhre rigtig er kommet til sin ret.
                  Nej det gjorde de ikke, på den måde er de meget lig OB, AaB, Hobro osv. Sat på spidsen, så er forskellen på SønderjyskE og os pt, at SønderjyskE har overstået deres ture til Brøndby og Parken, hvor vi stadig har dem til gode.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Nej det gjorde de ikke, på den måde er de meget lig OB, AaB, Hobro osv. Sat på spidsen, så er forskellen på SønderjyskE og os pt, at SønderjyskE har overstået deres ture til Brøndby og Parken, hvor vi stadig har dem til gode.
                    Helt enig. De har Silkeborg, AaB (begge på hjemmebane), Helsingør ude og Lyngby hjemme - inden de skal til Herning, som så er svær. Men der kan nemt ligge 10 points til dem i de 4 første kampe, og det ser jeg ikke os komme op på, samlet set.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      ? Har du set Sønderjyskes restprogram? Pånær den sidste kamp imod FCM, så ligger de klart til forventeligt flere points end os. Horsens' program ser heller ikke værst ud. Vi har måske en 7 points mere at håbe på; Sønderjyske kan nemt tage 10, Horsens ligger måske også til en 6-7 points som os, AaB er min dark horse; de svinger meget. Det kan blive meget tæt omkring top 6 cuttet; tror bare ikke på Hobro - uden Kirkevål i topform, klasker de sammen. Og de har to grimme kampe i træk nu her. Silkeborg er også svære at se klare den.
                      Det står nok mellem Horsens, os, AaB og Sønderjyske; og jeg vil mene, at Horsens og Sønderjyske pt. har de lidt bedre kort på hånden.
                      Jeg tror sønderjyske taber til AaB og fcm. 9 point mere til dem tvivler jeg på er nok. FCK og Horsens tager 4-5 pladsen. Tror AaB henter 6. pladsen.

                      Comment


                        8 hold indenfor 7 point.

                        Vi skal ikke tabe ret mange point!
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          8 hold indenfor 7 point.

                          Vi skal ikke tabe ret mange point!
                          Nej, point i en af kampene mod FCK eller BIF vil godt nok pynte.
                          Og ved ikke rigtigt om det er mere usandsynligt end at vi vinde de “lette” kampe.

                          Comment


                            FCK ser i mine øjne ikke skræmmende ud.

                            Men igen, det gør vi sgu godt nok heller ikke.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              FCK ser i mine øjne ikke skræmmende ud.

                              Men igen, det gør vi sgu godt nok heller ikke.
                              Fischer mod Marco Lund eller Rømer ... well.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Fischer mod Marco Lund eller Rømer ... well.
                                Stort set alle i Superligaen mod FCK's midterforsvar ;)
                                Plus karantæne til Ankersen..

                                Comment

                                Working...
                                X