Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er da altid noget han ikke er tilfreds. Det ville også være at gøre grin med os fans.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Det er da altid noget han ikke er tilfreds. Det ville også være at gøre grin med os fans.
      Tja, men der er også en udtalelse som lyder interessant for mig:
      "...alt i alt synes jeg, at vores spil har været for omstændigt til tider i stedet for at spille direkte"
      Lyder første gang som en (lille) kritik om Kents spillemåde og kræver for en forændring der. Men måske er det mere min ønsketænkning at læse det ud af interviewet...
      Men til mindst er det bedre at høre end de gamle "vi var kun ikke skarp nok/bare uheldig- floskler" vi hørte så ofte.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Tja, men der er også en udtalelse som lyder interessant for mig:
        "...alt i alt synes jeg, at vores spil har været for omstændigt til tider i stedet for at spille direkte"
        Lyder første gang som en (lille) kritik om Kents spillemåde og kræver for en forændring der. Men måske er det mere min ønsketænkning at læse det ud af interviewet...
        Men til mindst er det bedre at høre end de gamle "vi var kun ikke skarp nok/bare uheldig- floskler" vi hørte så ofte.
        Ja det bed jeg også mærke i da jeg læste det. Det er første gang jeg har set en kritik af spillestilen fra JH. Mon vi kan forvente der bliver rettet op på det i vinterpausen?

        Comment


          Syntes faktisk at han rammer meget godt plet med det hele.. Han skal selvfølgelig være lidt mere positiv end os andre, så havde ikke forventet andet når han skulle gøre sæsonen op..
          Syntes dog stadig at det ville klæde den sportslige ledelse at være lidt mere ambitiøs ift at forstærke truppen og melde det ud til omverden

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Ja det bed jeg også mærke i da jeg læste det. Det er første gang jeg har set en kritik af spillestilen fra JH. Mon vi kan forvente der bliver rettet op på det i vinterpausen?
            Det har jeg altså hørt ham sige et par gange i løbet af efteråret. Mener den ene gang var i en Stemmer fra Ådalen Podcast

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Tja, men der er også en udtalelse som lyder interessant for mig:
              "...alt i alt synes jeg, at vores spil har været for omstændigt til tider i stedet for at spille direkte"
              Lyder første gang som en (lille) kritik om Kents spillemåde og kræver for en forændring der. Men måske er det mere min ønsketænkning at læse det ud af interviewet...
              Men til mindst er det bedre at høre end de gamle "vi var kun ikke skarp nok/bare uheldig- floskler" vi hørte så ofte.
              Der ville da være rart, hvis manden har fået øjnene op. Jeg savner bare noget mere konkret, i forhold til hvad han så vil gøre ved det. Det er ikke mange timer siden, Kent var ude at sige at der ikke vil komme offensive indkøb. De plejer ikke at signalere uenighed.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                Der ville da være rart, hvis manden har fået øjnene op. Jeg savner bare noget mere konkret, i forhold til hvad han så vil gøre ved det. Det er ikke mange timer siden, Kent var ude at sige at der ikke vil komme offensive indkøb. De plejer ikke at signalere uenighed.
                De er jo enige om at truppen skal træne sig bedre over vinteren og arbejde på de indbyrdes forståelser.. Det er hvad jeg har hørt fra begge.. Og indfri det store potentiale man mener holdet besidder

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                  Der ville da være rart, hvis manden har fået øjnene op. Jeg savner bare noget mere konkret, i forhold til hvad han så vil gøre ved det. Det er ikke mange timer siden, Kent var ude at sige at der ikke vil komme offensive indkøb. De plejer ikke at signalere uenighed.
                  Fortolker JHs udtalelse ikke i hensigt af mulige spillerkøb i vintervinduet. Der forventer jeg ikke meget, desværre. Men hvis man endelig begynder at kigge med kritisk øje på vores spillemåde og forcerer en mere direkte spil så er det ja allerede et fremskridt.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Ja det bed jeg også mærke i da jeg læste det. Det er første gang jeg har set en kritik af spillestilen fra JH. Mon vi kan forvente der bliver rettet op på det i vinterpausen?
                    Forventer ikke det helt store (det går ja mest kun om marginaler i OB 😉) og man kan ja ikke omvælte hele spillestilen i få uger. Men ser det positivt at problemet til mindst navngives. Håber Kent arbejder med holdet til mindst i den retning og vi ser lidt mere direkte spil i foråret. Håber - og håbet dør sidst.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...i-superligaen/ Så der sgu OBere på igen haha :p

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Giver sgu min til KEP

                        Comment


                          Gad vide om vi er parat til at bruge lign penge på spillere?

                          https://www.bt.dk/superligaen/medie-...-for-millioner

                          eller skal det være transfer frie/lykkeriddere igen?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Gad vide om vi er parat til at bruge lign penge på spillere?

                            https://www.bt.dk/superligaen/medie-...-for-millioner

                            eller skal det være transfer frie/lykkeriddere igen?
                            det er jo ikke ligefrem fordi de sprænger banken med den transfer - så mon ikke vi KAN være med - hvis ellers vi vil.

                            Tiden under JH taler så ret meget imod.....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              det er jo ikke ligefrem fordi de sprænger banken med den transfer - så mon ikke vi KAN være med - hvis ellers vi vil.

                              Tiden under JH taler så ret meget imod.....
                              Selvfølgelig har man brugt transfers til nuværende trup. Men det er vel 2-3 år siden vi var i 2,5-3 mill klassen. Jeg tænker Izu og Festersen
                              Elles her det jo været transferfrie eller spillere lige over en million (Joan,Casper,Ryan) eller lige under(AK,Tingager)...

                              Der bliver ikke satset det store må man sige..

                              Comment


                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ligere-pga-vm/

                                Comment

                                Working...
                                X