Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg synes, vi ligger ok i svinget i min version af superligasimulatoren http://www.superliga.dk/slutspils-simulator . Det er godt at aab og ach skal møde hinanden. Jeg tror på vi klarer den for første gang i sæsonen!
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      Lige indtil at vi smider point til Lyngby ....
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Lige indtil at vi smider point til Lyngby ....
        Man vil ikke blive overrasket....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
          Jeg synes, vi ligger ok i svinget i min version af superligasimulatoren http://www.superliga.dk/slutspils-simulator . Det er godt at aab og ach skal møde hinanden. Jeg tror på vi klarer den for første gang i sæsonen!
          Det bliver sgu tæt. 35p burde være nok med lidt + på målscoren. Så spørgsmålet er kun om vi kan tage 7p og begrænse nederlaget i Brøndby

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
            Jeg synes, vi ligger ok i svinget i min version af superligasimulatoren http://www.superliga.dk/slutspils-simulator . Det er godt at aab og ach skal møde hinanden. Jeg tror på vi klarer den for første gang i sæsonen!
            Jeg har os stadigvæk som 7’er. ACH og AAB foran os på 5./6. Pladsen. Begge med 36 point, og os på 33.

            Comment


              Og så gælder det vel om at blive 8`er og ikke 7`er når/hvis det glipper

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Jeg har os stadigvæk som 7’er. ACH og AAB foran os på 5./6. Pladsen. Begge med 36 point, og os på 33.
                Den værste plads af alle vel. Hellere nummer 8 så man kommer i pulje med 12 og 13 som nok er godt langt bagud på det tidspunkt
                Kunne godt være Lyngby og Randers

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det bliver sgu tæt. 35p burde være nok med lidt + på målscoren. Så spørgsmålet er kun om vi kan tage 7p og begrænse nederlaget i Brøndby
                  Har prøvet den nu og selv med 37 point kan AaB gå forbi os .. mens ACH og Hobro ikke er ude ...

                  Runde 23: 1x1112x
                  24: 22221122
                  25: 1111111
                  26: 2222222
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Har prøvet den nu og selv med 37 point kan AaB gå forbi os .. mens ACH og Hobro ikke er ude ...

                    Runde 23: 1x1112x
                    24: 22221122
                    25: 1111111
                    26: 2222222
                    Er de 2 sidste runder ikke lidt urealistisk
                    Jeg har også OB foran os uanset hvor mange gange jeg prøver den

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Og så gælder det vel om at blive 8`er og ikke 7`er når/hvis det glipper
                      ja - virker ihvertfald pt til at være det bedste

                      Comment


                        Vi skal bruge 9 point. Mindre kan ikke gøre det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Er de 2 sidste runder ikke lidt urealistisk
                          Jeg har også OB foran os uanset hvor mange gange jeg prøver den
                          hobro og Sønderjyske i den sidste måske samt Nordsjælland og Horsens i næstsidste... alle mod FCM og BIF men det så da sjovt ud ...

                          men ja; ændrer jeg dem så ender vi på 37 sammen med AaB og Hobro på 6, 7 og 8. pladsen så målscore kan komme til at betyde meget ....
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Vi skal bruge 9 point. Mindre kan ikke gøre det.
                            Jeg tror 7 ville være nok. Problemet er bare at det tror jeg ikke vi når at skrabe sammen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg tror 7 ville være nok. Problemet er bare at det tror jeg ikke vi når at skrabe sammen
                              nej - men så fortjener vi fandme heller ikke at komme i top 6. Længere er den jo ikke. Det er jo ikke ligefrem tophold vi skal møde i de resterende kampe....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                nej - men så fortjener vi fandme heller ikke at komme i top 6. Længere er den jo ikke. Det er jo ikke ligefrem tophold vi skal møde i de resterende kampe....
                                Enig. Jeg håber bare at vi bliver 8`er

                                Comment

                                Working...
                                X