Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Man kan groft sige at I vores tilfælde så skal bedre faciliteter udelukkende bruges som en brik for at tiltrække bedre spillere. Det hele handler om kvaliteten af spillere, sammensætning og trænerne.

    Vi har tidligere kunnet skabe gode hold, hold der er værd at følge MED vores dårlige træningsfaciliteter. Det kan ske igen. Med de rigtige folk.

    MvH ChrisOB
    Men kvalitet er mange ting, og nogle mennesker trives i nogle miljøer og mistrives i andre. En Guardiola ville aldrig vinde noget i Burnley, Bo Henriksen ville nok ikke få succes i FCM osv.

    Så det at finde kvalitet til de givne rammer, er jo altafgørende.

    Det virker på mig som om, at Jesper Hansen har sat OB i en slags koma, at der er en opfattelse af, at OB ikke kan få succes med de nuværende rammer. Det er en taber og offerfortælling der skabes, og det gider ingen være en del af .

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Med os? Hvem?

      "Jo jo , men vi har fået en ekstra træner til ungdommen , endda helt fra Kjøwenhavn så vi buldrer fremad .. vi er driftige og gør meget for at skabe fremgang ..
      vi har store planer og ambitioner og har arbejdet længe med planerne for faciliteterne" Første del er jo faktuelt forkert og derfor synes jeg det er en fjollet one-liner. Anden del er da helt reel frustration. Men første del ødelægger jo bare budskabet og derfor opponerer jeg.

      Som jeg vist også gentagende gange har skrevet som svar til dig er jeg ikke imod kritikken. Jeg er imod at den ikke er faktuel eller den går efter manden fremfor bolden.
      ..eller den går efter manden fremfor bolden.

      Dette er en ‘politisk korrekt’ floskel, som har vundet indpas det seneste årti eller to! Pudsigt nok er den jo taget ud af fodboldspillet, og er decideret forkert! Både i fodboldspillet, men også IRL. Oftest bør man tværtimod gå efter manden og ikke bolden, specielt i f.eks. omstillingsspillet. Og specielt når ens egne evner mere er til manden end bolden.. Vægten vi lægger i at gå efter bolden fremfor manden, når vi anvender udtrykket som blot et udtryk, er jo at arbejde konstruktivt videre med d KLARE mangler manden har med bolden. Er projektet for stort og omfattende og sandsynligheden for succes for lille, så er det bedre at gå direkte efter manden!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        ..eller den går efter manden fremfor bolden.

        Dette er en ‘politisk korrekt’ floskel, som har vundet indpas det seneste årti eller to! Pudsigt nok er den jo taget ud af fodboldspillet, og er decideret forkert! Både i fodboldspillet, men også IRL. Oftest bør man tværtimod gå efter manden og ikke bolden, specielt i f.eks. omstillingsspillet. Og specielt når ens egne evner mere er til manden end bolden.. Vægten vi lægger i at gå efter bolden fremfor manden, når vi anvender udtrykket som blot et udtryk, er jo at arbejde konstruktivt videre med d KLARE mangler manden har med bolden. Er projektet for stort og omfattende og sandsynligheden for succes for lille, så er det bedre at gå direkte efter manden!
        Men jeg vil jo netop ikke bremse omstillingen eller debatten ved at gå efter manden. Jeg vil fortsætte den. Og er det så os brugere der ikke kan argumentere og derfor skal svine hinanden eller andre til i din fortolkning af udtrykket?

        Comment


          AaB bagud mod Silkeborg IF. Det kunne være rart at start ud med, at de "rigtige" hold smider point.

          Comment


            Kusk ser desværre ud til allerede at være igang med at forløse noget af det offensive potentiale AaB har. Det betyder altså virkelig noget at have den spiller der kan noget ekstra.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Kusk ser desværre ud til allerede at være igang med at forløse noget af det offensive potentiale AaB har. Det betyder altså virkelig noget at have den spiller der kan noget ekstra.
              Ja, han ser god ud for AaB allerede. Holdkammeraterne holder dog ikke helt niveau.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                Ja, han ser god ud for AaB allerede. Holdkammeraterne holder dog ikke helt niveau.
                Nej, jeg er heller ikke imponeret. Men det var jeg for så vidt heller ikke i foråret, og man behøver ikke ligefrem være imponerende for at klemme røven med i top 6 i år.

                Comment


                  https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-for-top-seks/

                  FCH er nemlig repræsentativt for rækken..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-for-top-seks/

                    FCH er nemlig repræsentativt for rækken..
                    Kent har da ret i at AK var ualmindeligt kølig i sine afslutninger (og faktisk også lykkedes med langt flere af sine driblinger end normalt) og at gør vores liv en del nemmere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-for-top-seks/

                      FCH er nemlig repræsentativt for rækken..
                      Well, de ligger trods alt ikke sidst, og har tidligere slået FCM. Skal vi ikke prøve at glæde os over, at alt lykkedes for en gangs skyld, og at vi smadrer et hold, der i 7 ud af deres foregående 13 nederlag blot har tabt med et enkelt mål - heriblandt til FCM, BIF, FCN og AaB.

                      Comment


                        Enig - træerne voksede ikke ind i himlen i går, men de voksede altså! 😎

                        Comment


                          Tak til AGF .. vinder i Hobro med 1-0

                          Comment


                            Havde gerne set x i GF. Ingen grund til de kommer med ind i top 6 striden. De har et "nemt" program de næste par runder, og Jeg tror ikke en meter på Hobro alligevel.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Tak til AGF .. vinder i Hobro med 1-0
                              Ja så kunne lykkehjulet vist heller ikke give flere gevinster til os i denne runde :-) ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Pensionerede Emil Larsen med på Lyngbys bænk idag......

                                Comment

                                Working...
                                X